Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb bijna altijd die tintelingen, maar erg onaangenaam vind ik ze niet. Het is omdat ik eraan denk dat ik ze meer en meer voel. Wat ik echt irritant vind zijn de tintelingen in men tong als ik dan aan het eten ben greetzz"
"Beste mensen, over x aantal weken zou ik graag voor het eerst salvia proberen. Nadat ik het forum doorzocht heb naar info rest mij nog 1 vraag. Als je voor het eerst salvia gaat kopen (ik kan dit enkel via een online shop) bestel je dan het best Salvia 5x extract of Salvia bladeren? mvg sander"