#1
Zelf ben ik ook begonnen met een half portie, dat raad ik ook eigenlijk wel aan, want voral de eerste keer is het best heftig en daar kunnen sommige best van schikken..
maar wat need^weed zegt heeft ie ook wel weer gelijk in ..
maar wat need^weed zegt heeft ie ook wel weer gelijk in ..
goedzo buzzy, dat is de juiste instelling je moet de shrooms tot je nemen met de gedachten ik ga genieten
en niet aan bad gaan denken, ik vind het echt niet iets moeilijks om niet bad te gaan fzo

