Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPaddo's+Chocolade

Paddo's+Chocolade

27 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
v
vlaeminkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Aah bedankt manne, voor efkes te verduidelijke, alst fijn wrd zal ik hier wel zo een tripreport maken ofzo.
t
thorLid
01-01-2024, 00:00
#2
Eindelijk heb ik het gedaan.. Paddo's gekocht. Zo lang over getwijfeld, maar ik wil het toch een keer meemaken :)
Wel relaxte shop, die gozer geloofde gewoon dat ik 18 was (ben 16).

maja mijn vraag is.. Ik heb dus:
3 wanhopige trippers
2 porties cubensis (60 gram, mexicaanse)
1 reep pure chocola (250 gram, 45% cacau)

Zal ik harder trippen met of zonder chocola? Door die enzymen erin zou je eigenlijk harder horen te trippen.. maar werkt dat altijd?

En wat is de "perfecte" (ruim begrip) verhouding tussen chocola en paddo's?
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als ik het goed begrijp wordt dit je eerst keer paddo's.
Heb je hiervoor al eens getript?

Als je heftiger zou wille trippen, raad ik je aan om gewoon allemaal 1 portie te nemen.
Maar aangezien dit je eerste keer wordt, en je géén idee hebt van de intensiteit van de paddo's zou ik dát nog even niet doen. Evenals het eten van chocolade.

Verdeel daarom rustig de twee proties in driën en laat deze eerste ervaring rustig over je heen komen. Je kan altijd later nog gaan experimenteren met chocolode of andere MAO remmers.

Veel plezier :wave:
t
thorLid
01-01-2024, 00:00
#4
Yup.. Maar ik wil het gelijk goed doen.. Ze zeggen atlijd dat de 1e keer de beste was.. Dus hoeveel chocola zou ik dan ongeveer moeten eten?
p
paupieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik zou als ik jou was gewoon die 2 porties met ze drieen opeten en de chocola links laten liggen. Sommige mensen trippen hem van een halve portie de eerste keer al behoorlijk dus...
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#6
thor zei:
Yup.. Maar ik wil het gelijk goed doen.. Ze zeggen atlijd dat de 1e keer de beste was.. Dus hoeveel chocola zou ik dan ongeveer moeten eten?
Klik om te vergroten...

Dit gaat met paddo's niet op. Iedere nieuwe ervaring kan specialer, mooier op sepctaculairder zijn dan de vorige ervaring. :)

Het hangt allemaal af van wat je doet in je trip.
Ga je op pad.. op onderzoek uit.. misschien blijf je wel thuis.


Alleen het verassingseffect zal er ietwat af zij na de eerste keer.
Al kunnen paddo's mij keer op keer weer verassen!
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#7
absoluut niet doen, chocola is een MAO remmer die ervoor zorgt dat de stoffen die in je lichaam komen met gebruik van paddo's minder snel worden afgebroken, je trip kan wel heftiger/langer aanhouden met gebruik van chocola maar ik raad dit niet aan voor een eerste trip. Gewoon de gebruikelijke portie is voor de eerste keer hard genoeg. Plus weet je nog lang niet hoeveel gram chocola je moet eten om het effect te krijgen waarna je zoekt.

Het is lang niet geheel zonder risico!
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja de eerste keer is de beste, dat vind ik zelf zeker. Mijn eerste trip was een hele portie van de sterkste soort en ik heb die trip tot op heden nog niet kunnen overtreffen (hoewel de laatste, enkele weken terug visueel ook wel erg overweldigend en heerlijk stuurbaar en heel intens was. En dat was dezelfde soort en wederom een hele portie) Maar mijn eerste trip is dus onovertrefbaar en ik hoop het ooit met een ander tripmiddel te overtreffen.. albetwijfel ik dat, het is tot op heden mijn mooist eherinnering ooit. De prachtige chaos...

Maar nu over jou en je eerste trip.
Je hebt dus 3 trippers en 2 porties. Dat is een hele mooie hoeveelheid, ik trip graag met zijn 3en op twee porties. Ik weet niet of je jezelf meegetelt hebt, maar 2/3e portie is een leuke hoeveelheid. Veel leuker dan een halve portie en het zal wellicht voor een goede trip zorgen.
De mao-remmers (chocola dus) zou ik niet doen, om redenen die andere noemden, dat is niet ongevaarlijk.
Als je echt een onvergetelijke eerste keer wil en houdt van wat risico; doe dan wat ik deed. Sterkste soort, hele portie, totaal ongeplanned eten zonder locatie, en zien maar wat er gebeurd. Maar daar heb je ook nog een flinke dosis geluk, en sterke hersens voor nodig.
Dus nu serieus: als je een goede stevige intense eerste trip wil; doe gewoon één hele portie mexicaanse.
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#9
mijn eerste twee trips waren 'niet echt bijzonder' (alles is relatief)
maar dat maakt niets uit
t
thorLid
01-01-2024, 00:00
#10
Bedankt voor het snelle antwoorden :wave: Dan maar geen chocola.. :P

Mmhh... Kan niet meer terug gaan naar smartshop om meer te halen.. Woon in ede, en in dit christelijke gehucht valt niks te halen.. dan moet ik echt weer naar arnhem ofzo.. Nou maar hopen dat ik hard ga trippen van 20 gram

-Lege maag is het best?
-Lang kauwen of snel doorslikken?
-Hoelang blijven ze buiten de koelkast in het doosje goed? Kan het natuurlijk niet in de koelkast leggen, mag geen drugs van m'n ouders.. is stout :stoned:
S
ShroomieLid
01-01-2024, 00:00
#11
eet gewoon elk 20 gr voor je eerste keer, zonder chocola :)
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#12
-Lege maag is het best?
-Lang kauwen of snel doorslikken?
-Hoelang blijven ze buiten de koelkast in het doosje goed? Kan het natuurlijk niet in de koelkast leggen, mag geen drugs van m'n ouders.. is stout stoned
Klik om te vergroten...

-Niet helemaal leeg, eet een of twee uur van voren iets lichts, maar geen hele maaltijd dus en ook niet té kort van voren. Een uur of twee uur niks eten werkt bij mij meestal goed. Twee uur zou ik zeggen.
-Lang kauwen. Zo lang als je het uithoudt. Zeker een paar minuten. In je mond neem je al wat psilocybine op, best veel zelfs en speelsel helpt ook, dus kauw zo lang als je het volhoudt.
- Buiten de koelkast blijven ze echt niet meer dan een dag goed. Zelfs in de koelkast maar enkele dagen. ALs je ze echt langer moet bewaren zul je ze moeten drogen. Dit doe je door een flinke laag keukenrol papier of wc papier neer te leggen, daar de paddo's op te leggen (met steeds minstens een cm er tussen). Leg er nog wat papier op en leg dit op een plek waar géén direct zonlicht komt maar wel verse lucht. Dit zal een weekje duren en dan zijn ze droog en kan je ze ook eten, maar dan moet je nóg langer kauwen erop.
Gebruik GEEN hitte om ze te drogen dan gaat de psilocybine zeker stuk.
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#13
Als je veel van te voren eet zou het kunnen zijn dat je door je volle maag een licht misselijk gevoel krijgt in je trip (althans, bij mij). Dus is het inderdaad het beste om een paar uur van te voren niet of weinig te eten. Verder lang kauwen inderdaad, hoe beter je kauwt hoe beter het opgenomen wordt. Go with the flow! Luister maar eens naar je favoriete muziek middenin je eerste trip, je zult verstelt staan wat je nu allemaal opeens hoort (en ziet). :sunglasses:
v
vlaeminkLid
01-01-2024, 00:00
#14
azgaza zei:
- Buiten de koelkast blijven ze echt niet meer dan een dag goed. Zelfs in de koelkast maar enkele dagen. ALs je ze echt langer moet bewaren zul je ze moeten drogen. Dit doe je door een flinke laag keukenrol papier of wc papier neer te leggen, daar de paddo's op te leggen (met steeds minstens een cm er tussen). Leg er nog wat papier op en leg dit op een plek waar géén direct zonlicht komt maar wel verse lucht. Dit zal een weekje duren en dan zijn ze droog en kan je ze ook eten, maar dan moet je nóg langer kauwen erop.
Gebruik GEEN hitte om ze te drogen dan gaat de psilocybine zeker stuk.
Klik om te vergroten...


Blijve paddo's echtma nen dag goe?kan tog ni?.Ben vn plan vlgende donderdag paddo's te buye en maandag daarop ze te gebruike, gaat dit?
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Paddo's blijven wel langer dan een dag goed hoor, mits koel en droog bewaart. Je moet niet vergeten dat het een natuurproduct is en kan gaan schimmelen of rotten. Ze kunnen best een aantal dagen in de koelkast, maar niet té lang
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hij had het over BUITEN de koelkast, de topic opener, en buiten de koelkast blijven ze echt maar heel kort goed. Als je ze in de koelkast zet blijven ze een paar dagen goed ja, soms staat er een houdbaarheids datum op, en die geld dus voor IN de koelkast. En meestal is dat een dag of 3-4-5.
Dusja je kan ze op donderdag halen voor het weekend, mits ze in de koelkast staan.

En de topic opener wilde ze dus buiten de koelkast bewaren, maar dan zijn ze snel rot hoor.
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#17
azgaza zei:
Hij had het over BUITEN de koelkast, de topic opener, en buiten de koelkast blijven ze echt maar heel kort goed. Als je ze in de koelkast zet blijven ze een paar dagen goed ja, soms staat er een houdbaarheids datum op, en die geld dus voor IN de koelkast. En meestal is dat een dag of 3-4-5.
Dusja je kan ze op donderdag halen voor het weekend, mits ze in de koelkast staan.

En de topic opener wilde ze dus buiten de koelkast bewaren, maar dan zijn ze snel rot hoor.
Klik om te vergroten...

Klopt als een bus:) buiten de koelkast gaan ze inderdaad snel dood, tenzij je ze droogt :)
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Veel plezier en succes ermee :grin:

Go with the flow (beste tip die ik je kan meegeven)
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#19
thor zei:
Yup.. Maar ik wil het gelijk goed doen.. Ze zeggen atlijd dat de 1e keer de beste was.. Dus hoeveel chocola zou ik dan ongeveer moeten eten?
Klik om te vergroten...

wie heeft je dat vertelt?

daar klopt niks van: elke paddo-trip is anders, allemaal UNIEK!

dus op die manier, elke keer is de beste keer!

ps. ik krijg bij alle smart-shops waar ik paddo's haal altijd gedroogde... ik keek dus even op toen jullie het over houdbaarheid hadden! :wave:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Het kán je beste wel zijn natuurlijk. Want bij mij was het zo.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."