#1
Ja ik vind ephedra idd niet relaxed maar het is ZEKER nog wel te krijgen Skyer...in welke weggistanische smartshop werk jij??
BobG zei:Dit hoort niet in dit forum, verplaats naar 'natuurlijke empathogenen'![]()
spacekonijn zei:bedoel je ephedra of iets anders?
caatje zei:spacekonijn zei:bedoel je ephedra of iets anders?
het gaat over herbal xtc
spacekonijn zei:caatje zei:spacekonijn zei:bedoel je ephedra of iets anders?
het gaat over herbal xtc
ja .... herbal xtc......
zijn een hoop verschillende producten die herbal xtc genoemd worden door mensen...
vandaar mijn vraag,... vele noemen ephedra herbal xtc..
BobG zei:herbal xtc heeft 0,0% verband met MDMA(behalve de naam), dus het hoort niet in dit forum vind ik.
Haze zei:Herbal xtc(iig de soorten met ephedra/ephedrine erin) geven alleen energie, niet de andere gevoelens van X. ook geen extreme energie als kaken knauwen enzo. je blijft er gewoon langer wakker van en bent geconcentreerder.

BobG zei:herbal xtc heeft 0,0% verband met MDMA(behalve de naam), dus het hoort niet in dit forum vind ik.
BobG schreef:
herbal xtc heeft 0,0% verband met MDMA(behalve de naam), dus het hoort niet in dit forum vind ik.
Je verwacht toch dezelfde werking als dat van xtc? Dus ik zou het bij xtc zetten. Want de ingredienten zijn dan mss wel puur natuur maar wat hij er van verwacht is het xtc gevoel.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."