Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumspaddo's/ziek

paddo's/ziek

12 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#1
ok bedankt voor de antwoorden, ik ga nog zien hoe ik me vanavond voel, als ik geen koorts heb dan zie ik wel nog
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Iemand met een kater hield ze nog geen 5 minuten binnen.
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gewoon doen wanneer je je chill voelt!!

Het is alleen al zonde als je ze meteen weer uitspuugt, paddo's zijn ook niet goedkoop :wink:
H
HempyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mr.jiho zei:
had je alleen koorts en voelde je je voor de rest in orde of had je koorts (hoeveel) en had je ook nog klachten over andere dingen(koppijn,....)
groete
Klik om te vergroten...
ik had rond de 39 graden ik was tamelijk ziek, ik had hoofdpijn en was constant aan het zweten .. Mja, toen ik de paddo's nam werd de koorts alleen maar een aangename warmte :grin:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Als je fysisch je al niet lekker voelt, heeft dat ook altijd effect op je psyche. Ik raad het je dus iig niet aan.
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hmm ik zou wachten tot ik beter was. Minder risico, meer plezier.. denk ik :)
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Mac... zei:
Als je fysisch je al niet lekker voelt, heeft dat ook altijd effect op je psyche. Ik raad het je dus iig niet aan.
Klik om te vergroten...

Beter als je helemaal toppie voelt,al moet ik wel zeggen dat ik een keer heb getript op paddos dat ik vergeten was dat ik zwaar verkouden was en rot.Ik vroeg me toen af waar al dat slijm vandaan kwam en voelde me eigenlijk wel beter,beetje warmpjes,net zoals met een pil die je neemt als je verkouden bent ,je kan er ff van opknappen.Maar heb dit maar 1x gedaan het zou zo kunnen dat je er ook nog rotter van gaat worden.
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#8
is het verstandig om paddo's te nemen als je ziek bent: koorts, hoofdpijn, dat soort dingen
graag een normaal antwoord :)
wat de negatieve effecten kunnen zijn
groeten
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#9
Van paddo's zelf kan je al misselijk worden dus het kan dat je het direct weer uitkotst. En ik denk dat je wle een grotere kans hebt om bad te gaan ozpich. Als je opeens vette hoofdpijn krijgt ofzo...
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik zou het iig niet doen. Waarom zou je je geest willen stressen als je lichaam het zwaar heeft?
H
HempyLid
01-01-2024, 00:00
#11
..

Vorige maand heb ik voor het laatst nog eens paddo's gepakt, ik had toen ook koorts, van deze ziektegevoel heb je geen last meer.. Ik denk echter wel dat het niet goed is voor je lichaam, maar met mij is er toch niets verkeerds aan de hand sinds toen.. Dus proberen maar :grin:
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#12
had je alleen koorts en voelde je je voor de rest in orde of had je koorts (hoeveel) en had je ook nog klachten over andere dingen(koppijn,....)
groete
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#13
heb het wel eens de dag na xtc gedaan , was toen niet echt ziek maar voelde me nog wel wazig

ging wel prima, maar je loopt natuurlijk wel meer risico dat het fout gaat...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."