Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvraagje over de Klimmende Blauwe Winde

vraagje over de Klimmende Blauwe Winde

18 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Je hebt wel determninatie schema's (dacht dat het zo heette) dan kan je in een aantal stappen kijken wat voor een plant het is.
Die zullen ook wel op internet staan :)
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo allemaal,

wij hebben zo een mooie klimplant in onze tuin staan, maar hoe weet ik 100% zeker dat het Klimmende Blauwe Winde is?
Het lijkt er echt heel erg op.. zo erg dat ik het bijna heb gegeten zonder er echt van overtuigd te zijn dat dit het wel is.
Wil het wel zeker weten natuurlijk...

alvast bedankt
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#3
heeft dit temaken met drugs.....?? :confused: ??......
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#4
need^weed zei:
heeft dit temaken met drugs.....?? :confused: ??......
Klik om te vergroten...

http://www.drugsinfo.net/uitjebol/blauwewinde.htm
z
zakkieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dus niet een plantenzaak binnenstappen en een zakje 'blauwewindezaadjes' kopen ...... ?
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#6
wat zal dat een lekkere bak koffie worden dan, ik zal het eens uitproberen :grin:
bedankt voor de tips
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jawel, en die moet je planten, de zaden die daaruit komen zijn niet giftig.
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#8
Lsa plantje yeah ik wil ook zo'n plant
R
RainLid
01-01-2024, 00:00
#9
BobG zei:
Jawel, en die moet je planten, de zaden die daaruit komen zijn niet giftig.
Klik om te vergroten...
Jep inderdaad. En je moet ze fijnstampen, in een kommetje heet water doen, 10 uur laten staan. Het water word dan bruin en alle stoffen van de blauwe winde trekken in het water. Vervolgens drink je alles op. Lekker slikken met zaad en al.

Ik heb ook die krengen droog gegeten. Nou echt geen aanraden die zaden zijn goor!! + droog vreten heeft geen effect...
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#10
laan zei:
BobG zei:
Jawel, en die moet je planten, de zaden die daaruit komen zijn niet giftig.
Klik om te vergroten...
Jep inderdaad. En je moet ze fijnstampen, in een kommetje heet water doen, 10 uur laten staan. Het water word dan bruin en alle stoffen van de blauwe winde trekken in het water. Vervolgens drink je alles op. Lekker slikken met zaad en al.

Ik heb ook die krengen droog gegeten. Nou echt geen aanraden die zaden zijn goor!! + droog vreten heeft geen effect...
Klik om te vergroten...
Iel :(
Enjoy,maar zo werkt het wel het beste.
c
cadouLid
01-01-2024, 00:00
#11
Niet uit de winkel halen, die zaadjes! De zaadjes van de blauwe winde die verkrijgbaar zijn in de tuincentra zijn genetisch gemodificeerd, de werkzame stof is eruit gehaald. Dit gebeurt al sinds begin jaren 80, toen was er een gigantische run op die dingen door mensen die uitgekeken waren op lsd en mescaline. Ga naar specifieke particuliere kwekers die zich hebben toegericht op klimplanten of bestel de zaadjes via internet uit het buitenland.
c
cadouLid
01-01-2024, 00:00
#12
Er zijn ook mensen die beweren dat ze trippen van gedroogde bananensliertjes maar of je dat nou allemaal moet geloven. Wat voor de een trippen is is voor de ander niets, de zaadjes van de blauwe winde horen een tripeffect te geven in heftigheid vergelijkbaar met mescaline.Hoe heeft jou vriend zijn trip ervaren dan?
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#13
cadou zei:
Niet uit de winkel halen, die zaadjes! De zaadjes van de blauwe winde die verkrijgbaar zijn in de tuincentra zijn genetisch gemodificeerd, de werkzame stof is eruit gehaald.
Klik om te vergroten...

daar geloof k nie veel van... een vriend van mij had zaadjes gekocht in zaadhandel en heeft ervan getript, hij zag altij een mandala voor zijn ogen draaien enz...

die zaadje zijn genetisch gemanipuleerd in de zin da ze beter bestendig zijn tegen de weersomstadigheden hiere...

het lijkt mij trouwens ook vrijwel onmogelijk (of in ieder geval té duur) om de planten zodanig te manipuleren da ze geen lsa niemeer bevatte....
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#14
cadou zei:
Wat voor de een trippen is is voor de ander niets, de zaadjes van de blauwe winde horen een tripeffect te geven in heftigheid vergelijkbaar met mescaline.
Klik om te vergroten...

mandalas voor uw ogen zien is defenitly trippe...
lsa hoort geen effect te hebbe vergelijkbaar als mescaline. het is trouwens nogal idioot om hallucinogenen met elkaar te vergelijke, alles heeft andere effecten.
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb (2X) een zware dosis genomen (800+ zaden) en heb niks gevoeld :( . M'n vriend wel, maarh hij was hardstikke misselijk en vond het niet zo lekker..
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#16
Probeer de Hawaiian Woodrose..
Is wel 'n aanrader om een keer te doen!
Meestal is de trip zo heftig dat je het een lange tijd niet meer doet :) .
c
cadouLid
01-01-2024, 00:00
#17
Volgens mij is dat dus echt niet waar. Mensen in mijn omgeving ervaren blauwe winde als echt heel heftig(ik ben zelf meer van de chemische smullerij). maar misschien ligt het ook aan de manier van gebruiken, zij gebruiken eigenlijk alle hallucinogenen op een rituele manier, het zijn ook natuurfreaks, haha. misschien komt het dan anders aan? Weet het ook niet 100% zeker maar dit is wat ik altijd hoor van ze en het zijn echt doorgewinterde trippers hoor.
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#18
er zijn hier opt forum mense die niks hebbe gevoeld van blauwe winde die ze gekocht hebbe van azarius (hierezo: http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=5003)... het ligt imo niet aan waar he de zaden koopt, maar gewoon geluk hebbe ofzo misschien?
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#19
Topic verplaatst naar Natuurlijke Empathogenen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."