Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPado ommelet

Pado ommelet

29 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Halo allemaal,

Ik heb al een ervaring met mexicaanse paddo's(1 portie), nu wil ik de hawaiaanse paddo's gaan proberen. Omdat dit de sterkste soort is wil ik samen met een vriend 1 portie delen.

We willen de paddo's in een ommelet gaan bakken hier onze volgende vragen

1, is 1 portie hawaiaanse genoeg voor me ze 2e voor een stevige trip.

2, Moeten we verse pado's hebben of gedroogde voor in de ommelet (als je een resept weet ofzo (altijd welkom))

3, Stinkt het erg als je ze bakt :P

alvast bedaNKT LAtAHHHH :grin: :wave:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#2
ligt er net aan wat je wil hé...ik persoonlijk zou 2 doosjes voor 2 mensen nemen!!
ben je zeker van een stevige trip :)
maarja hangt geheel van jezelf af wat je wil bereiken :P :grin:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#3
ja is prima om met een halve te beginnen.... je zult het zeker wel merken hoor.

en de stank valt wel mee d8 k zo...

weet alleen niet of je paddo's nog wel goed zijn als je ze gaat bakken?
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ben er bijna zeker van dat je ze gewoon kan bakken :wink: Maar ik wil ook graag weten of het wat uitmaakt of je gedroogde neemt of verse,,,,,
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wordt dat niet te heet? Ik weet het 'kookpunt' niet van paddo's maar als je het rookt gaat het 'stuk'. Thee is te doen is 100C graden.

Met bakken is de temperatuur veel hoger toch?
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#6
need^weed zei:
Ik ben er bijna zeker van dat je ze gewoon kan bakken :wink: Maar ik wil ook graag weten of het wat uitmaakt of je gedroogde neemt of verse,,,,,
Klik om te vergroten...
nee maakt niks uit.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#7
en idd wat bob zich afvraagt moet je wel ff over nadenken..
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja ik weeet niet meer precies waar ik het vandaan heb, maar ik dacht dat het in uit je bol stond dat je ook gewoon een lekker ommeletje kan bakken maar dan nog, de stof gaat er toch niet uit als je ze bakt of zie ik dat nou verkeerd???? :openmouth:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#9
BobG zei:
Ik weet het 'kookpunt' niet van paddo's maar als je het rookt gaat het 'stuk'. Thee is te doen is 100C graden.
Klik om te vergroten...
@need^weed
zoals je hier leest dus.... fff wat meer onderzoek doen vast wel ergens te vinden
m
megamoldLid
01-01-2024, 00:00
#10
technisch gezien zijn colombiaanse de sterkste :)

maar van paddos koke, daar weet ik niks van :grin:
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#11
spacekonijn zei:
BobG zei:
Ik weet het 'kookpunt' niet van paddo's maar als je het rookt gaat het 'stuk'. Thee is te doen is 100C graden.
Klik om te vergroten...
@need^weed
zoals je hier leest dus.... fff wat meer onderzoek doen vast wel ergens te vinden
Klik om te vergroten...

ok :wave:
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#12
megamold zei:
technisch gezien zijn colombiaanse de sterkste :)

maar van paddos koke, daar weet ik niks van :grin:
Klik om te vergroten...

Mooi niet, Colombiaanse zijn gewoon een subsoort van cubensis. Zelfde geldt voor McKennai, en de verschillen tussen Mexicaanse en consorten zijn miniem.

Hawaiiaanse zijn de sterkste te koop in een smart shop :)
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Paddo-omelet?? Waha leuk om je moeder te voeren. :mrgreen:
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Lana zei:
Paddo-omelet?? Waha leuk om je moeder te voeren. :mrgreen:
Klik om te vergroten...

lekkere zoon/dochter ben jij :rolleyes:
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#15
Lana zei:
Paddo-omelet?? Waha leuk om je moeder te voeren. :mrgreen:
Klik om te vergroten...

met moederdag.. kijk eens mam een ontbijtje op bed :grin: heheh
m
megamoldLid
01-01-2024, 00:00
#16
Bal0n zei:
megamold zei:
technisch gezien zijn colombiaanse de sterkste :)

maar van paddos koke, daar weet ik niks van :grin:
Klik om te vergroten...

Mooi niet, Colombiaanse zijn gewoon een subsoort van cubensis. Zelfde geldt voor McKennai, en de verschillen tussen Mexicaanse en consorten zijn miniem.

Hawaiiaanse zijn de sterkste te koop in een smart shop :)
Klik om te vergroten...

hmmm dat is toch niet wat ze me hadden gezegd in de shop :mrgreen:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Bal0n zei:
megamold zei:
technisch gezien zijn colombiaanse de sterkste :)

maar van paddos koke, daar weet ik niks van :grin:
Klik om te vergroten...

Mooi niet, Colombiaanse zijn gewoon een subsoort van cubensis. Zelfde geldt voor McKennai, en de verschillen tussen Mexicaanse en consorten zijn miniem.

Hawaiiaanse zijn de sterkste te koop in een smart shop :)
Klik om te vergroten...
valt toch helemaal niet te zeggen???,ik heb echt wel het hardst getript op gewone mexicaanse hoor...,in dezelfde dosis,en allemaal verse...
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#18
het lijkt mij dat je de stoffen zo eruit trekt.. door ze zo heet te verwarmen/bakken. Waarom moeilijk doen als je ze ook gewoon kan eten :)
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#19
NAME : Psilocybin
CHEMICAL NAME : 3-[2-(Dimethylamino)ethyl]-1H-indol-4-ol dihydrogen phosphate ester
ALTERNATE CHEMICAL NAMES : O-phosphoryl-4-hydroxy-N,N-dimethyltryptamine; Indocybin
CHEMICAL FORMULA C12H17N2O4P
MOLECULAR WEIGHT 284.25
MELTING POINT 220-228° C (Crystals from boiling water)
MELTING POINT 185-195° C (Crystals from methanol)
pH 5.2 (in 50% aq ethanol)
LD50 285 mg/kg i.v.(mice)
LD50 280 mg/kg i.v. (rats)
LD50 12.5 mg/kg i.v.(rabbits)
From the Merck Index 12th Edition
Klik om te vergroten...

Van erowid.
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Frisko zei:
Bal0n zei:
megamold zei:
technisch gezien zijn colombiaanse de sterkste :)

maar van paddos koke, daar weet ik niks van :grin:
Klik om te vergroten...

Mooi niet, Colombiaanse zijn gewoon een subsoort van cubensis. Zelfde geldt voor McKennai, en de verschillen tussen Mexicaanse en consorten zijn miniem.

Hawaiiaanse zijn de sterkste te koop in een smart shop :)
Klik om te vergroten...
valt toch helemaal niet te zeggen???,ik heb echt wel het hardst getript op gewone mexicaanse hoor...,in dezelfde dosis,en allemaal verse...
Klik om te vergroten...

Hawaiaanse zitten de meeste werkzame stoffen dus dat valt wel degelijk te zeggen.

Dat je harder tripte op mexicanen kan verschillende oorzaken hebben,zoals wat je op je maag hebt etc..Maar de hawaainse zijn de heftigste die er zijn.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."