#1
Ja herken dat gevoel idd. Heb dat ook wel eens. Het gevoel dat echt alles supernat is, nja hoort bij de trip, learn to live with it, ondanks dat het superirri is en door de trip kun je ook niet zien of het nou wel of niet nat is..
myself zei:heb gister voor het eerst paddos op.. en ik had de heletijd het gevoel dat er snot uit me neus liep ja :P heel irritant!!
en me ogen leken te tranen!!
best vervelend :P maarja...
was echt super lache :P

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."