Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2 porties paddo's

2 porties paddo's

18 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
D
DDRLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey,

Na mijn eerste keer paddo's een half jaar geleden (mooie trip op een halve portie) wilde ik gisteren nog eens trippen. Maar helaas zelfs 2 porties van colombiaanse, mexicaanse, hawaiiaanse en cyanescens deden mij niks. Het waren gedroogde paddo's waar we thee van hebben gemaakt (niet laten koken) + een chocoladereep.
Bovendien had ik al meer dan 6u niks gegeten.

Wat ging er mis?

Greetz

Dennis
T
The UsedLid
01-01-2024, 00:00
#2
hmmm , ja lastig ik zou het niet echt weten , maar wat ik wel weet is dat het met gedroogde paddestoelen erg lastig doseren is en dat het soms te veel of juist te weinig is , ook kan het zijn dat de potentie van de paddestoelen heel erg ver achteruit is gegaan , waardoor je nauwelijk meer wat voelde... ik zou het niet echt weten.
t
tomLid
01-01-2024, 00:00
#3
DDR zei:
Het waren gedroogde paddo's waar we thee van hebben gemaakt (niet laten koken) + een chocoladereep.

Dennis
Klik om te vergroten...

misschien omdat je ze niet hebt laten koken?wij laten ze altijd ongeveer 30 minuten koken, onder het motto: beter te veel als te weinig :grin:
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#4
tom zei:
DDR zei:
Het waren gedroogde paddo's waar we thee van hebben gemaakt (niet laten koken) + een chocoladereep.

Dennis
Klik om te vergroten...

misschien omdat je ze niet hebt laten koken?wij laten ze altijd ongeveer 30 minuten koken, onder het motto: beter te veel als te weinig :grin:
Klik om te vergroten...

In de psychonauten wereld staat op het koken van paddo's de doodstraf. Bij het koken van paddo's kill je de werkzame stof in paddo's.

ABSOLUUT NIET KOKEN DUS, of te lang verhitten is ook nie goe
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Psycho_Chrono zei:
tom zei:
DDR zei:
Het waren gedroogde paddo's waar we thee van hebben gemaakt (niet laten koken) + een chocoladereep.

Dennis
Klik om te vergroten...

misschien omdat je ze niet hebt laten koken?wij laten ze altijd ongeveer 30 minuten koken, onder het motto: beter te veel als te weinig :grin:
Klik om te vergroten...

In de psychonauten wereld staat op het koken van paddo's de doodstraf. Bij het koken van paddo's kill je de werkzame stof in paddo's.

ABSOLUUT NIET KOKEN DUS
, of te lang verhitten is ook nie goe
Klik om te vergroten...
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb het zowieso niet zo op gedroogde. geef mij maar lekker de verse sappige knapperige :P
1 keer gedroogde gehad en die werkte ook voor geen meter.
Ga voor de verse zou ik zeggen :)
D
DDRLid
01-01-2024, 00:00
#7
Volgende keer dus toch maar weer verse paddestoeltjes :mrgreen:

Bedankt voor de reacties!
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#8
Gedroogde paddo's werken bij mij altijd heerlijk.
Waarschijnlijk had je gewoon pech met de sterkte van de paddo's.
Of had je toevallig lsd of een andere tryptamine gedaan kort voor je paddotrip?
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#9
Intoxicated zei:
Of had je toevallig lsd of een andere tryptamine gedaan kort voor je paddotrip?
Klik om te vergroten...

da heeft er weinig mee te make, kheb eens 3 dage na elkaar paddos, lsd en trug paddos gedaan en het telkens gevoeld... de laatste keer paddos was zelfs nog het hardste...
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik vind dat ook van die onzin, vreet die paddestoelen gewoon vers, klaar.
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#11
sjaartrol zei:
Intoxicated zei:
Of had je toevallig lsd of een andere tryptamine gedaan kort voor je paddotrip?
Klik om te vergroten...

da heeft er weinig mee te make, kheb eens 3 dage na elkaar paddos, lsd en trug paddos gedaan en het telkens gevoeld... de laatste keer paddos was zelfs nog het hardste...
Klik om te vergroten...

tussen zowel paddo's als lsd bestaat een kruistolerantie, als je 3 dagen aan één stuk tript kan het best, maar als het ene uitgewerkt is raad ik je af daarna een ander middel te pakken :) De stof in je hersenen is dan gewoon op. Als jij nog kan trippen op de paddo's 3 dagen ná lsd wil ik jou breintoevoer overkopen :)
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb 3 dagen na een trip nog een trip gedaan (beide paddo's) en dat werkte wel gewoon, toen 3 dagen weer en dat werkte licht, daarna maar een tijdje niet. Ik kreeg wel een maand later HPPD.. dus ook niet geheel aan te raden. het is niet voro niets dat normaal je reserves opraken /tollerantie ontstaat, het beschermt je tegen jezelf.
Helaas/gelukkig ben ik dus vrji gevoelig voor psilcybine en nauwelijks voor tollerantie.

Het kan zijn dat de gedroogde paddo's niet goed gedroogd waren, of in de zon ofzo gelegen hadden, dan neemt de werksaamheid af.

Eet ze gewoon vers, dan weet je zeker dat de kans groot is dat ze werken. En rauw. Want dan weet je of het aan jou lag of aan de paddo's.
T
TigosLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik denk dat ik een soort van immuniteit heb voor paddestoelen. Ik heb al 2 keer paddo's genomen(mexicaanse). Bij alle 2 heb ik 3gram gedroogde genomen en liep ik dronken en telkens wist ik niet meer wat ik de laatste 5 min had gedaan. Heel weinig visueels gezien en ook geen spectaculaire kleuren gezien. Dus ik was gewoon dronken en ik moest bij alles lachen. Na 3 uur waren de paddo's uitgewerkt :angry: . Andere vrienden hebben ook 3gram genomen en telkens zien zij iets visueels en veel spectaculairdere kleuren. 1 van hen had bijna een volledige bad trip. De trip duurde bij hen ongeveer 6 uren. Ik zou echt eens willen zien wat zij zien. Nu vraag ik mij af waarom dat het bij mij een volledige andere werking heeft dan bij hen. Moet ik misshien meer nemen?
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#14
Tigos zei:
... Heel weinig visueels gezien en ook geen spectaculaire kleuren gezien. Dus ik was gewoon dronken en ik moest bij alles lachen. Na 3 uur waren de paddo's uitgewerkt :angry: . Andere vrienden hebben ook 3gram genomen en telkens zien zij iets visueels en veel spectaculairdere kleuren...
Klik om te vergroten...


kijk, dat heeft niets me die paddestoele te make, maar da zit in uw eigen koppeke... uw vriende zulle gewoon veeeeel meer fantasie hebbe dan u, daarom zien zij ook veel meer...
of als ge zit te lope van "ik trip nie, ik voel er nix van" sja, idd dan voelt ge er nix van... it's all in ur head
T
TigosLid
01-01-2024, 00:00
#15
sjaartrol zei:
Tigos zei:
... Heel weinig visueels gezien en ook geen spectaculaire kleuren gezien. Dus ik was gewoon dronken en ik moest bij alles lachen. Na 3 uur waren de paddo's uitgewerkt :angry: . Andere vrienden hebben ook 3gram genomen en telkens zien zij iets visueels en veel spectaculairdere kleuren...
Klik om te vergroten...


kijk, dat heeft niets me die paddestoele te make, maar da zit in uw eigen koppeke... uw vriende zulle gewoon veeeeel meer fantasie hebbe dan u, daarom zien zij ook veel meer...
of als ge zit te lope van "ik trip nie, ik voel er nix van" sja, idd dan voelt ge er nix van... it's all in ur head
Klik om te vergroten...

Ik heb meerdere keren geprobeerd om mij iets voor te stellen. Mijne vriend zei stelt u dat voor en ge zult het zien. Ik heb dat geprobeerd maar niks gezien. Wel lagen we in een park en zag ik zo takken van bomen bewegen( niet van de wind), tramsporen die bewogen en een vliegtuig zig zag bewegen maar voor de rest niks en na 3u waren mijn pupillen opnieuw normaal terwijl zij nog volop met wijde pupillen zaten.
b
bas410Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Tigos zei:
sjaartrol zei:
Tigos zei:
... Heel weinig visueels gezien en ook geen spectaculaire kleuren gezien. Dus ik was gewoon dronken en ik moest bij alles lachen. Na 3 uur waren de paddo's uitgewerkt :angry: . Andere vrienden hebben ook 3gram genomen en telkens zien zij iets visueels en veel spectaculairdere kleuren...
Klik om te vergroten...


kijk, dat heeft niets me die paddestoele te make, maar da zit in uw eigen koppeke... uw vriende zulle gewoon veeeeel meer fantasie hebbe dan u, daarom zien zij ook veel meer...
of als ge zit te lope van "ik trip nie, ik voel er nix van" sja, idd dan voelt ge er nix van... it's all in ur head
Klik om te vergroten...

Ik heb meerdere keren geprobeerd om mij iets voor te stellen. Mijne vriend zei stelt u dat voor en ge zult het zien. Ik heb dat geprobeerd maar niks gezien. Wel lagen we in een park en zag ik zo takken van bomen bewegen( niet van de wind), tramsporen die bewogen en een vliegtuig zig zag bewegen maar voor de rest niks en na 3u waren mijn pupillen opnieuw normaal terwijl zij nog volop met wijde pupillen zaten.
Klik om te vergroten...

misschien snelle verbranding? of heb je een groot postuur (dan heb je denk ik ook wat meer nodig). paddestoelen duren voor mij ook nooit langer dan 3 uurtjes..
T
TigosLid
01-01-2024, 00:00
#17
misschien snelle verbranding? of heb je een groot postuur (dan heb je denk ik ook wat meer nodig). paddestoelen duren voor mij ook nooit langer dan 3 uurtjes..
Klik om te vergroten...

Hmm. Aan snelle verbranding zou het kunnen liggen maar ik denk dat mijn andere vrienden ook wel een snelle verbranding hebben. Groot postuur kan het zeker niet liggen want de vrienden waren groter. Ik denk dat ik wat meer nodig heb dan de rest. Bij weed moet ik ook meer nemen dan normaal anders voel ik bijna niks.
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#18
Heb ik zelf ook een beetje en ik heb een heel normaal postuur.. Shit happens.
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#19
?? Mijn pupillen blijven anders vrij normaal bij paddestoelen, heb ik vaker naar gekeken, maar ik kan toch behoorlijk intens trippen. Bij mdma heb ik uiteraard wel fucking schotels, met een beetje pech zelfs nog uuuuuren na gebruik.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."