Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNatuurlijke drugs (licht hallucinerend)

Natuurlijke drugs (licht hallucinerend)

74 antwoorden
26 weergaven
18-5-2026
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#1
SpacingBen zei:
Nou balon, wat flauw dat je neit gereageerd hebt! Vind het nog steeds nuttig van jou te weten welke drugs je wel niet zou kunnen gebruiken naar jouw idee!

Maar goed, ga binnenkort die kratom eens proberen :)

Waarom hebben hier zo weinig mensen ervaring met smartshop producten?
Klik om te vergroten...

Wat wil je dan precies horen? :)
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#2
check post erboven :)

Lijkt het nou zo, of denk ik constant dat ik duidelijk taal spreek en is het toch niet zo?

Nouja, het is wel duidelijk :grin:
B
BombSkiLid
01-01-2024, 00:00
#3
interessant topic! :sunglasses:
ik kweek mn eigen salvia (nog nooit op getript).
verder wil ik nog de coleus blumei gaan kweken (dit is volgens de mazateken de 'broer/zus' van salvia). Het is een sierplant die je gewoon kan kopen bij het tuincentrum (ik was er gister om 3 plantjes te halen, maar het was niet het goede seizoen, over een paar maanden nog 1x..)
verder wil ik blauwe winde gaan kweken, ook wel bekend als morning glory (met het LSA zaad dus)
verder is er nog de afrikaanse plant kanna, kauwgoed/kougoed genoemd. Deze kruiden kan je ook gebruiken om van te trippen, maar de plant is (nog) niet beschikbaar om te kweken. bij azarius hebben ze wel het kruid hiervan.
en dan is er ook nog de heilige blauwe lotus, maar daar kan ik ook niet aankomen.

er zijn ook boeken over te vinden, ik heb afgelopen week het boek "ecodrugs" gehaald bij de bieb.. op internet kan je daar vast nog wel meer over vinden.

als ik op mezelf woon wil ik paddos, salvia, blauwe winde, papaver (legaal om te kweken als het voor de sier is :wave: ) en san pedro/peyote gaan kweken.

grote plannen.. maar ik heb nog niets gebruikt behalve cannabis. komt wel.. :)
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#4
BombSki zei:
verder is er nog de afrikaanse plant kanna, kauwgoed/kougoed genoemd. Deze kruiden kan je ook gebruiken om van te trippen, maar de plant is (nog) niet beschikbaar om te kweken. bij azarius hebben ze wel het kruid hiervan.
Klik om te vergroten...

Ja, die heb ik ook in huis. Het werkt niet echt heel goed geloof ik...beetje andere oppepper dan koffie.
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#5
BombSki zei:
interessant topic! :sunglasses:
ik kweek mn eigen salvia (nog nooit op getript).
verder wil ik nog de coleus blumei gaan kweken (dit is volgens de mazateken de 'broer/zus' van salvia). Het is een sierplant die je gewoon kan kopen bij het tuincentrum (ik was er gister om 3 plantjes te halen, maar het was niet het goede seizoen, over een paar maanden nog 1x..)
verder wil ik blauwe winde gaan kweken, ook wel bekend als morning glory (met het LSA zaad dus)
verder is er nog de afrikaanse plant kanna, kauwgoed/kougoed genoemd. Deze kruiden kan je ook gebruiken om van te trippen, maar de plant is (nog) niet beschikbaar om te kweken. bij azarius hebben ze wel het kruid hiervan.
en dan is er ook nog de heilige blauwe lotus, maar daar kan ik ook niet aankomen.

er zijn ook boeken over te vinden, ik heb afgelopen week het boek "ecodrugs" gehaald bij de bieb.. op internet kan je daar vast nog wel meer over vinden.

als ik op mezelf woon wil ik paddos, salvia, blauwe winde, papaver (legaal om te kweken als het voor de sier is :wave: ) en san pedro/peyote gaan kweken.

grote plannen.. maar ik heb nog niets gebruikt behalve cannabis. komt wel.. :)
Klik om te vergroten...


Ik heb nog een peyote :) maar ik heb hem gewoon echt voor de sier.
B
BombSkiLid
01-01-2024, 00:00
#6
hmm mag ik weten oe je eraan bent gekomen?
ik ken iemand anders die ook cactussen heeft, en die heeft ze van de hennepbeurs (over 2.5 week is het weer zover!). Daar ga ik er dus ook een proberen te scoren.
Bij azarius kan je ze kopen maar vind het nogal duur..
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#7
lastig uit te leggen verhaal maar hier komt het:

De ex vriendin, van een vriend van me, had het van de moeder gekregen van die vriend van me, daarna werd hij een beetje verwaarloosd en zo doende ben ik me over hem gaan ontfermen :rolleyes:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#8
BombSki zei:
hmm mag ik weten oe je eraan bent gekomen?
ik ken iemand anders die ook cactussen heeft, en die heeft ze van de hennepbeurs (over 2.5 week is het weer zover!). Daar ga ik er dus ook een proberen te scoren.
Bij azarius kan je ze kopen maar vind het nogal duur..
Klik om te vergroten...

Op de hennepbeurs zijn ze waarschijnlijk minstens zo duur hoor...azarius is redelijk goedkoop met dat soort dingen.
B
BombSkiLid
01-01-2024, 00:00
#9
tsja ik moet bekennen dat ik niet veel afweet van het kweken van cactussen.. maar bij azarius betaal je al vrij veel (vind ik dan) voor 1 peyote knop van 1-2cm :openmouth:
en dan moet dat nog een jaar of 2 groeien..

Maarja voordat ik mn aankoop doe ga ik me er nog wel in verdiepen.. vantevoren gewoon ff kijken hoe duur ze op azarius zijn en dan kijken of ze bij de hennepbeurs beter/groter/goedkoper zijn zegmaar :)
B
BombSkiLid
01-01-2024, 00:00
#10
weet ik niet.. op die site is ook geen lijst te vinden ^^

het zou kunnen, maar ik verwacht het eigenlijk niet.. mocht iemand het weten: laat maar horen :stoned:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
BombSki zei:
weet ik niet.. op die site is ook geen lijst te vinden ^^

het zou kunnen, maar ik verwacht het eigenlijk niet.. mocht iemand het weten: laat maar horen :stoned:
Klik om te vergroten...
je kunt ze toch bellen? kost 10ct en je hebt alle info die je zoekt
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#12
kan je als belg eigenlik dingen bij azarius kopen?
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#13
spacekonijn zei:
Uhm iemand ervaring met Kratom?

dit zijn een soort droge bladeren die mensen gebruiken als canabis vervanger je schijnt er stoned van te worden maar wel op een andere manier als bij canabis

als jij dat nou ff uittest ben en mij laat weten hoe het was :wave:
Klik om te vergroten...

ze hadden mij gezegd dat ik er thee van moest zetten. dat was echt smerig!ben heel de avond misselijk geweest.verder was het wel ontspannen maar niet echt bijzonder...
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#14
mathijs zei:
BombSki zei:
verder is er nog de afrikaanse plant kanna, kauwgoed/kougoed genoemd. Deze kruiden kan je ook gebruiken om van te trippen, maar de plant is (nog) niet beschikbaar om te kweken. bij azarius hebben ze wel het kruid hiervan.
Klik om te vergroten...

Ja, die heb ik ook in huis. Het werkt niet echt heel goed geloof ik...beetje andere oppepper dan koffie.
Klik om te vergroten...

Kanna werkt inderdaad niet!/nauwelijks. Hooguit dat je je iets anders voelt als je het combineert met Alcohol...

BombSki, hou ons op de hoogte van je eigen kweekjes!
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ben aan de salvia...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."