#1
Bij de smartshop zeiden ze dat dat tegenwoordig Colombiaanse waren.
Deranged zei:Bij de smartshop zeiden ze dat dat tegenwoordig Colombiaanse waren.
...Qocaïne zei:het lijkt mij dat je de stoffen zo eruit trekt.. door ze zo heet te verwarmen/bakken. Waarom moeilijk doen als je ze ook gewoon kan eten![]()
need^weed zei:Lana zei:Paddo-omelet?? Waha leuk om je moeder te voeren.![]()
lekkere zoon/dochter ben jij![]()
need^weed zei:Qocaïne zei:het lijkt mij dat je de stoffen zo eruit trekt.. door ze zo heet te verwarmen/bakken. Waarom moeilijk doen als je ze ook gewoon kan eten![]()
De simpelste methode om Paddo's in te nemen is om ze gewoon in je mond te stoppen, goed kauwen, slikken, klaar. Gedroogde paddestoelen hebben over het algemeen een wat aangenamer smaak dan verse - en bovendien heb je er minder van nodig. Maar zeker de cubensis ziet er soms wat schimmelig en groen uit, niet echt appetijtelijk, dus misschien wil je het ergens in stoppen.
Je kunt paddestoelen verwerken zoals je champignons gebruikt, op de pizza, in een omelet, pasta, chili, etc. Een lekkere paddestoelensoep is een populaire manier om het naar binnen te krijgen. Het is wel zo dat door verwarming of menging met andere voedingsmiddelen het effect minder sterk wordt of dat het langer duurt voor de werkzame stoffen zijn opgenomen. De psilocine, die in verse Paddo's actief is, breekt af en het effect wordt dus ook wat minder. Je kunt Paddo's ook drogen, malen, en dan verwerken in bijvoorbeeld cake of in de soep.
van de site; http://www.net.info.nl/paddo/hfdst8.htm
en zo heb ik nog wel meer sites gevonden, maar op internet klopt het soms niet helemaal dus vandaar dat ik dacht ik vraag het aan mensen met wat ervaring![]()
![]()
Ik vond het qua effect ongeveer hetzelfde.Psychonaut1976 zei:Deranged zei:Bij de smartshop zeiden ze dat dat tegenwoordig Colombiaanse waren.
Ze logen tegen je alsof je een kind was....
BobG zei:need^weed zei:Qocaïne zei:het lijkt mij dat je de stoffen zo eruit trekt.. door ze zo heet te verwarmen/bakken. Waarom moeilijk doen als je ze ook gewoon kan eten![]()
De simpelste methode om Paddo's in te nemen is om ze gewoon in je mond te stoppen, goed kauwen, slikken, klaar. Gedroogde paddestoelen hebben over het algemeen een wat aangenamer smaak dan verse - en bovendien heb je er minder van nodig. Maar zeker de cubensis ziet er soms wat schimmelig en groen uit, niet echt appetijtelijk, dus misschien wil je het ergens in stoppen.
Je kunt paddestoelen verwerken zoals je champignons gebruikt, op de pizza, in een omelet, pasta, chili, etc. Een lekkere paddestoelensoep is een populaire manier om het naar binnen te krijgen. Het is wel zo dat door verwarming of menging met andere voedingsmiddelen het effect minder sterk wordt of dat het langer duurt voor de werkzame stoffen zijn opgenomen. De psilocine, die in verse Paddo's actief is, breekt af en het effect wordt dus ook wat minder. Je kunt Paddo's ook drogen, malen, en dan verwerken in bijvoorbeeld cake of in de soep.
van de site; http://www.net.info.nl/paddo/hfdst8.htm
en zo heb ik nog wel meer sites gevonden, maar op internet klopt het soms niet helemaal dus vandaar dat ik dacht ik vraag het aan mensen met wat ervaring![]()
![]()
Dat lijkt me alles behalve een betrouwbare bron.
Frisko zei:valt toch helemaal niet te zeggen???,ik heb echt wel het hardst getript op gewone mexicaanse hoor...,in dezelfde dosis,en allemaal verse...Bal0n zei:megamold zei:technisch gezien zijn colombiaanse de sterkste![]()
maar van paddos koke, daar weet ik niks van![]()
Mooi niet, Colombiaanse zijn gewoon een subsoort van cubensis. Zelfde geldt voor McKennai, en de verschillen tussen Mexicaanse en consorten zijn miniem.
Hawaiiaanse zijn de sterkste te koop in een smart shop![]()
Bal0n zei:Frisko zei:valt toch helemaal niet te zeggen???,ik heb echt wel het hardst getript op gewone mexicaanse hoor...,in dezelfde dosis,en allemaal verse...Bal0n zei:megamold zei:technisch gezien zijn colombiaanse de sterkste![]()
maar van paddos koke, daar weet ik niks van![]()
Mooi niet, Colombiaanse zijn gewoon een subsoort van cubensis. Zelfde geldt voor McKennai, en de verschillen tussen Mexicaanse en consorten zijn miniem.
Hawaiiaanse zijn de sterkste te koop in een smart shop![]()
Jij hebt het over porties waarschijnlijk, maar een portie Hawaiiaanse is 1 gram (gedroogd), en mexicaanse 3 gram. Dus al zou jij 3 gram Hawaiiaanse nemen dan weet je waarschijnlijk niet meer waar je voor- en achterkant zitten.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."