#1
Als je jezelf een beetje kent zou een hele best te handelen moeten zijn.
Ervanuitgaande dat je jezelf recht in je ogen aan kan kijken...
Ervanuitgaande dat je jezelf recht in je ogen aan kan kijken...
buzzy zei:Wat zijn precies de verschillen als je een halve portie paddo's neemt of een hele ? Blijft het effect hetzelfde maar dan minder sterk als je een halve neemt ? Ik ga namelijk binnenkort voor t eerst met wat vrienden paddoën en ik zat te denken of het niet zonde is voor het effect als ik maar een halve portie neem.

buzzy zei:Ik ga gewoon een hele nemen, er kan niks fout gaan. Mn vrienden gaan geen kut geintjes flikken, ik ben niet depressief en we gaan het doen met mooi weer![]()
Have fun! 
goedzo buzzy, dat is de juiste instelling je moet de shrooms tot je nemen met de gedachten ik ga genieten
en niet aan bad gaan denken, ik vind het echt niet iets moeilijks om niet bad te gaan fzo
mijn eerste keer mexicaantjes was zonder voorbereiding op straat om 12 uur snachs ik kan je vertellen dat ik nergens meer wat van snapte maar ben toch niet bad gegaan je weet tog dat het weer over gaat 
dat had ik met een halve portieneed^weed zei:de hele omgeving veranderd helemaal niet man, alles ademd een beetje en voeld wat anders aan maar het is niet zo dat je in een soort andere diminsie ofzo komtgoedzo buzzy, dat is de juiste instelling je moet de shrooms tot je nemen met de gedachten ik ga genieten
en niet aan bad gaan denken, ik vind het echt niet iets moeilijks om niet bad te gaan fzo
mijn eerste keer mexicaantjes was zonder voorbereiding op straat om 12 uur snachs ik kan je vertellen dat ik nergens meer wat van snapte maar ben toch niet bad gegaan je weet tog dat het weer over gaat
![]()


bij mij had het niets te maken met slecht gaan, kwas gewoon ineens vergeten dat ik tripte, was gewoon teveel voor mijn eerste keerIntoxicated zei:Als je jezelf een beetje kent zou een hele best te handelen moeten zijn.
Ervanuitgaande dat je jezelf recht in je ogen aan kan kijken...
Preciesneed^weed zei:^wat jij wilt
in feite kan niemand buzzy vertellen wat hij wel of niet aankan hij weet zelf het beste in wat voor staat hij verkeerd psychisch, maar k zou voor de volle gaan, lekker hard meteen![]()
![]()
need^weed zei:de hele omgeving veranderd helemaal niet man, alles ademd een beetje en voeld wat anders aan maar het is niet zo dat je in een soort andere diminsie ofzo komtgoedzo buzzy, dat is de juiste instelling je moet de shrooms tot je nemen met de gedachten ik ga genieten
en niet aan bad gaan denken, ik vind het echt niet iets moeilijks om niet bad te gaan fzo
mijn eerste keer mexicaantjes was zonder voorbereiding op straat om 12 uur snachs ik kan je vertellen dat ik nergens meer wat van snapte maar ben toch niet bad gegaan je weet tog dat het weer over gaat
![]()
Jeller zei:bij mij had het niets te maken met slecht gaan, kwas gewoon ineens vergeten dat ik tripte, was gewoon teveel voor mijn eerste keerIntoxicated zei:Als je jezelf een beetje kent zou een hele best te handelen moeten zijn.
Ervanuitgaande dat je jezelf recht in je ogen aan kan kijken...
kwas eigenlijk niet eens slecht gegaan, kwas gewoon psychotisch

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."