Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumspaddo snottrip

paddo snottrip

6 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja herken dat gevoel idd. Heb dat ook wel eens. Het gevoel dat echt alles supernat is, nja hoort bij de trip, learn to live with it, ondanks dat het superirri is en door de trip kun je ook niet zien of het nou wel of niet nat is..
s
satans_hamsterLid
01-01-2024, 00:00
#2
Niks belangrijks gewoon interesse,

Tijdens een trip met mijn goede vriend P, hadden wij ,min of meer tegelijk, een soort snottrip. We dachten allebei dat we in onze lachbui ons hele gezicht eronder gesnotterd hadden. We voelden het letterlijk over ons gezicht druipen. Zwaar schamen natuurlijk, maar toen ik mijn vriendin om een zakdoekje vroeg en uitlegde waarom vertelde zij dat ik helemaal geen snot op me had.
Ok allemaal niet zo bijzonder, maar navraag leerde mij dat meer mensen dit hebben gehad.
Deel jullie ervaringen betreffende snottrips!!! het is goor en kinderachtig, maar wel grappig :P
B
BombSkiLid
01-01-2024, 00:00
#3
een neef van me heeft precies ditzelfde meegemaakt..
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#4
heb ik nog nooit meegemaakt, maar aanstaande zondag ga ik weer eens lekker trippen,
zal er dan is op letten
L
LeftBehindLid
01-01-2024, 00:00
#5
haha, ik heb wel eens heel hard gehuild en gesnotterd en toen dacht ik dat ik smolt...maar dat is wel herkenbaar meestal :)
m
myselfLid
01-01-2024, 00:00
#6
heb gister voor het eerst paddos op.. en ik had de heletijd het gevoel dat er snot uit me neus liep ja :P heel irritant!!
en me ogen leken te tranen!!
best vervelend :P maarja...
was echt super lache :P
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#7
myself zei:
heb gister voor het eerst paddos op.. en ik had de heletijd het gevoel dat er snot uit me neus liep ja :P heel irritant!!
en me ogen leken te tranen!!
best vervelend :P maarja...
was echt super lache :P
Klik om te vergroten...

hahaha, dan moet je je gewoon laten inspireren door de andere dingen die je om je heen ziet, en dan is dat gevoel zo weer weg :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."