Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is jouw sidequest?

Wat is jouw sidequest?

20 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#1
IMG_4475.jpeg
Y
YakamozLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hi allemaal, zoals de titel al aangeeft.
Hoe ziet jou sidequests eruit? Nog leuke tils voor anderen??
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#3
MSM seks met een 'side' (=/= niet top, bottom of versa).
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#4
4 weken Japan = Main Quest.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb voor nu eigenlijk alleen even een main quest:

1000002592.gif

1000002591.gif

Maar je kan nooit te lang Baal verafgoden. Op een dag moet er ook weer wat uit:

1000002594.gif
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
N3K0 zei:
4 weken Japan = Main Quest.
Klik om te vergroten...
Aoshima zeker? :)

1710655903241.png
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#7
THC maken, ben zelf niet een gebruiker van THC maar de chemie is prachtig simpel en bijzonder sereen om uit te voeren.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#8
_shikantaza zei:
Aoshima zeker? :)

Bekijk bijlage 58169
Klik om te vergroten...
Wat hebben katten toch een heerlijke persoonlijkheid: ik zit hier te chillen en ik geef geen fuck om niemands mening.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mindless zei:
Wat hebben katten toch een heerlijke persoonlijkheid: ik zit hier te chillen en ik geef geen fuck om niemands mening.
Klik om te vergroten...
Geweldig he. Ik kom er steeds dichter bij in de buurt 🤗.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#10
_shikantaza zei:
Aoshima zeker? :)

Bekijk bijlage 58169
Klik om te vergroten...
I wish maar ik kom daar jammer genoeg niet inde buurt.
Misschien de volgende keer :lolol:

(Triggert a new future event )
Mindless zei:
Wat hebben katten toch een heerlijke persoonlijkheid: ik zit hier te chillen en ik geef geen fuck om niemands mening.
Klik om te vergroten...
Nyan nyan its me :lolol:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#11
N3K0 zei:
Nyan nyan its me :lolol:
Klik om te vergroten...


(Wel even helemaal luisteren.)


En ja, katten zijn toch ook wel soort van mijn spirit animal...

Sommige mensen zijn als een golden retriever: hart van goud, vertrouwt zowat iedereen.

Ik ben als een kat: eigenwijs/eigenzinnig tot aan arrogant aan toe, koppig, trots, doe mijn eigen ding.

Ik probeer ook wat meer als een golden retriever te zijn! :weary:
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Mindless zei:


(Wel even helemaal luisteren.)


En ja, katten zijn toch ook wel soort van mijn spirit animal...

Sommige mensen zijn als een golden retriever: hart van goud, vertrouwt zowat iedereen.

Ik ben als een kat: eigenwijs/eigenzinnig tot aan arrogant aan toe, koppig, trots, doe mijn eigen ding.

Ik probeer ook wat meer als een golden retriever te zijn! :weary:
Klik om te vergroten...
Ach zo een kwijlende allemansvriend is ook niks 🤣

En je vergeet nieuwschierig, niet bang, super lief als ze je eenmaal vertrouwen, mediteren bijna de hele dag door. Leven altijd in het hier en nu. (Heb zoveel geleerd van haar) zorgeloos.
Zijn super schoon plus verwend hahahaha.
Eten alleen het beste! Grappig niet te vergeten. Slim.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#13
N3K0 zei:
Ach zo een kwijlende allemansvriend is ook niks 🤣
Klik om te vergroten...
Nou... Ik snap dat aan de ene kant goed, want ik ben gewoon niet echt een honden mens (ook al vind ik het lieve mooie beesten hoor).

Maar laatst tijdens een LSD trip hier thuis zag ik hier voor huis een golden retriever en toen begreep ik het wel écht: 1 en liefde zo'n beest. Echt een pure ziel die 0 oordeel heeft en compleet onzelfzuchtig is. Kun je zeggen: dat is de LSD die spreekt en ja, ergens is dat ook wel weer zo, maar dit ging toch dieper dan dat. Wat een schoonheid om te aanschouwen. Niet eens de hond in zijn vorm, maar de "ziel" ervan, als je het zo zou willen noemen.

N3K0 zei:
En je vergeet nieuwschierig, niet bang, super lief als ze je eenmaal vertrouwen, mediteren bijna de hele dag door. Leven altijd in het hier en nu. (Heb zoveel geleerd van haar) zorgeloos.
Zijn super schoon plus verwend hahahaha.
Eten alleen het beste! Grappig niet te vergeten. Slim.
Klik om te vergroten...
Ja helemaal waar!

Ergens ook wel tekenend dat ik die dingen niet noem, terwijl ik ze wel ken.

Prachtige kat!!
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#14
N3K0 zei:
Ach zo een kwijlende allemansvriend is ook niks 🤣

En je vergeet nieuwschierig, niet bang, super lief als ze je eenmaal vertrouwen, mediteren bijna de hele dag door. Leven altijd in het hier en nu. (Heb zoveel geleerd van haar) zorgeloos.
Zijn super schoon plus verwend hahahaha.
Eten alleen het beste! Grappig niet te vergeten. Slim.
Klik om te vergroten...
The Queen!
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#15
N3K0 zei:
Ach zo een kwijlende allemansvriend is ook niks 🤣

En je vergeet nieuwschierig, niet bang, super lief als ze je eenmaal vertrouwen, mediteren bijna de hele dag door. Leven altijd in het hier en nu. (Heb zoveel geleerd van haar) zorgeloos.
Zijn super schoon plus verwend hahahaha.
Eten alleen het beste! Grappig niet te vergeten. Slim.
Klik om te vergroten...
En jij vergeet dan weer; ondankbaar, zwervende en moordend voor de lol
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#16
miles zei:
En jij vergeet dan weer; ondankbaar, zwervende en moordend voor de lol
Klik om te vergroten...
But kitty cute despite murdering.

1000002630.jpg

Don't resist kitty.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#17
De Nederlandse huiskatten horen eigenlijk binnenkatten te zijn ivm de ecologische schade die ze toebrengen. Maar ze zijn wel cute. Heel cute. Kijk die foto dan 😍 mega droog
_shikantaza zei:
Bekijk bijlage 58169
Klik om te vergroten...
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik pleit al jaren voor een aanlijn plicht voor katten, mijn hond mag ook niet zwerven en stropen, ik zet mij actief in op exoten en predatorenbeheer in de hoopt eens een gruttonest groot te zien worden in mijn veld en vervolgens gaat zo'n hoerenbeest met de kuikens lopen, dood aan zwerfkatten!!!🤬🤬🤬
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#19
miles zei:
Ik pleit al jaren voor een aanlijn plicht voor katten, mijn hond mag ook niet zwerven en stropen, ik zet mij actief in op exoten en predatorenbeheer in de hoopt eens een gruttonest groot te zien worden in mijn veld en vervolgens gaat zo'n hoerenbeest met de kuikens lopen, dood aan zwerfkatten!!!🤬🤬🤬
Klik om te vergroten...
+Dood aan mensen die hun katten dumpen (waarmee zwerfkatten in stand worden gehouden. Wilde katten horen niet in Nederland thuis)
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ape zei:
+Dood aan mensen die hun katten dumpen (waarmee zwerfkatten in stand worden gehouden. Wilde katten horen niet in Nederland thuis)
Klik om te vergroten...
Wilde katten wel, verwilderde katten niet

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."