#1
Helemaal waar!Tipper blijft voor mij de ultieme trip muziek. Je weet werkelijk niet wat je hoort als je dit op bijvoorbeeld LSD gaat luisteren op een goede audio installatie:
Nuchter is het al ongelofelijk, maar dán...
Ik vind Entheogenic zelfs nog even beter. Vooral sommige albums jeetjemina. Nieuwste album van ze is bijvoorbeeld erg goed (spotify).
Maar mijn tripmuziekwereld heeft zich afgelopen jaar verruimd met Worakls, Joachim Pastor, N'to.
Zit wel veel muziek tussen dat je alleen mooi kan vinden als je goed vanaf het begin luisterd. Anders is het maar een gewoontje of zelfs niet mooi.
Het volgende nummer had ik vaker gehoord maar vond ik nooit goed en vond het maar een irritant nummertje.
Echter afgelopen zaterdag van begin tot het eind gehoord (met LSD) en ik vind het nu één van de geniaalste nummertjes dat er is. Maatje en ik hadden na dit nummer allebei een ongelofelijk gelukzalig verwonderd gevoel en konden niet anders dan grinniken van geluk:
Fractals van geluid