Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik zit te twijfelen of ik Salvia Divinorum ga proberen, Zijn de ervaring in de filmpjes hier reprensatatief ? http://www.ladysalvia.nl/ervaringen_met ... inorum.htm Of zijn deze gasten wel erg ver heen ?"
"Ik ontkiem ze altijd in natte watte in een vochtig schoteltje dan als ze geggroeid zijn dan plant ik ze. zie ook www.wiet-zaden.nl Grt"
"Hebben jullie ervaringen met Vaporizers ? Zo ja, hoe was het effect, hetzelfde als met een Joint of toch anders ? En wat voor soort Vaporizer gebruik je ? En wat rook je ermee ? schijnt dat je er ook allerlei andere kruiden mee kan verdampen"
"?Ik dacht meer aan een echte vaporizer zoals: http://www.dutch-headshop.com/product_i ... cts_id=100 Iemand daar ervaring mee ?"