#1
ik ben dj...als dj draai ik voornamelijk techhouse-deephouse-techno-minimal-progressive house. en ik produceer ook deze soort muziek. verder speel ik gitaar en ga ik binnenkort een rockband joinen.
muziek is voor mij heel belangrijk. ik leef met en voor muziek. ook kan ik me met muziek heel goed uitdrukken.
ik weet dat rock heel breed is hoor...mijn favo bands zijn oa the beatles, the doors, pink floyd, dream theater, grateful dead, radiohead, led zeppelin, ozzy/sabbath. er moet gevoel inzitten. gevoel voor de muziek, maar ook gevoel in de vorm van expressie.
muziek is voor mij heel belangrijk. ik leef met en voor muziek. ook kan ik me met muziek heel goed uitdrukken.
ik weet dat rock heel breed is hoor...mijn favo bands zijn oa the beatles, the doors, pink floyd, dream theater, grateful dead, radiohead, led zeppelin, ozzy/sabbath. er moet gevoel inzitten. gevoel voor de muziek, maar ook gevoel in de vorm van expressie.
