Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHalve of hele portie

Halve of hele portie

24 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
F
Florian01Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Zelf ben ik ook begonnen met een half portie, dat raad ik ook eigenlijk wel aan, want voral de eerste keer is het best heftig en daar kunnen sommige best van schikken..

maar wat need^weed zegt heeft ie ook wel weer gelijk in ..
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je jezelf een beetje kent zou een hele best te handelen moeten zijn.

Ervanuitgaande dat je jezelf recht in je ogen aan kan kijken...
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het hangt ook erg van je persoonlijkheid af hoor need^weed. Sommige mensen gaan de eerst keer heel ver (op een halve portie), zo ver dat het ze bijna teveel wordt. Het gaat ook niet alleen om de visuele aspecten, je hele belevingswereld ondergaat een verandering die ik best drastisch durf te noemen. De een gaat hier luchtig mee om, een ander raakt verward.

Ik raad meestal toch een halve portie aan, gewoon omdat een halve portie ook een heftige ervaring op kan leveren. Zo niet, dan is er nog niets mis mee om voorzichtig en rustig te beginnen. Je kunt de volgende keer altijd nog een grotere portie nemen.
S
ShroomieLid
01-01-2024, 00:00
#4
need^weed zei:
de hele omgeving veranderd helemaal niet man, alles ademd een beetje en voeld wat anders aan maar het is niet zo dat je in een soort andere diminsie ofzo komt :rolleyes: goedzo buzzy, dat is de juiste instelling je moet de shrooms tot je nemen met de gedachten ik ga genieten :mrgreen: en niet aan bad gaan denken, ik vind het echt niet iets moeilijks om niet bad te gaan fzo :rolleyes: mijn eerste keer mexicaantjes was zonder voorbereiding op straat om 12 uur snachs ik kan je vertellen dat ik nergens meer wat van snapte maar ben toch niet bad gegaan je weet tog dat het weer over gaat :stoned:
Klik om te vergroten...
dat had ik met een halve portie :wink:
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#5
weet ik maar als je van jezelf al nuchter ingesteld bent moet het makkelijk kunnen hier blijf ik dan ook bij...

van persoon tot persoon verscheeld het vast wel, dus

WEES

GEWAARSCHUWD

BUZZY :P
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik zou beginnen met een halve portie, dan weet je wat het is en heb je er meer controle over

en best ook een puur uur ervoor toch iets eten, 4 uur ervoor niets eten is belachelijk imo, ten eerste omdat 4 uur zonder eten al moeilijk is en omdat je de eerste 2 uur van je trip toch niets door je keel krijgt

mijn eertse trip was 3 gram gedroogde op een nuchtere maag en na 1.5 uur had ik een ego-death en wist ik al niet meer dat ik tripte
hangt natuurlijk af van persoon tot persoon, maar ik zou beginne met een halve

veel tripplezier :wave:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#7
luister niet naar zo iemand als need_weed die waarschijnlijk pas 3 keer getript heeft
begin gewoon met een halfje :wink:

sowieso is het effect van een halve portie niet zo heel veel minder , het duurt alleen een stuk minder lang
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#8
^wat jij wilt :rolleyes:

in feite kan niemand buzzy vertellen wat hij wel of niet aankan hij weet zelf het beste in wat voor staat hij verkeerd psychisch, maar k zou voor de volle gaan, lekker hard meteen :mrgreen: :hearteyes:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Intoxicated zei:
Als je jezelf een beetje kent zou een hele best te handelen moeten zijn.

Ervanuitgaande dat je jezelf recht in je ogen aan kan kijken...
Klik om te vergroten...
bij mij had het niets te maken met slecht gaan, kwas gewoon ineens vergeten dat ik tripte, was gewoon teveel voor mijn eerste keer

kwas eigenlijk niet eens slecht gegaan, kwas gewoon psychotisch
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#10
need^weed zei:
^wat jij wilt :rolleyes:

in feite kan niemand buzzy vertellen wat hij wel of niet aankan hij weet zelf het beste in wat voor staat hij verkeerd psychisch, maar k zou voor de volle gaan, lekker hard meteen:mrgreen: :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Precies :grin: 5 Oktober staat mijn loon weer op de rekening dus dan zal ik even met de trein naar repelsteeltje in leeuwarden en waarschijnlijk de dag erna dat we ze gaan hitten :sunglasses:
h
heartcoreLid
01-01-2024, 00:00
#11
need^weed zei:
de hele omgeving veranderd helemaal niet man, alles ademd een beetje en voeld wat anders aan maar het is niet zo dat je in een soort andere diminsie ofzo komt :rolleyes: goedzo buzzy, dat is de juiste instelling je moet de shrooms tot je nemen met de gedachten ik ga genieten :mrgreen: en niet aan bad gaan denken, ik vind het echt niet iets moeilijks om niet bad te gaan fzo :rolleyes: mijn eerste keer mexicaantjes was zonder voorbereiding op straat om 12 uur snachs ik kan je vertellen dat ik nergens meer wat van snapte maar ben toch niet bad gegaan je weet tog dat het weer over gaat :stoned:
Klik om te vergroten...

Geen andere dimensie? Dan heb je nog nooit de full effects ervaren :)
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#12
misschien.... leg eens uit wat jij met een andere dimensie bedoeld??
Ik weet toch nog heel goed wat wat is....
B
Boogie!Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Jeller zei:
Intoxicated zei:
Als je jezelf een beetje kent zou een hele best te handelen moeten zijn.

Ervanuitgaande dat je jezelf recht in je ogen aan kan kijken...
Klik om te vergroten...
bij mij had het niets te maken met slecht gaan, kwas gewoon ineens vergeten dat ik tripte, was gewoon teveel voor mijn eerste keer

kwas eigenlijk niet eens slecht gegaan, kwas gewoon psychotisch
Klik om te vergroten...


hahahaha das een goeie :P

''kwas eigenlijk nie eens slecht gegaan, kwas gewoon psychotisch''

:beer:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#14
uhu maar op dat moment ervaarde ik het nie als slecht, kwas gelukkig maar wel zot in mijn hoofd :wink:

toen ik hoorde wa ik allemaal gedaan had, was ik wel wa minder content :rolleyes:
w
wwaazzaappLid
01-01-2024, 00:00
#15
Idd gewoon lekker met een halve beginnen. Deed ik ook en met succes, gedroogde hawaiaanse. Is dus maar 0,5 gram, leek helemaal nix. Maar geloof mij die avond zal ik nooit vergeten :sunglasses:
r
reggae-weedjunkLid
01-01-2024, 00:00
#16
hoe zou t eigenlijk gegaan zijn??? :)
r
reggae-weedjunkLid
01-01-2024, 00:00
#17
oke lol dan ik ga volgende week mijn eerste LSD blotter nemen voel me er helemaal goed bij en heb er erg zin in :grin:
P
Peruaanse pyromaanLid
01-01-2024, 00:00
#18
Veel plezier :P Ik ga binnekort paddo's doen. Maar wanneer is de vraag. Hoop stiekem volgend weekend :)
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Wat zijn precies de verschillen als je een halve portie paddo's neemt of een hele ? Blijft het effect hetzelfde maar dan minder sterk als je een halve neemt ? Ik ga namelijk binnenkort voor t eerst met wat vrienden paddoën en ik zat te denken of het niet zonde is voor het effect als ik maar een halve portie neem.
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#20
buzzy zei:
Wat zijn precies de verschillen als je een halve portie paddo's neemt of een hele ? Blijft het effect hetzelfde maar dan minder sterk als je een halve neemt ? Ik ga namelijk binnenkort voor t eerst met wat vrienden paddoën en ik zat te denken of het niet zonde is voor het effect als ik maar een halve portie neem.
Klik om te vergroten...

zowiezo een heel portie nemen, heb al zat keer meegemaakt dat mensen nagenoeg niks voelen van een half portie, let erop dat je 4 uur niet eet van te voren en dan gewoon 1 portie mexicaantjes. have a nice trip :mrgreen: :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."