Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPado ommelet

Pado ommelet

29 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bij de smartshop zeiden ze dat dat tegenwoordig Colombiaanse waren.
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Deranged zei:
Bij de smartshop zeiden ze dat dat tegenwoordig Colombiaanse waren.
Klik om te vergroten...

Ze logen tegen je alsof je een kind was. :mrgreen: ...
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Qocaïne zei:
het lijkt mij dat je de stoffen zo eruit trekt.. door ze zo heet te verwarmen/bakken. Waarom moeilijk doen als je ze ook gewoon kan eten :)
Klik om te vergroten...

De simpelste methode om Paddo's in te nemen is om ze gewoon in je mond te stoppen, goed kauwen, slikken, klaar. Gedroogde paddestoelen hebben over het algemeen een wat aangenamer smaak dan verse - en bovendien heb je er minder van nodig. Maar zeker de cubensis ziet er soms wat schimmelig en groen uit, niet echt appetijtelijk, dus misschien wil je het ergens in stoppen.
Je kunt paddestoelen verwerken zoals je champignons gebruikt, op de pizza, in een omelet, pasta, chili, etc. Een lekkere paddestoelensoep is een populaire manier om het naar binnen te krijgen. Het is wel zo dat door verwarming of menging met andere voedingsmiddelen het effect minder sterk wordt of dat het langer duurt voor de werkzame stoffen zijn opgenomen. De psilocine, die in verse Paddo's actief is, breekt af en het effect wordt dus ook wat minder. Je kunt Paddo's ook drogen, malen, en dan verwerken in bijvoorbeeld cake of in de soep.

van de site; http://www.net.info.nl/paddo/hfdst8.htm

en zo heb ik nog wel meer sites gevonden, maar op internet klopt het soms niet helemaal dus vandaar dat ik dacht ik vraag het aan mensen met wat ervaring :wink: :wink:
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#4
need^weed zei:
Lana zei:
Paddo-omelet?? Waha leuk om je moeder te voeren. :mrgreen:
Klik om te vergroten...

lekkere zoon/dochter ben jij :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Moet je niet serieus nemen man :wink:
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#5
need^weed zei:
Qocaïne zei:
het lijkt mij dat je de stoffen zo eruit trekt.. door ze zo heet te verwarmen/bakken. Waarom moeilijk doen als je ze ook gewoon kan eten :)
Klik om te vergroten...

De simpelste methode om Paddo's in te nemen is om ze gewoon in je mond te stoppen, goed kauwen, slikken, klaar. Gedroogde paddestoelen hebben over het algemeen een wat aangenamer smaak dan verse - en bovendien heb je er minder van nodig. Maar zeker de cubensis ziet er soms wat schimmelig en groen uit, niet echt appetijtelijk, dus misschien wil je het ergens in stoppen.
Je kunt paddestoelen verwerken zoals je champignons gebruikt, op de pizza, in een omelet, pasta, chili, etc. Een lekkere paddestoelensoep is een populaire manier om het naar binnen te krijgen. Het is wel zo dat door verwarming of menging met andere voedingsmiddelen het effect minder sterk wordt of dat het langer duurt voor de werkzame stoffen zijn opgenomen. De psilocine, die in verse Paddo's actief is, breekt af en het effect wordt dus ook wat minder. Je kunt Paddo's ook drogen, malen, en dan verwerken in bijvoorbeeld cake of in de soep.

van de site; http://www.net.info.nl/paddo/hfdst8.htm

en zo heb ik nog wel meer sites gevonden, maar op internet klopt het soms niet helemaal dus vandaar dat ik dacht ik vraag het aan mensen met wat ervaring :wink: :wink:
Klik om te vergroten...

Dat lijkt me alles behalve een betrouwbare bron.
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik ken betere sites over drugs dan dat, waar elk bekend detail besproken wordt. Dan vind ik het niet prettig om zo'n site wat je daar hebt te lezen.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#7
Psychonaut1976 zei:
Deranged zei:
Bij de smartshop zeiden ze dat dat tegenwoordig Colombiaanse waren.
Klik om te vergroten...

Ze logen tegen je alsof je een kind was. :mrgreen: ...
Klik om te vergroten...
Ik vond het qua effect ongeveer hetzelfde.
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#8
BobG zei:
need^weed zei:
Qocaïne zei:
het lijkt mij dat je de stoffen zo eruit trekt.. door ze zo heet te verwarmen/bakken. Waarom moeilijk doen als je ze ook gewoon kan eten :)
Klik om te vergroten...

De simpelste methode om Paddo's in te nemen is om ze gewoon in je mond te stoppen, goed kauwen, slikken, klaar. Gedroogde paddestoelen hebben over het algemeen een wat aangenamer smaak dan verse - en bovendien heb je er minder van nodig. Maar zeker de cubensis ziet er soms wat schimmelig en groen uit, niet echt appetijtelijk, dus misschien wil je het ergens in stoppen.
Je kunt paddestoelen verwerken zoals je champignons gebruikt, op de pizza, in een omelet, pasta, chili, etc. Een lekkere paddestoelensoep is een populaire manier om het naar binnen te krijgen. Het is wel zo dat door verwarming of menging met andere voedingsmiddelen het effect minder sterk wordt of dat het langer duurt voor de werkzame stoffen zijn opgenomen. De psilocine, die in verse Paddo's actief is, breekt af en het effect wordt dus ook wat minder. Je kunt Paddo's ook drogen, malen, en dan verwerken in bijvoorbeeld cake of in de soep.

van de site; http://www.net.info.nl/paddo/hfdst8.htm

en zo heb ik nog wel meer sites gevonden, maar op internet klopt het soms niet helemaal dus vandaar dat ik dacht ik vraag het aan mensen met wat ervaring :wink: :wink:
Klik om te vergroten...

Dat lijkt me alles behalve een betrouwbare bron.
Klik om te vergroten...


waar baseer je dat eigenlijk op :confused:
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#9
Frisko zei:
Bal0n zei:
megamold zei:
technisch gezien zijn colombiaanse de sterkste :)

maar van paddos koke, daar weet ik niks van :grin:
Klik om te vergroten...

Mooi niet, Colombiaanse zijn gewoon een subsoort van cubensis. Zelfde geldt voor McKennai, en de verschillen tussen Mexicaanse en consorten zijn miniem.

Hawaiiaanse zijn de sterkste te koop in een smart shop :)
Klik om te vergroten...
valt toch helemaal niet te zeggen???,ik heb echt wel het hardst getript op gewone mexicaanse hoor...,in dezelfde dosis,en allemaal verse...
Klik om te vergroten...

Jij hebt het over porties waarschijnlijk, maar een portie Hawaiiaanse is 1 gram (gedroogd), en mexicaanse 3 gram. Dus al zou jij 3 gram Hawaiiaanse nemen dan weet je waarschijnlijk niet meer waar je voor- en achterkant zitten.
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Bal0n zei:
Frisko zei:
Bal0n zei:
megamold zei:
technisch gezien zijn colombiaanse de sterkste :)

maar van paddos koke, daar weet ik niks van :grin:
Klik om te vergroten...

Mooi niet, Colombiaanse zijn gewoon een subsoort van cubensis. Zelfde geldt voor McKennai, en de verschillen tussen Mexicaanse en consorten zijn miniem.

Hawaiiaanse zijn de sterkste te koop in een smart shop :)
Klik om te vergroten...
valt toch helemaal niet te zeggen???,ik heb echt wel het hardst getript op gewone mexicaanse hoor...,in dezelfde dosis,en allemaal verse...
Klik om te vergroten...

Jij hebt het over porties waarschijnlijk, maar een portie Hawaiiaanse is 1 gram (gedroogd), en mexicaanse 3 gram. Dus al zou jij 3 gram Hawaiiaanse nemen dan weet je waarschijnlijk niet meer waar je voor- en achterkant zitten.
Klik om te vergroten...

dat lijkt me wel duidelijk ja :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."