#1
Welnee joh, hop in de champignonnensoep en gaan met die banaan! Het proeft gewoon zoals de rest van de champignonnenqinn zei:barry zei:of zou ik misschien lsd pakken?
Mexicaanse kan ik je aanraden, net zoals mathijs zij.
Ze zijn vrij visueel, niet al te heftig, en minder mindfuck shit
Maar ze zijn wel goor om naar binne te eten :P

