#1
Kan je ze niet beter drogen en voor volgende week bewaren? Dan heb je geen risico wat tollerantie betreft. Maar als je er zo weinig van voelde kan het ook wel zo zijn dat het nu wel werkt, het blijft een risico.
Dissonant zei:Ik zou het doen als ik jou was. Zoals je zegt, hard heb je niet getript en het kwam er vrij snel weer uit, dus erg veel tolerantie zal je nog niet opgebouwd hebben.
En wat zou je anders met die halve portie doen..
azgaza zei:Kan je ze niet beter drogen en voor volgende week bewaren? Dan heb je geen risico wat tollerantie betreft. Maar als je er zo weinig van voelde kan het ook wel zo zijn dat het nu wel werkt, het blijft een risico.

azgaza zei:Je kan ze ook nu gewoon nemen en kijken of ze werken zo niet volgende week nieuwe kopen?
Ionesco zei:Holy fuck, ik heb nog nooit zo hard getript... ik voel me nog steeds te vaag.. tripreport komt wel als ik mn hoofd weer een beetje recht heb.
nutsss zei:Ionesco zei:Holy fuck, ik heb nog nooit zo hard getript... ik voel me nog steeds te vaag.. tripreport komt wel als ik mn hoofd weer een beetje recht heb.
![]()
klinkt goed!
Ionesco zei:Holy fuck, ik heb nog nooit zo hard getript... ik voel me nog steeds te vaag.. tripreport komt wel als ik mn hoofd weer een beetje recht heb.
Ionesco zei:Dat lijkt me inderdaad ook een slimmere oplossing, maar ik zat weken voor te bereiden op een ongelovelijke trip :P en viel echt heel erg tegen gister, daarom zit ik te twijfelen of ik ze nu zal nemen.
matthijs zei:Ionesco zei:Dat lijkt me inderdaad ook een slimmere oplossing, maar ik zat weken voor te bereiden op een ongelovelijke trip :P en viel echt heel erg tegen gister, daarom zit ik te twijfelen of ik ze nu zal nemen.
Als je een snoeiharde trip wilt, moet je geen halve portie nemen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."