Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLachPaddo's

LachPaddo's

15 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gistere heb ik 1 paddestoel Mexicaantjes gegeten, ik dacht dat ik niet veel ging voelen omdat het zo weinig was. Toch voelde ik mij helemaal anders , soms zag ik dingen die er niet waren maar niet hard. Ik voelde het ook met periodes opkomen. het rare vond ik wel dat ik niets moest lachen. Is het normaal dat je daar soms niet van lach , niemand van onze groep had het dat ze moesten lachen, zelf diegene die er meer op hadden.
T
TigosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bij mij was het juist omgekeerd. Altijd lachen en bijna niets visueels :grin:
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#3
heb je veel moete geeuwen ofzo bijvoorbeeld?

want ik heb bij paddos altijd een druk net onder mijn oren, en door die druk kan het zijn da ik ofwel hele tijd lach, ofwel kan ik die druk omzette in een heeelee diepe geeuw...
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#4
sjaartrol zei:
heb je veel moete geeuwen ofzo bijvoorbeeld?

want ik heb bij paddos altijd een druk net onder mijn oren, en door die druk kan het zijn da ik ofwel hele tijd lach, ofwel kan ik die druk omzette in een heeelee diepe geeuw...
Klik om te vergroten...

Ik moest idd heel te tijd geeuwen. Ook kon ik niet zo vlot stappen als anders.
T
TigosLid
01-01-2024, 00:00
#5
sjaartrol zei:
heb je veel moete geeuwen ofzo bijvoorbeeld?

want ik heb bij paddos altijd een druk net onder mijn oren, en door die druk kan het zijn da ik ofwel hele tijd lach, ofwel kan ik die druk omzette in een heeelee diepe geeuw...
Klik om te vergroten...

Ahh geeuwen. Spreek mij daar niet over. Zeker wel 50 keer moeten geeuwen. Een maat geeuwt ook altijd zonder paddo's en iedere keer toen ik daar aan dacht, moest ik geeuwen. Natuurlijk van al het geeuwen begon ik te lachen. :grin:
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik vond het een zeer rare ervaring. Ik had verwacht dat je er alleen maar heel hard van moest lachen. Het gevoel dat ik erbij kreeg wat ik niet kan beschrijven schrikte me toch wel een beetje.
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hoe was je coke-ervaring weednator? :tongueout:
T
The UsedLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dit is natuurlijke empathogen hou op over die troep hier :grin: , hier heerst de kracht van de natuur. Niet de rotzooi uit het lab.:P
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#9
The Used zei:
Dit is natuurlijke empathogen hou op over die troep hier :grin: , hier heerst de kracht van de natuur. Niet de rotzooi uit het lab.:P
Klik om te vergroten...

Vond de Sos toch wel beter ! :mrgreen:

Vind het wel raar wat de natuur met je gedachten kan aanrichten :P
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#10
Weednator zei:
Ik had verwacht dat je er alleen maar heel hard van moest lachen.
Klik om te vergroten...

Door mensen zoals jij gebeuren er nou ongelukken. Onderschat nooit drugs, ookal "komen ze uit de natuur". Zoek genoeg informatie op voordat je er aan begint :)
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik wist wel dat er meer bij kwam kijken dan alleen maar lachen. Ik had maar 1 paddestoel op dus ik had niet verwacht dat ik het zo hard ging voelen , snap je :)
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik moet bij iedere mushroomtrip wel lachen, maar niet extreem veel ofzo.. gewoon dat je af en toe even heel hard moet lachen om iets onbenulligs.
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#13
Goanaut zei:
Ik moet bij iedere mushroomtrip wel lachen, maar niet extreem veel ofzo.. gewoon dat je af en toe even heel hard moet lachen om iets onbenulligs.
Klik om te vergroten...

dat effect had ik ook graag gehad , maar er kwam geen lachje uit :)
B
BewildLid
01-01-2024, 00:00
#14
Maar dat jen iet gelachen hebt lijtk mij niet echt aan de paddo te liegen, maar eerder aan de setting ofzo.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb trips gehad zonder lachen en trips met, maar de trips met was het altijd bijna náár lachen, geen gewoon vrolijk maar juist... bizar, en als of je over iets naars heen probeerd te lachen. Ik vind dat persoonlijk echt héél erg vet, dus hoop het mijn volgende trip weer te hebben, lachen en voelen hoe gestoord alles is..
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb veel onder tripmiddelen dat ik lach, maar eigenlijk niet echt door heb dat ik aan het lachen ben.. zo was ik eens erg aan het lachen en pas toen ik tranen in mijn ogen voelde besefte ik hoe erg ik wel niet aan het lachen was

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."