Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJax!!

Jax!!

17 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik dacht dat piperazines al bekend waren hier...

Niet dus. Afblijven het is rommel!
p
pasqualiLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben er al achter het is een semi chemische drugs.
Ik vermoed dat t een beetje speedy achtig is..ritalin achtig.
Een jongen vertelde me laats dat het einde een behoorlijke psychologische headfuck was..
s
samputaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja, ik heb van 't weekend Jax geprobeerd. Voelde me een beetje mdma-achtig, een beetje up, maar niet helemaal up. Ook niet erg wazig, maar had last van wat strakke nekspieren.

Geen kater gehad, ook geen last van slaapproblemen, maar twee dagen later wel een beetje een gevoel down te zijn.
p
pasqualiLid
01-01-2024, 00:00
#4
Iemand hier bekend mee?
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#5
nee


:wink:
m
megamoldLid
01-01-2024, 00:00
#6
jax? nooit van gehoord
astrojax ken ik wel :grin: ( van die lichtgevende balletjes waar je gans hard op kan flashe )

of is jax toevallig niet de naam van een xtc vervangend middel?
s
samputaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja, ik heb van 't weekend Jax geprobeerd. Voelde me een beetje mdma-achtig, een beetje up, maar niet helemaal up. Ook niet erg wazig, maar had last van wat strakke nekspieren.

Geen kater gehad, ook geen last van slaapproblemen, maar twee dagen later wel een beetje een gevoel down te zijn.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
samputa zei:
Ja, ik heb van 't weekend Jax geprobeerd. Voelde me een beetje mdma-achtig, een beetje up, maar niet helemaal up. Ook niet erg wazig, maar had last van wat strakke nekspieren.

Geen kater gehad, ook geen last van slaapproblemen, maar twee dagen later wel een beetje een gevoel down te zijn.
Klik om te vergroten...

zonde van je geld dus?
s
samputaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik had voor dat geld (6 euro per pil) liever methylone.
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#10
jax :openmouth: ?
nog nooit van gehoord...
s
samputaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik had voor dat geld (6 euro per pil) liever methylone.
w
waldoLid
01-01-2024, 00:00
#12
jax komt uit new zeeland en bevat een piperazine mengsel met o.a. :
BZP (benzylpiperazine) en TFmpp (3-Trifluoromethylphenylpiperazine)

http://www.erowid.org/chemicals/bzp/
http://www.erowid.org/chemicals/tfmpp/t ... sics.shtml


zijn beiden synthetica ,
Zullen waarschijnlijk onder het kopje "ongeregistreert medicijn" voor de nederlandse wet vallen.

W.
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik ga het vanavond proberen...
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#14
heb je het al gedaan dan?
ik moet zeggen, ik vond het niet zo leuk als een avondje mdma, maar rotzooi zou ik niet zeggen. De side-effects vielen wel mee. Het was voor mij het proberen waard, en misschien doe ik het nog ooit eens. Het is meestal wel leuk om een nieuwe klasse drugs te proberen zo ook met piperazines.
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#15
Intoxicated zei:
heb je het al gedaan dan?
ik moet zeggen, ik vond het niet zo leuk als een avondje mdma, maar rotzooi zou ik niet zeggen. De side-effects vielen wel mee. Het was voor mij het proberen waard, en misschien doe ik het nog ooit eens. Het is meestal wel leuk om een nieuwe klasse drugs te proberen zo ook met piperazines.
Klik om te vergroten...

Je hebt het 1 x gebruikt?? Dan weet je dus 0,0 over side effects...
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dit hoort niet in dit forum!!! Het is niet natuurlijk, en al helemaal geen empathogeen.
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik weet niet 0,0 procent overt side effects, kheb er een paar beleefd en ik heb zat over piperazines gelezen om te weten wat ze met je doen bob. Wat heb ik een schijthekel aan die mensen die elitair lopen te doen van ik weet alles van drugs en jullie weten niks. Ik zeg toch gewoon hoe het bij mij was. Ik begrijp de manier waarop mensen op dit forum elkaar steeds zo aanspreken niet, het gaat ook steeds om niks. Ik zeg hier dat ik het heb geprobeerd en probeer een klein beetje info te geven voor andere mensen die het misschien willen proberen, en ik krijg een antwoord van: je hebt het pas 1 keer geprobeerd..... weet je laat maar :openmouth:
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#18
maar je hebt gelijk het hoort niet in dit forum

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."