Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAlle mensen die weleens paddo's hebben gebruikt, please help

Alle mensen die weleens paddo's hebben gebruikt, please help

7 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
S
StephanieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey mensjes! Ik moet voor mijn eindexamen een profielwerkstuk maken, en daarvoor moet ik de invloed van drugs op de hersenen onderzoeken. Nou moet ik ook te weten komen wat mensen voelen e.d. als ze een bepaalde drug gebruiken. Dit kan ik natuurlijk ook overal op internet vinden maar ik moet zelf onderzoek doen :(. Dus in plaats van alles zelf uit te proberen is hier mijn vraag: Wat voel je/ hoor je/ zie je e.d. als je paddo's hebt genomen, dus wat zijn jouw ervaringen ermee?? Je zou me heel erg helpen als je dit beantwoordt!! Tnx, Stephanie

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
F
FreakLid
01-01-2024, 00:00
#2
heb het zelf nog nooit gedaan, maar ik weet van andere dat het zeer lachen kan zijn, hallucinerende en niet-hallucinerende, maar er zijn vast wel mensen die wel over hun ervaringen kunnen vertellen, kijk nog even verder op het forum anders!

succes
W
WimmelLid
01-01-2024, 00:00
#3
Paddo's

Ik heb veel paddo's geprobeerd maar ik ga der zeker geen kabouter ofzo van zien, alles wa ik zie veranderd wel van kleur en draaid rond vervormt komt op je af groter kleiner, en je voelt je heel erg blij.
Als ik fout ga kom ik zo weer uit die bad trip maar dat leer wel pas na een tijdje en je moet gewoon in je koppie sterk zijn
J
JJJLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Alle mensen die wel is paddo's hebben gebruikt please he

Stephanie zei:
Hey mensjes! Ik moet voor mijn eindexamen een profielwerkstuk maken, en daarvoor moet ik de invloed van drugs op de hersenen onderzoeken. Nou moet ik ook te weten komen wat mensen voelen e.d. als ze een bepaalde drug gebruiken. Dit kan ik natuurlijk ook overal op internet vinden maar ik moet zelf onderzoek doen :(. Dus in plaats van alles zelf uit te proberen is hier mijn vraag: Wat voel je/ hoor je/ zie je e.d. als je paddo's hebt genomen, dus wat zijn jouw ervaringen ermee?? Je zou me heel erg helpen als je dit beantwoordt!! Tnx, Stephanie
Klik om te vergroten...

Je kunt geen enkel idee hebben van het gevoel van een echte trip. Van tevoren had ik mij ook wel voorstellingen gemaakt, maar die waren een miljard procent anders dan hoe het echt is. Ik kan je dus niet helpen, je kunt maar op 1 manier weten hoe 'het is'. :wink:

Dat is ook de enige manier om een beetje een 'praktische component' aan jouw profielwerkstuk te krijgen, wat volgens mij wel de bedoeling is! Vraag je leraar of dat een goed idee is :sunglasses:
M
MystiXLid
01-01-2024, 00:00
#5
:smoke: om het echt te weten hoe het is om "paddo" te zijn, moet je het echt zelf hebben geprobeerd maar het is ongeveer zo:
eerst wordt je een beetje stoned-achtig, dan ga je je ook zwaarder voelen.
daarna komen de visuele effecten, alles verkleurd of vervormd, dingen lijken krom te gaan staan, komen op je af of gaan van je af.
ondertussen ga je vaak meer nadenken over alles en kom je voor je zelf tot "inzichten" en daar denk je dan over verder enz. met vrienden uit zich dat meestal in een zeer lachwekkende discussie over die "inzichten". dat gaat meestal een uurtje of 3/ 4 door.
daarna verdwijnen langzaam de vervormingen en de verkleuringen. en dan gaat het zogenoemde stoned-achtige gevoel langzaam weg. dit geheel duurt tussen de 5 à 8 uur.

ik hoop dat dit een beetje helpt.
x
xodarapLid
01-01-2024, 00:00
#6
Donderdag 4 SEPTEMBER 2003, S-HOVEN

Het was zeker 8 jaar geleden adt ik een dergelijke hoeveelheid heb ingenomen. Rond deklok van 1300 belde ik een vriend op genaamd: W om hem te vertellen dat ik een sessie met anderhalve gram paddestoelen zou nemen. Na een kort ritueel te hebben gedaan nam ik de 1.5 gram STERKE Teonanacatl in, ik heb dit zo'n 5-10 minten voor in mijn mond en onder mijn tong gehouden om het zodoende sneller in mijn bloedbaan in mijn licghaam te laten komen, vervolgens heb ik hetr geheel doorgeslikt met wat Spa Clear Cirtrus, dit op aanraden van een vriend omdat deze weet dat het dan sneller opgenomen wordt.. Dit speelde zich buiten af ik ben toen vervolgens nar het huis van mijn gf gelopen en heb aldaar de dag doorgebracht, ikkwam daar omstreeks 1315 aan en opdat moment ervoer ik AL het karater vande Teonanacatl.

oM 13.20 trad er wat misselijkheid op , ik voelde mij plots heeeel licht worden en tegelijkertijd ook heel zwaar. De eerste Psilo gedachte die in mij op kwam was : 'ik doe dit om mijn angsten op te ruimen en mij volledig te kunnen laten gaan'.. uziek staat op: MTV unplugged met eerst een LDS nummer uit het Nieuwe Testament met hoe toepasselijk een stuk uit de tekst: ' I've got to find out who I am' ..

13.30 de KLIMFASE is nu echt in volle gang! NU AL!! En Hoe!! het middel werkt zeer sterk op me in,het voelt alsof de Paddestoel geheel bezit van me wil nemen. Ik ga op bede liggen gespreidd en ik laat hetgeheel rustig over me heen komen. soms schrijf ik wat op terwijl ik meesal daar niet toe instaat ben. Ondertussen trekken de kleuren metname blauw, groen, rooden geel over mijn huid, ik voel mij alleen. Terwijl ik tegelijkertijd voel dat dit het oude Pad is van de Sjamaan, het oude Pad dat door vele alis bewandeld.

Terwijl mijn ego zo zijn ontzettende best doet om zich absoluut niet over te geven aan de situatie, terwijl mijn ego zo zijn best doet om de schijn op te houden dat ik een afzondelijk segment ben, weet ik dat ik er moeite mee heb om mij zo te laten gaan in veel dingen. Het ego wil controle blijven behouden. Het niet durven laten gaan is gebasseerd op hardnekkige angsten. Angsten om te verliezen wat we hebben opgebouwd, angst om te verliezen wie of wat we zijn. Terwijl je niet kunt beseffen dat hetslechts tijdelijk zal zijn dat het Pad je begeleidt en wel naar de onderdompeling, naar de totale bervrijding, kosmisch bewustzijn, daar waar Matrix I en IV samenvloeien. De wedergeboorte, de Genezing. In dit korte proces heb ik gehuild omdat ik mij zozeer vereend voelde met een vrouw die ikbeschouw als een goede vriendin, iemand die op dit moment in diep verdriet zit vanwege een echtscheiding.

Het is goed om deze gevoelens te uiten, het is zo verrrijkend om je gevoelens te uiten, te delen. Het is zowel verrrijkend voor je naaste familie en vrienden als voor jezelf. Het is goed om gevoelens van vriendschap, genegenheid, liefde, dankbaarheid te uiten het stelt tegelijkertijd andere instaat te groeien en te genieten, te ervaren, je groeit zo ontzettend door dit juist wel te doen. Vaak zijn we ongegrond bang en doen we het niet..

De Paddestoel laat me weten dat mijn gf het fijn zou vinden wanneer ik haar ophaal van haar school, terwijl ze het ook fijn zou vinden wanneer ik op een weiland de bloemetjes aanhet tekllen zou zijn.

wenerzijds heb ik er spijt van dat ik niet genoeg geprobeerd heb de KLIMFASE goed door te komen. ik probeerde mij overte geven aan de paddestoel maarmijn ego deed zijnuiterste best om 1 geheel te blijven. Alles gebeurt r metme op de momenten dat ik mij liet gaan kon ik de ware schoonheiod van zoals een trip behoort te zijn aanschouwen, vrij van angst. Zuiver, op die momenten verscheen er een grote Smile op mijn gezicht wauw MILLIONS het huis lee wel op Villa Volta het huis leek te kantelen door de ramen kwam een fel en helder wit licht (waarschijnlijk zonlicht) steeds werd ik dieper en dieper beproeft m te zien in hoeverrwe ikmij kom laten gaan, net als ik een level was verder gekomen dreunde er weer ongelofelijk veel dingen op me af waar ik mee worstelde, waar ik mij aan over zoumoeten geven om daadoor het ware genot te kunnen ervaren maar waar ik tegelijkgertijd te bang voor was om me los te laten. Mijn ego wilde controle bewaren. Ik vlucht voor mezelf. wanneer ikmij liet gaan waande ik mij op een soort van ver ver vakantie oord met palmbomen en blauwe zee. ik voelde mij vloeibaar worden, het werd me teveel, ik nam 10 mg seresta en kort daarna nog eens 10 mg seresta in zijngeheel heb ik 30 mg seresta geslikt om het effect wat tot bedaren te brengen dat werkte al had ik helaas teveel Seresta's genomen ik had de serestas genomen tijdens de klimfase, ik was vergeten dat dit hooguit anderhalf uur zou duren, maar elke seconde leek al eeuwigheden te duren, ik wist geen raad met mijzelf ik kon geen kant op. Door de seresta begonm ijn ego weer wat greep te krijgen. Het voelt goed!

DE PADDESTOELIS EEN WARE GIDS en brengt je ten alle tijde precies waar je wezen nmoet. Ala je voor je pas gekozen hebt dien je het ook te bewandelen. Ik ben gruwelijk eigenwijs en koppig wellicht al altijd geweest. waarom zouik het beter willen weten dan een ander??? Geef een ander ook de kans om zichzelf te kunnen zijn om te laten zien wie hij of zij is. Geef de ander ook de kans zich te ontplooien. Luisteren naar wat een ander te zeggen heeft, immers ook zij wilen zich laten zien horen..

dat ik laat zien en voelen wat ik denk waar ik dankbaar voor ben, er is nog zoveelgoeds te zeggen tegen iedereenhet was jammer dat ik 30 mg gebruikte om het effect te kalmeren

Hoewelik mij alleenm voelde voelde ik mij ook beschermd, ik wist dat dit Pad was bewandeld door verre voorouders, ik wist dat dit Pad was bewandeld door oude natuur volkeren die daardoor veel wijsheid mochten ontvangen aangaande het leven. ik zag lachende gezichten op de gordijnen ik zag talloze patronen ebn kleuren, doch waar ik mij vooral van bewust was waren de Openbaringen die de heilige Paddestoel mij had te vertellen dingen over mijzelf dingen die mij helpen om dichter te komen bij waar ik moet zijn.

op een zeker moment kreeg ik jeuk en ik ervoer dat de jeuk een soort onderhuids kriebeltje was, juist toen ik wilde gaan krabben bleek dat ik zowel de jeuk als het onderhuidsekriebeltje zelf was geworden.

Opeens dacht ik ik voel mij lekker in mijn hoofd, vrijwel direct leekik even te BESTAAN uit: ' een lekkergevoel in mijn hoofd'..

n het begin is er de klimfase ik had momentten dat ik dacht: 'wil ik dit wel?' 'waarom heb ik dit gedaan?' 'had ik het mar niet gedaan'. Doch dit is van voorbijgaande aard dit is nodig om als het ware weder geboren te worden om bevrijdt te raken doch helaas hebben vele hier moeite mee en zien of nemen de paddestoel slechts voor de fun.

Ik heb veel persoonlijke openbaringen genoten, helaas is de tijd te kort om het gehele relaas hier nu weer te geven.

Het was Exclusief bijzonder vergaand. DE PADDESTOEL IS NIET ALS EEN JOINT VOOR DE FUN HET LEERTT JE OM DUIDELIJK TE ZIEN WAAR JE STAAT, WIE JE BENT EN WAT JE MOET DOEN OM DICHTER BIJ ALLES TE KOMEN, WAAR JE HEEN ZOU MOETEN OM MEER GODDDELIJKHEID AANJE LEVEN TOE TE VOEGEN.

KORTOM HET IS GEEN GANZEBORD.
_________________
"Veel gepraat komt vaak voort uit een angst voor een werkelijke ontmoeting.."
b
boLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hey Stephanie,

Paddo's versterken al je belevingen, gedachten en gevoelens.
Daarom moet je ze ook alleen nemen als je je goed voelt en zeker weet dat je het wilt proberen.
Ik was toen ik de paddo's voor het eerst nam nogal onzeker over mezelf.
We hebben ze genomen bij een vriend thuis, daar hebben we reuze lol gehad. Alles bewoog licht en alles wat je zag was opeens anders dan normaal. Ik merkte dat ik geen afstand meer kon inschatten toen ik over het bed heensprong en bijna uit het raam sprong. Voor mijn gevoel was het raam veel verder weg. Toen de werking minder werd besloten mijn vrienden om nog even de stad in te gaan. Ik wilde natuurlijk niet alleen thuis blijven dus ging ik (niet van harte) toch mee. Eenmaal buiten bekroop mij een afschuwelijk gevoel, ik voelde me bekeken(ook al was er niemand op straat) en doordat een van mijn vrienden zich volledig liet gaan werd ik bang dat er iets zou gebeuren. Hij rende en sprong vrolijk in de lucht en dacht dat hij in de lucht bleef zweven. Ztijdsbesef was ook weg. Hij dacht dat hij een paar minuten zweefde terwijl hij maar 1 seconde in de lucht hing.
We gingen naar een kroeg die in een kelder was. Je moest buiten eerst een trap (behorlijk hoog) af om bij de ingang te komen. En je raadt het al hij dacht dat hij wel naar beneden zou zweven. Hij dook dus zo die trap af.
In die kroeg was er niks aan, dus besloten we om naar de BayaBeach club te gaan. Eenmaal daarbinnen voelde ik me zo afschuwelijk de anderen namen me niet echt serieus want zij hadden een leuke trip. Ik dacht dat iedereen naar ons keek en dat iedereen een pistool op zak had. Ik was nog nooit zo bang geweest.

Jaren later heb ik het nog eens gedaan met een stel andere vrienden thuis. Ik had de paddo's geregeld. Mijn vrienden deden dit voor de eerste keer. Bijna een uur nadat we de paddo's op hadden was er een die nog niks voelde, hij begon bier te drinken. Bij mij werkte het wel al en ik was bang dat alcohol gevaarlijk was samen met de paddo's. Dus toen begon ik me zorgen te maken want ik was degene die ze de paddo's gevoerd had. Het was zo'n heftige trip dat ik ervan overtuigd raakte dat ik iedereen een overdosis gegeven had. Terwijl zij allemaal reuzelol hadden.
Een liep met een theedoek over zijn kop rond en dacht dat hij in een heel andere wereld was. Een andere lag op de grond met armen en benen gespreid en dacht dat ze vloog. En nog een andere zat zichzelf te bewonderen want hij dacht dat hij enorm gespierd was. Toen werd ik helemaal bang, ik was bang dat het nooit meer over zou gaan. Ik kon gelukkig nog wel bedenken dat je trip minder wordt als je suiker eet. Ik heb daar de hele suikerpot leeggevreten in een paar minuten tijd. Toen ging het nog niet over. Ik moest huilen, was echt zo bang. Zij waren zo met zichzelf bezig dat ze niet door hadden dat ik echt in paniek raakte. Tot overmaat van ramp hebben ze me gewoon uit staan lachen. Toen ben ik alleen op de wc gaan zitten en dacht dan gaan ze maar kapot, eigen schuld als ze me uitlachen. Op de wc heb ik bijna een uur gezeten. Dat was fantastisch. Alles bewoog de pot leek wel 100 meter diep. De tegeltjes waren geweldig. De geurstokjes bewogen ook mee en leken te glimlachen. Dit laatste (de geurstokjes) stelde me gerust. Op dat moment wist ik dat ik me alleen klote voel als ik op anderen let.Ik voelde me allebei de keren verantwoordelijk voor iedereen. Vanaf het moment dat ik alleen met mezelf bezig was werd het wel leuk.

Paddo's versterken dus je bewustzijn, doe het dus nooit als je je niet goed voelt en alleen op een plaats waar je je lekker voelt. En ben zeker de eerste keer voorzichtig met doseren. Als je bang wordt kunnen drie uur verdomd lang duren!

Hopelijk heb je er iets aan,

Groetjes Bo
c
ctraltdelLid
01-01-2024, 00:00
#8
Leuk werkstuk wordt dat!

Als je veel ervaringen wilt lezen is trouwens erowid.org aan te raden. Erg leerzaam.

Zelf gebruik ik zo'n 7 jaar paddo's en ik ben een groot fan! Hoewel ik ook andere dingen gebruik vind ik niets te vergelijken met paddo's.

Paddo's verrijken mijn leven echt enorm!

Elke trip is weer anders, al zijn de fases die je doormaakt wel steeds vergelijkbaar. Na 2 of 3 trips krijg je ook wat meer grip erop en kun je de ervaring wat meer sturen.

Zelf vind ik de visuele veranderingen steeds weer erg mooi. Als de hele kamer (of het hele park) verandert, krijg ik vaak tranen in mijn ogen...zo mooi vind ik het. Alles gaat zo leven!

Ik heb wel eens alleen getript maar zeker met goede vrienden van mij is het een succes. Met mijn beste vriend heb ik wel eens meegemaakt dat we bijna één werden. Ik voelde wat hij voelde. Het was bijna nog intiemer dan sex. Ditzelfde heb ik wel eens met mijn vrouw meegemaakt.

Tijdens een trip heb ik altijd een supergelukkig gevoel en voel me bevoorrecht dat ik zoiets mee mag maken.

Mijn vrienden hebben wel eens een bad trip gehad waarbij ze dachten dat ze dood gingen. Wel leerzaam maar niet zo prettig. Ikzelf heb zoiets nog nooit meegemaakt.

We hebben ook een paar keer de trip op video gezet....is ook wel een absurd iets. Dan zie je dat het een hele intense belevenis is.

Na afloop praten we vaak na en hebben we intensief contact, ook in de dagen erna.

En over dat zelf proberen: ik zou paddo's nooit onderschatten. Je maakt nogal iets mee. Je moet je heel prettig voelen en stabiel zijn. Het is niet iets wat ik zomaar aanraad aan iemand......

Succes!


Ctraltdel
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."