#1
Ze verkopen het bij elke smartshop. salvia of sage extract. Ze verkopen verschillende sterktes 5x 10x en 20x.
DonnieDark0 zei:IK herken dit heel erg, het voelt voor mij alsof je achter deze wereld nog iets hebt. Ik beschrijf het altijd als volgt: de normale wereld wordt bijvoorbeeld bekeken door een camera (jij kijkt dus door de lens) dat is je normale beeld van de wereld en als je tript is het alsof daar achter nog veel meer aan de hand is alsof je je oog van de lens kan halen en daar gewoon nog veel meer afspeelt.
Klinkt behoorlijk wazigmaar kan het niet echt goed verwoorden.
Psycho_Chrono zei:DonnieDark0 zei:IK herken dit heel erg, het voelt voor mij alsof je achter deze wereld nog iets hebt. Ik beschrijf het altijd als volgt: de normale wereld wordt bijvoorbeeld bekeken door een camera (jij kijkt dus door de lens) dat is je normale beeld van de wereld en als je tript is het alsof daar achter nog veel meer aan de hand is alsof je je oog van de lens kan halen en daar gewoon nog veel meer afspeelt.
Klinkt behoorlijk wazigmaar kan het niet echt goed verwoorden.
Daar kan ik mij compleet in vinden. Door trippen heb ik gerealiseerd dat realiteit verandert kan worden. Wat als een trip geen trip is, maar realiteit, en de realiteit die wij kennen een trip?
Psycho_Chrono zei:realiteit is relatief ( al beweren veel mensen anders).
Voor iedereen is de realiteit anders.
Ik vind het ook zeer interessant om erover na te denken dat realiteit misschien de trip is van ons leven. Wat als er achter onze realiteit een andere realiteit is ? Dat alles wat wij zijn slechts een omhulsel is, om de ware aard van dingen te verbergen....
oh de euforie! het is te merken dat ik vanavond weer lsd ga schijten![]()
azgaza zei:Psycho_Chrono zei:realiteit is relatief ( al beweren veel mensen anders).
Voor iedereen is de realiteit anders.
Ik vind het ook zeer interessant om erover na te denken dat realiteit misschien de trip is van ons leven. Wat als er achter onze realiteit een andere realiteit is ? Dat alles wat wij zijn slechts een omhulsel is, om de ware aard van dingen te verbergen....
oh de euforie! het is te merken dat ik vanavond weer lsd ga schijten![]()
Klopt zo goed als; alleen zou ik het anders verwoorden: Realiteit is subjectief, iedereen heeft dankzij emoties en net andere zintuigen een eigen realiteit. En de ultieme realiteit is voor mensen volledig onberijkbaar, en daar kan je slechts naar raden, en wat dat is.. dan komen de speculaties
DonnieDark0 zei:azgaza zei:Psycho_Chrono zei:realiteit is relatief ( al beweren veel mensen anders).
Voor iedereen is de realiteit anders.
Ik vind het ook zeer interessant om erover na te denken dat realiteit misschien de trip is van ons leven. Wat als er achter onze realiteit een andere realiteit is ? Dat alles wat wij zijn slechts een omhulsel is, om de ware aard van dingen te verbergen....
oh de euforie! het is te merken dat ik vanavond weer lsd ga schijten![]()
Klopt zo goed als; alleen zou ik het anders verwoorden: Realiteit is subjectief, iedereen heeft dankzij emoties en net andere zintuigen een eigen realiteit. En de ultieme realiteit is voor mensen volledig onberijkbaar, en daar kan je slechts naar raden, en wat dat is.. dan komen de speculaties
Dan zeg ik:
Dat is de vervolmaaktheid waar we allen naar op weg zijn..
Trip Unit zei:Salvia en Ketamine hoor ik meestal de mooiste verhalen van.
Ik ben erg benieuwd naar Salvia alleen rook ik niet,dus het gaat over :P
Je kunt het niet opeten zeker?
Trip Unit zei:Salvia en Ketamine hoor ik meestal de mooiste verhalen van.
Ik ben erg benieuwd naar Salvia alleen rook ik niet,dus het gaat over :P
Je kunt het niet opeten zeker?
DonnieDark0 zei:Trip Unit zei:Salvia en Ketamine hoor ik meestal de mooiste verhalen van.
Ik ben erg benieuwd naar Salvia alleen rook ik niet,dus het gaat over :P
Je kunt het niet opeten zeker?
Ik rook ook niet, dan kun je toch nog wel salvia gebruiken ???
Je hoeft het niet te vermengen met tabak of iets dergelijks. Je koopt gewoon een klein hand hashpijpje en een setje van die gaasjes voor erin. Legt daar een beetje salvia op aansteker er op en inhaleren maar.
Ketamine hoef je zowieso niet te roken dat snuif je (of je spuit het)
Mwah nee ik rook liever niet weet je ookal zit er geen tabak in.DonnieDark0 zei:Trip Unit zei:Salvia en Ketamine hoor ik meestal de mooiste verhalen van.
Ik ben erg benieuwd naar Salvia alleen rook ik niet,dus het gaat over :P
Je kunt het niet opeten zeker?
Ik rook ook niet, dan kun je toch nog wel salvia gebruiken ???
Je hoeft het niet te vermengen met tabak of iets dergelijks. Je koopt gewoon een klein hand hashpijpje en een setje van die gaasjes voor erin. Legt daar een beetje salvia op aansteker er op en inhaleren maar.
Ketamine hoef je zowieso niet te roken dat snuif je (of je spuit het)
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."