Donderdag 4 SEPTEMBER 2003, S-HOVEN
Het was zeker 8 jaar geleden adt ik een dergelijke hoeveelheid heb ingenomen. Rond deklok van 1300 belde ik een vriend op genaamd: W om hem te vertellen dat ik een sessie met anderhalve gram paddestoelen zou nemen. Na een kort ritueel te hebben gedaan nam ik de 1.5 gram STERKE Teonanacatl in, ik heb dit zo'n 5-10 minten voor in mijn mond en onder mijn tong gehouden om het zodoende sneller in mijn bloedbaan in mijn licghaam te laten komen, vervolgens heb ik hetr geheel doorgeslikt met wat Spa Clear Cirtrus, dit op aanraden van een vriend omdat deze weet dat het dan sneller opgenomen wordt.. Dit speelde zich buiten af ik ben toen vervolgens nar het huis van mijn gf gelopen en heb aldaar de dag doorgebracht, ikkwam daar omstreeks 1315 aan en opdat moment ervoer ik AL het karater vande Teonanacatl.
oM 13.20 trad er wat misselijkheid op , ik voelde mij plots heeeel licht worden en tegelijkertijd ook heel zwaar. De eerste Psilo gedachte die in mij op kwam was : 'ik doe dit om mijn angsten op te ruimen en mij volledig te kunnen laten gaan'.. uziek staat op: MTV unplugged met eerst een LDS nummer uit het Nieuwe Testament met hoe toepasselijk een stuk uit de tekst: ' I've got to find out who I am' ..
13.30 de KLIMFASE is nu echt in volle gang! NU AL!! En Hoe!! het middel werkt zeer sterk op me in,het voelt alsof de Paddestoel geheel bezit van me wil nemen. Ik ga op bede liggen gespreidd en ik laat hetgeheel rustig over me heen komen. soms schrijf ik wat op terwijl ik meesal daar niet toe instaat ben. Ondertussen trekken de kleuren metname blauw, groen, rooden geel over mijn huid, ik voel mij alleen. Terwijl ik tegelijkertijd voel dat dit het oude Pad is van de Sjamaan, het oude Pad dat door vele alis bewandeld.
Terwijl mijn ego zo zijn ontzettende best doet om zich absoluut niet over te geven aan de situatie, terwijl mijn ego zo zijn best doet om de schijn op te houden dat ik een afzondelijk segment ben, weet ik dat ik er moeite mee heb om mij zo te laten gaan in veel dingen. Het ego wil controle blijven behouden. Het niet durven laten gaan is gebasseerd op hardnekkige angsten. Angsten om te verliezen wat we hebben opgebouwd, angst om te verliezen wie of wat we zijn. Terwijl je niet kunt beseffen dat hetslechts tijdelijk zal zijn dat het Pad je begeleidt en wel naar de onderdompeling, naar de totale bervrijding, kosmisch bewustzijn, daar waar Matrix I en IV samenvloeien. De wedergeboorte, de Genezing. In dit korte proces heb ik gehuild omdat ik mij zozeer vereend voelde met een vrouw die ikbeschouw als een goede vriendin, iemand die op dit moment in diep verdriet zit vanwege een echtscheiding.
Het is goed om deze gevoelens te uiten, het is zo verrrijkend om je gevoelens te uiten, te delen. Het is zowel verrrijkend voor je naaste familie en vrienden als voor jezelf. Het is goed om gevoelens van vriendschap, genegenheid, liefde, dankbaarheid te uiten het stelt tegelijkertijd andere instaat te groeien en te genieten, te ervaren, je groeit zo ontzettend door dit juist wel te doen. Vaak zijn we ongegrond bang en doen we het niet..
De Paddestoel laat me weten dat mijn gf het fijn zou vinden wanneer ik haar ophaal van haar school, terwijl ze het ook fijn zou vinden wanneer ik op een weiland de bloemetjes aanhet tekllen zou zijn.
wenerzijds heb ik er spijt van dat ik niet genoeg geprobeerd heb de KLIMFASE goed door te komen. ik probeerde mij overte geven aan de paddestoel maarmijn ego deed zijnuiterste best om 1 geheel te blijven. Alles gebeurt r metme op de momenten dat ik mij liet gaan kon ik de ware schoonheiod van zoals een trip behoort te zijn aanschouwen, vrij van angst. Zuiver, op die momenten verscheen er een grote Smile op mijn gezicht wauw MILLIONS het huis lee wel op Villa Volta het huis leek te kantelen door de ramen kwam een fel en helder wit licht (waarschijnlijk zonlicht) steeds werd ik dieper en dieper beproeft m te zien in hoeverrwe ikmij kom laten gaan, net als ik een level was verder gekomen dreunde er weer ongelofelijk veel dingen op me af waar ik mee worstelde, waar ik mij aan over zoumoeten geven om daadoor het ware genot te kunnen ervaren maar waar ik tegelijkgertijd te bang voor was om me los te laten. Mijn ego wilde controle bewaren. Ik vlucht voor mezelf. wanneer ikmij liet gaan waande ik mij op een soort van ver ver vakantie oord met palmbomen en blauwe zee. ik voelde mij vloeibaar worden, het werd me teveel, ik nam 10 mg seresta en kort daarna nog eens 10 mg seresta in zijngeheel heb ik 30 mg seresta geslikt om het effect wat tot bedaren te brengen dat werkte al had ik helaas teveel Seresta's genomen ik had de serestas genomen tijdens de klimfase, ik was vergeten dat dit hooguit anderhalf uur zou duren, maar elke seconde leek al eeuwigheden te duren, ik wist geen raad met mijzelf ik kon geen kant op. Door de seresta begonm ijn ego weer wat greep te krijgen. Het voelt goed!
DE PADDESTOELIS EEN WARE GIDS en brengt je ten alle tijde precies waar je wezen nmoet. Ala je voor je pas gekozen hebt dien je het ook te bewandelen. Ik ben gruwelijk eigenwijs en koppig wellicht al altijd geweest. waarom zouik het beter willen weten dan een ander??? Geef een ander ook de kans om zichzelf te kunnen zijn om te laten zien wie hij of zij is. Geef de ander ook de kans zich te ontplooien. Luisteren naar wat een ander te zeggen heeft, immers ook zij wilen zich laten zien horen..
dat ik laat zien en voelen wat ik denk waar ik dankbaar voor ben, er is nog zoveelgoeds te zeggen tegen iedereenhet was jammer dat ik 30 mg gebruikte om het effect te kalmeren
Hoewelik mij alleenm voelde voelde ik mij ook beschermd, ik wist dat dit Pad was bewandeld door verre voorouders, ik wist dat dit Pad was bewandeld door oude natuur volkeren die daardoor veel wijsheid mochten ontvangen aangaande het leven. ik zag lachende gezichten op de gordijnen ik zag talloze patronen ebn kleuren, doch waar ik mij vooral van bewust was waren de Openbaringen die de heilige Paddestoel mij had te vertellen dingen over mijzelf dingen die mij helpen om dichter te komen bij waar ik moet zijn.
op een zeker moment kreeg ik jeuk en ik ervoer dat de jeuk een soort onderhuids kriebeltje was, juist toen ik wilde gaan krabben bleek dat ik zowel de jeuk als het onderhuidsekriebeltje zelf was geworden.
Opeens dacht ik ik voel mij lekker in mijn hoofd, vrijwel direct leekik even te BESTAAN uit: ' een lekkergevoel in mijn hoofd'..
n het begin is er de klimfase ik had momentten dat ik dacht: 'wil ik dit wel?' 'waarom heb ik dit gedaan?' 'had ik het mar niet gedaan'. Doch dit is van voorbijgaande aard dit is nodig om als het ware weder geboren te worden om bevrijdt te raken doch helaas hebben vele hier moeite mee en zien of nemen de paddestoel slechts voor de fun.
Ik heb veel persoonlijke openbaringen genoten, helaas is de tijd te kort om het gehele relaas hier nu weer te geven.
Het was Exclusief bijzonder vergaand. DE PADDESTOEL IS NIET ALS EEN JOINT VOOR DE FUN HET LEERTT JE OM DUIDELIJK TE ZIEN WAAR JE STAAT, WIE JE BENT EN WAT JE MOET DOEN OM DICHTER BIJ ALLES TE KOMEN, WAAR JE HEEN ZOU MOETEN OM MEER GODDDELIJKHEID AANJE LEVEN TOE TE VOEGEN.
KORTOM HET IS GEEN GANZEBORD.
_________________
"Veel gepraat komt vaak voort uit een angst voor een werkelijke ontmoeting.."