Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelk lied komt nu in je op?

Welk lied komt nu in je op?

290 antwoorden
42 weergaven
18-5-2026
S
SabotageLid
01-01-2024, 00:00
#1
Coke Spook zei:
hahaha ja weet er alles van,... kwam ook vaak in Hemkade zaandam!
En paar x hellbound/hellraiser.... pfff kut joden
ik was er zelf nie echt mee bezig als ik aan t feesten was en zwaar uit me dak..., kom om te feeste ja toch sukkeltjes
Klik om te vergroten...
ha ha ha ja hellraiser idd amster . utrecht vegse banen ook feesten bezocht . surcel studios dordrecht met ruff nek
C
Coke SpookLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hardcore Ressurection , Ghosttown vechtsuuuh banen!! hahah super gezellig altijd daar man
M
Michael-123Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Coke Spook zei:
partyraiser ook gejat of nie gemaakt hoor.... sample is van Endymion - Prednisson Attack...
Klik om te vergroten...
Nog zo’n limewire geval, Angerfist Ubermensch wat uiteindelijk gewoon Art of Fighters - Earthquake bleek te zijn πŸ˜„
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Coke Spook zei:
Hardcore Ressurection , Ghosttown vechtsuuuh banen!! hahah super gezellig altijd daar man
Klik om te vergroten...

ook ooit een keer geweest.. πŸ‘
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Laramonjour zei:
Deze heb ik ook dagelijks in mijn hoofd
Klik om te vergroten...

ik denk dat @CuriousExplorer hier een heel leuk grapje over had gemaakt als'ie online was πŸ˜…
C
Coke SpookLid
01-01-2024, 00:00
#6
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Coke Spook zei:
Hahah ja ik kan er zo niks van maken sorry... nog aanwijzingen???
Klik om te vergroten...

uhm, alleen dat als ik er eenmaal achter ben dat je dan zegt: " oooohhw, ja natuurlijk! " πŸ˜…
S
SabotageLid
01-01-2024, 00:00
#8
Coke Spook zei:
hahah ja dat heb ik al paar uurrrr... we gaan een reunie party organiseren okee hahah

ken je de Peppermill in Heerlen oook nog??? oook zo'n wause locatie back in the days
Klik om te vergroten...
ha ha ha jij hebt ze alle gehad . nee zelf niet geweest wel over gehoord. maar wel elke weekend naar of park of hardcore feest. toen werd elk weekend wel een feest gegeven.
C
Coke SpookLid
01-01-2024, 00:00
#9
Michael-123 zei:
Haha wordt tijd dat je ook een beetje mee gaat dus 😜
Klik om te vergroten...

hahah ja ja doe ik ook wel.... luister een hoop elke dag :tongueout:
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#10
Coke Spook zei:
Wat dan? Klinkt een beetje denigrerend van je??
Klik om te vergroten...
Nee joh, er staat toch vriendjes :kissingheart:
Valt gewoon heel erg op. Niks mis mee hoor!
M
Michael-123Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Coke Spook zei:
hahah ja ja doe ik ook wel.... luister een hoop elke dag :tongueout:
Klik om te vergroten...
Zoek maar is op, Phuture Noize - A New World 😏
C
Coke SpookLid
01-01-2024, 00:00
#12
Gympie zei:
uhm, alleen dat als ik er eenmaal achter ben dat je dan zegt: " oooohhw, ja natuurlijk! " πŸ˜…
Klik om te vergroten...

jaartal ?? periode....
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#13
Coke Spook zei:
Wat dan? Klinkt een beetje denigrerend van je??
Klik om te vergroten...

Hij bedoelt het goed ^^
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#14
Snuffelaar zei:
Nee joh, er staat toch vriendjes :kissingheart:
Valt gewoon heel erg op. Niks mis mee hoor!
Klik om te vergroten...

Is mij ook opgevallen. Corona doet wat met een mens.
M
Michael-123Lid
01-01-2024, 00:00
#15
🐺PsyTekz zei:
Is mij ook opgevallen. Corona doet wat met een mens.
Klik om te vergroten...
Vooral meer drugs gebruik, hier doen wij niet aan mee overigens πŸ‘€
C
Coke SpookLid
01-01-2024, 00:00
#16
Michael-123 zei:
Zoek maar is op, Phuture Noize - A New World 😏
Klik om te vergroten...

haha ja dies wel lekker... deze ook van ze...


heb ze gezien op live a dediqated net voor die corona shittt
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#17
Michael-123 zei:
Vooral meer drugs gebruik, hier doen wij niet aan mee overigens πŸ‘€
Klik om te vergroten...

Naah drugs op een drugsforum, no-go 😏.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Coke Spook zei:
jaartal ?? periode....
Klik om te vergroten...

oplossing!
M
Michael-123Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Coke Spook zei:
haha ja dies wel lekker... deze ook van ze...


heb ze gezien op live a dediqated net voor die corona shittt
Klik om te vergroten...
Hij is inmiddels solo he, begonnen als duo en sinds een aantal jaren (2015) maar idd op Dediqated stond die ook! Was overigens echt een heel dik feest! Die classics, millennium en Multigroove setjes 😍
M
Michael-123Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Coke Spook zei:
Zoo dat nummertje geeft kippevel... die track werd gedraaid als tribute voor een jongen die plotseling overleden was van q dance organisatie
Klik om te vergroten...
Overigens net als dit nummer van Frequencerz. Gemaakt over het leven en overlijden en daarna een edit ervan gemaakt ivm het overlijden van een vriend van hun.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1112131415
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."