Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Leuk werkstuk wordt dat! Als je veel ervaringen wilt lezen is trouwens erowid.org aan te raden. Erg leerzaam. Zelf gebruik ik zo'n 7 jaar paddo's en ik ben een groot fan! Hoewel ik ook andere dingen gebruik vind ik niets te vergelijken met paddo's. Paddo's verrijken mijn leven echt enorm! Elke trip is weer anders, al zijn de fases die je doormaakt wel steeds vergelijkbaar. Na 2 of 3 trips krijg je ook wat meer grip erop en kun je de ervaring wat meer sturen. Zelf vind ik de visuele veranderingen steeds weer erg mooi. Als de hele kamer (of het hele park) verandert, krijg ik vaak tranen in mijn ogen...zo mooi vind ik het. Alles gaat zo leven! Ik heb wel eens alleen getript maar zeker met goede vrienden van mij is het een succes. Met mijn beste vriend heb ik wel eens meegemaakt dat we bijna één werden. Ik voelde wat hij voelde. Het was bijna nog intiemer dan sex. Ditzelfde heb ik wel eens met mijn vrouw meegemaakt. Tijdens een trip heb ik altijd een supergelukkig gevoel en voel me bevoorrecht dat ik zoiets mee mag maken. Mijn vrienden hebben wel eens een bad trip gehad waarbij ze dachten dat ze dood gingen. Wel leerzaam maar niet zo prettig. Ikzelf heb zoiets nog nooit meegemaakt. We hebben ook een paar keer de trip op video gezet....is ook wel een absurd iets. Dan zie je dat het een hele intense belevenis is. Na afloop praten we vaak na en hebben we intensief contact, ook in de dagen erna. En over dat zelf proberen: ik zou paddo's nooit onderschatten. Je maakt nogal iets mee. Je moet je heel prettig voelen en stabiel zijn. Het is niet iets wat ik zomaar aanraad aan iemand...... Succes! Ctraltdel"
"Droge smaken goed Ik vind droge heel goed te eten. Van verse zet ik altijd thee (eerst gewoon fijnmalen) en dan is het goed te doen. En als je kruidenthee pakt dan proef je de paddo's veel minder. Het liefst eet ik ze gewoon droog al hebben ze in veel smartshops alleen nog maar verse. Het smaakje hoort er nou eenmaal bij, deel van het hele ritueel. En als ik p. stones heb dan smeer ik ze op een boterham met chocoladepaste. Prima om te doen! Greetz, Ctraltdel"