Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey mensjes! Ik moet voor mijn eindexamen een profielwerkstuk maken, en daarvoor moet ik de invloed van drugs op de hersenen onderzoeken. Nou moet ik ook te weten komen wat mensen voelen e.d. als ze een bepaalde drug gebruiken. Dit kan ik natuurlijk ook overal op internet vinden maar ik moet zelf onderzoek doen . Dus in plaats van alles zelf uit te proberen is hier mijn vraag: Wat voel je/ hoor je/ zie je e.d. als je paddo's hebt genomen, dus wat zijn jouw ervaringen ermee?? Je zou me heel erg helpen als je dit beantwoordt!! Tnx, Stephanie"