#1
ok bedankt voor de antwoorden, ik ga nog zien hoe ik me vanavond voel, als ik geen koorts heb dan zie ik wel nog
ik had rond de 39 graden ik was tamelijk ziek, ik had hoofdpijn en was constant aan het zweten .. Mja, toen ik de paddo's nam werd de koorts alleen maar een aangename warmteMr.jiho zei:had je alleen koorts en voelde je je voor de rest in orde of had je koorts (hoeveel) en had je ook nog klachten over andere dingen(koppijn,....)
groete
Mac... zei:Als je fysisch je al niet lekker voelt, heeft dat ook altijd effect op je psyche. Ik raad het je dus iig niet aan.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."