interessant topic!
ik kweek mn eigen salvia (nog nooit op getript).
verder wil ik nog de coleus blumei gaan kweken (dit is volgens de mazateken de 'broer/zus' van salvia). Het is een sierplant die je gewoon kan kopen bij het tuincentrum (ik was er gister om 3 plantjes te halen, maar het was niet het goede seizoen, over een paar maanden nog 1x..)
verder wil ik blauwe winde gaan kweken, ook wel bekend als morning glory (met het LSA zaad dus)
verder is er nog de afrikaanse plant kanna, kauwgoed/kougoed genoemd. Deze kruiden kan je ook gebruiken om van te trippen, maar de plant is (nog) niet beschikbaar om te kweken. bij azarius hebben ze wel het kruid hiervan.
en dan is er ook nog de heilige blauwe lotus, maar daar kan ik ook niet aankomen.
er zijn ook boeken over te vinden, ik heb afgelopen week het boek "ecodrugs" gehaald bij de bieb.. op internet kan je daar vast nog wel meer over vinden.
als ik op mezelf woon wil ik paddos, salvia, blauwe winde, papaver (legaal om te kweken als het voor de sier is

) en san pedro/peyote gaan kweken.
grote plannen.. maar ik heb nog niets gebruikt behalve cannabis. komt wel..
![:)]()