Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEen vraag over salvia divinorum

Een vraag over salvia divinorum

8 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
!
!sander!Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste mensen,

over x aantal weken zou ik graag voor het eerst salvia proberen. Nadat ik het forum doorzocht heb naar info rest mij nog 1 vraag.
Als je voor het eerst salvia gaat kopen (ik kan dit enkel via een online shop) bestel je dan het best Salvia 5x extract of Salvia bladeren?

mvg sander :wave:
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#2
!sander! zei:
Beste mensen,

over x aantal weken zou ik graag voor het eerst salvia proberen. Nadat ik het forum doorzocht heb naar info rest mij nog 1 vraag.
Als je voor het eerst salvia gaat kopen (ik kan dit enkel via een online shop) bestel je dan het best Salvia 5x extract of Salvia bladeren?

mvg sander :wave:
Klik om te vergroten...

Ik zou zowel extract als bladeren nemen. Het "Salvia Divinorum Pack" (Small: http://www.azarius.nl/product1_2_3_salvia_pack_small.html, of Large: http://www.azarius.nl/product1_2_3_salvia_pack_large.html) op Azarius.

In ieder geval zou ik voor jezelf eerst beginnen met de bladeren te roken. Je moet Salvia echt leren gebruiken en dat kun je beter met de bladeren doen, aangezien extract best prijzig is. Je kan altijd opbouwen naar het extract.
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik ben het eens met delerium,,, doe het eerst rsutig aan met bladeren daarna een 5x extract tegen aan gooien, werkte bij mij goed.
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik zou beginnen met het extract, en niet met 5X maar met 10X of 20X
het is niet gemakkelijk om degelijke effecten te verkrijgen van salvia divinorum, en al zeker niet van een niet zo krachtig extract
als je bladeren pakt of 5X extract kan het goed zijn dat je er niets van voelt en dat is natuurlijk zonde van je geld, daarom raad ik je aan om met minstens 10X te beginnen, dat zou wel moeten lukken

veel succes :wave:
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik zou zeker weten met 5x extract beginnen en dan met kleine hoeveelheden beginnen.
Bij Bladeren moet je heel veel van gebruiken om effect te krijgen dan kun je net zo goed beginnen met het 5x extract.

Ik begon met het 10x extract wat al vrij heftig werkte. Ben daarna weer gezakt naar 5x extract.

Doe het zo:

Koop het 5x extract verdeel het in 10 hoopjes. Stop 1 zo'n hoopje in een pijpje en smoke het. (over het smoken: Aansteker erop blijven houden bij het inhaleren, rustig en heel diep, zo diep als je kan inhaleren en zo lang mogelijk vasthouden) Wacht dan even 5 a 10 minuten. Heb je er echt niets van gemerkt neem je 2 van die hoopjes tegelijk en doe je hetzelfde. Zo kun je rustig opbouwen en kijken wat de juiste dosis voor jou is.
Als het nog niet werkt kun je 10x extract proberen.

Veel plezier :grin:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#6
van bladeren voelde ik maar een heel subtiel effectje
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#7
De eerste keer zul je inderdaad waarschijnlijk niet veel voelen als je blaadjes rookt, maar zoals ik al zei, je moet het opbouwen.

Volgens mij is het zo als je eenmaail je "breakthrough" op Salvia gehad hebt, dat je met lagere doseringen (lees: blaadjes, of 5x) ook kunt trippen.

Ik trip al van één hijs blaadjes. (En daar ben ik blij mee, dat houdt mijn trips lekker goedkoop :rolleyes:)
L
LegalsmokeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Salvia

Het gebruik van Salvia is voor veel mensen verschillend, de meeste mensen zullen met Salvia bladeren niet veel merken, maar andere mensen reageren juist heel gevoeling op Salvia. Wat je ook doet, gebruik Salvia niet als je een slechte bui hebt, dan kan het namelijk een "BAD TRIP" veroorzaken en hier wordt je niet blij van.

Begin met 1 gram bladeren en bouw dit langzaam op. Zoals al eerder vermeld, je moet zorgen dat de Salvia geheel verbrand. De meeste slechte ervaringen met Salvia komen gewoon omdat de Salvia niet geheel verbrand is en alleen de verbrande Salvia werkt.

Pas op met de extracten. Als je geen of weining ervaring met Salvia hebt, kunnen de effecten heel heftig zijn. Begin daarom nooit met een extract dat zwaarder is dan 5x.
N
NielsLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik heb afgelopen weekend voor het eerst salvia gerookt

1/3 van een gram 10x extract

't was in 3 hijsen op...ik merkte het best goed
al was hetgeen trip.


Volgende keer probeer ik het in 1 hijs en dan echt lang inhouden..miss dat dat beter werkt

Maarja..twas leuk, een goede ervaring met salvia,
denk neit dat je de instelling moet hebben..gelijk keihard te willen trippen
(genoeg tijd)
Dat langzaam opbouwen is idd een goede tip(zeker als je hiervoor nog maar weinig(?) andere tripervaringen hebt gehad)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."