Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumspaddoreep

paddoreep

26 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#1
GOOOOOGGGGLLLEEEE?!.?ù*ùµ.??
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je proef gewoon heerlijke chocolade, ik heb geen 'pure' paddo's gegeten, lijkt me nix hoor alleen maar verhalen van de gore smaak
c
creaticLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb hier al wat gelezen over de zogenaamde 'paddoreep'.

Waar kun je die krijgen en wat is de smaak enz...?

Kortom, alle info over dit 'snoepje' is welkom.
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#4
creatic zei:
Ik heb hier al wat gelezen over de zogenaamde 'paddoreep'.

Waar kun je die krijgen en wat is de smaak enz...?

Kortom, alle info over dit 'snoepje' is welkom.
Klik om te vergroten...
of ge da ergens kunt krijg'en weet ik nie
maar zelf maken daaren tegen is nie zo moeilijk
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#5
Is niet zo gek want officieel zijn ze niet toegestaan.
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ze zijn onder de toonbank in smartshops te koop(waar ik kom iig wel).
Ze smaken naar chocola met butterscotch, zo'n reep kost circa 16 euro, en je kan er met 2-3 man van trippen.
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#7
BobG zei:
Ze zijn onder de toonbank in smartshops te koop(waar ik kom iig wel).
Ze smaken naar chocola met butterscotch, zo'n reep kost circa 16 euro, en je kan er met 2-3 man van trippen.
Klik om te vergroten...
heb ut eig nog nooit geeten zo een paddo reep
proeft ge de championnen nog fel eig of nie
binnenkort eens maken denk i k
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#8
BobG zei:
Je proef gewoon heerlijke chocolade, ik heb geen 'pure' paddo's gegeten, lijkt me nix hoor alleen maar verhalen van de gore smaak
Klik om te vergroten...
lekker is het zeker nie
maar krijg het toch goed binnen
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#9
BobG zei:
Ze zijn onder de toonbank in smartshops te koop(waar ik kom iig wel).
Ze smaken naar chocola met butterscotch, zo'n reep kost circa 16 euro, en je kan er met 2-3 man van trippen.
Klik om te vergroten...

is dit dan niet veel goedkoper dan gewone paddos?
voor een portie mexicaanse paddos betaal ik € 18 en dat is genoeg voor 1 persoon
dus een reep van €16 is goed voor 3 personen, hoe kan het dan dat zo'n reep zo weinig kost?
L
LeftBehindLid
01-01-2024, 00:00
#10
wauw....waarom wist ik dit niet :confused:
meeste paddo's vind ik inderdaad walgelijk smaken, en ik ben gek op butterscotch chocolade :)
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#11
als je ervaring met paddo's heb is 1 reep niet genoeg voor 3 personen, dan kan je beer 2 repen met 3 persone doen..

Neem een stukje(perfect te doseren :P) en als ie lekker zit snoep je bij..

Van een ervaren tripper heb ik gehoord dat een reep meer mindfucking is dan visual, maar ik kreeg er best rare beelden van.

Ik ben van plan dit weekend te gaan trippen, we zijn nog aan het beslissen.
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik vind mexicaantjes gecombineerd met philosopher's stones echt heel chill, en dan iets meer mexicaantjes dan truffels mmmm heerlijk
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#13
Psychedelic_Fairytale zei:
BobG zei:
Ze zijn onder de toonbank in smartshops te koop(waar ik kom iig wel).
Ze smaken naar chocola met butterscotch, zo'n reep kost circa 16 euro, en je kan er met 2-3 man van trippen.
Klik om te vergroten...

is dit dan niet veel goedkoper dan gewone paddos?
voor een portie mexicaanse paddos betaal ik € 18 en dat is genoeg voor 1 persoon
dus een reep van €16 is goed voor 3 personen, hoe kan het dan dat zo'n reep zo weinig kost?
Klik om te vergroten...
18 eur is wel veel geld
weet de juiste prijs nemeer mar was toch minder en was voor 2 personen
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#14
schranziewanzie zei:
Psychedelic_Fairytale zei:
BobG zei:
Ze zijn onder de toonbank in smartshops te koop(waar ik kom iig wel).
Ze smaken naar chocola met butterscotch, zo'n reep kost circa 16 euro, en je kan er met 2-3 man van trippen.
Klik om te vergroten...

is dit dan niet veel goedkoper dan gewone paddos?
voor een portie mexicaanse paddos betaal ik € 18 en dat is genoeg voor 1 persoon
dus een reep van €16 is goed voor 3 personen, hoe kan het dan dat zo'n reep zo weinig kost?
Klik om te vergroten...
18 eur is wel veel geld
weet de juiste prijs nemeer mar was toch minder en was voor 2 personen
Klik om te vergroten...
ja maar ik woon in belgië en hier verkopen ze dus geen paddos
ik moet mijn paddos via internet van de smartshop kopen, en dan sture ze het met de post naar je thuis
waarschijnlijk is het daarom een heel stuk duurder...
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#15
Psychedelic_Fairytale zei:
schranziewanzie zei:
Psychedelic_Fairytale zei:
BobG zei:
Ze zijn onder de toonbank in smartshops te koop(waar ik kom iig wel).
Ze smaken naar chocola met butterscotch, zo'n reep kost circa 16 euro, en je kan er met 2-3 man van trippen.
Klik om te vergroten...

is dit dan niet veel goedkoper dan gewone paddos?
voor een portie mexicaanse paddos betaal ik € 18 en dat is genoeg voor 1 persoon
dus een reep van €16 is goed voor 3 personen, hoe kan het dan dat zo'n reep zo weinig kost?
Klik om te vergroten...
18 eur is wel veel geld
weet de juiste prijs nemeer mar was toch minder en was voor 2 personen
Klik om te vergroten...
ja maar ik woon in belgië en hier verkopen ze dus geen paddos
ik moet mijn paddos via internet van de smartshop kopen, en dan sture ze het met de post naar je thuis
waarschijnlijk is het daarom een heel stuk duurder...
Klik om te vergroten...
vlug na holland rijden he
vooor ons is het gemakkelijk woon kort bij maastricht :mrgreen: :mrgreen:
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#16
weet iemand toevallig of de shop in leiden paddorepen verkoopt,,,,???

pb me anders maar :stoned:
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#17
schranziewanzie zei:
Psychedelic_Fairytale zei:
schranziewanzie zei:
Psychedelic_Fairytale zei:
BobG zei:
Ze zijn onder de toonbank in smartshops te koop(waar ik kom iig wel).
Ze smaken naar chocola met butterscotch, zo'n reep kost circa 16 euro, en je kan er met 2-3 man van trippen.
Klik om te vergroten...

is dit dan niet veel goedkoper dan gewone paddos?
voor een portie mexicaanse paddos betaal ik € 18 en dat is genoeg voor 1 persoon
dus een reep van €16 is goed voor 3 personen, hoe kan het dan dat zo'n reep zo weinig kost?
Klik om te vergroten...
18 eur is wel veel geld
weet de juiste prijs nemeer mar was toch minder en was voor 2 personen
Klik om te vergroten...
ja maar ik woon in belgië en hier verkopen ze dus geen paddos
ik moet mijn paddos via internet van de smartshop kopen, en dan sture ze het met de post naar je thuis
waarschijnlijk is het daarom een heel stuk duurder...
Klik om te vergroten...
vlug na holland rijden he
vooor ons is het gemakkelijk woon kort bij maastricht :mrgreen: :mrgreen:
Klik om te vergroten...
ja binnekort heb ik mijn rijbewijs, dan leen ik wel ff auto van men ouders :grin:
W
Wiet-junk24Lid
01-01-2024, 00:00
#18
ik heb ook wel eens paddo`s, pure 1,5 gram

maar ik en mijn vrienden (ook gebruikers ) zijn van plan 1 hele paddo reep te nemen. schijnt helemaal te gek te zijn
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#19
Wiet-junk24 zei:
ik heb ook wel eens paddo`s, pure 1,5 gram

maar ik en mijn vrienden (ook gebruikers ) zijn van plan 1 hele paddo reep te nemen. schijnt helemaal te gek te zijn
Klik om te vergroten...

Pure paddo's?? Leg uit.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#20
BobG zei:
Wiet-junk24 zei:
ik heb ook wel eens paddo`s, pure 1,5 gram

maar ik en mijn vrienden (ook gebruikers ) zijn van plan 1 hele paddo reep te nemen. schijnt helemaal te gek te zijn
Klik om te vergroten...

Pure paddo's?? Leg uit.
Klik om te vergroten...
hij bedoeld denk ik dat ze niet in een reep zitten

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."