Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"heb gister voor het eerst paddos op.. en ik had de heletijd het gevoel dat er snot uit me neus liep ja :P heel irritant!! en me ogen leken te tranen!! best vervelend :P maarja... was echt super lache :P"
"in een bouilonnetje :P was errug lekker!! net champignonne kippe soep :P alleen beetje taai :P vind het ook niet heel vies om ze zo op te eten!! liet ze zacht worde in me mond dan goed kauwe en daarna doorslikke en wat water er acher aan... hoppa"