#1
Wat bedoel je?
Mescaline is rond de 13 uur trippen geloof ik![:)]()
Mescaline is rond de 13 uur trippen geloof ik
Mescaline Extraction: As with any material, please don't assume this video’s inclusion equates to personal recommendation, approval or encouragement. In this case in particular, I would advise extreme caution before dabbling with dangerous and/or toxic chemicals and DIY extraction procedures.
Marklar zei:http://video.google.nl/videoplay?docid=-2164471661630252647&q=mescaline
Escobarr zei:denkt ge nie dat die extractie wat handiger zou zijn ?
Escobarr zei:esco zegt dank![]()
matthijs zei:Escobarr zei:denkt ge nie dat die extractie wat handiger zou zijn ?
Nee.
*Is meer werk.
*Het kan misgaan en dan ben je 60 eu voor die cactus kwijt.
Voordeel is dat je het makkelijker kan doseren, maar ook alleen maar wanneer je een weegschaal ebt die op de mg weegt. Waarschijnlijk heb je ook heel erg dure apparatuur en heel erg veel kennis nodig.
matthijs zei:Escobarr zei:denkt ge nie dat die extractie wat handiger zou zijn ?
Nee.
*Is meer werk.
*Het kan misgaan en dan ben je 60 eu voor die cactus kwijt.
Voordeel is dat je het makkelijker kan doseren, maar ook alleen maar wanneer je een weegschaal ebt die op de mg weegt. Waarschijnlijk heb je ook heel erg dure apparatuur en heel erg veel kennis nodig.
Escobarr zei:ik heb toegang tot een labo met laborante die mij wilt helpen.

Marklar zei:Escobarr zei:ik heb toegang tot een labo met laborante die mij wilt helpen.
Damn.. doe mij ook zo'n stel connecties :P Matrasje neer gooien en koken maar![]()
Escobarr zei:matthijs zei:Escobarr zei:denkt ge nie dat die extractie wat handiger zou zijn ?
Nee.
*Is meer werk.
*Het kan misgaan en dan ben je 60 eu voor die cactus kwijt.
Voordeel is dat je het makkelijker kan doseren, maar ook alleen maar wanneer je een weegschaal ebt die op de mg weegt. Waarschijnlijk heb je ook heel erg dure apparatuur en heel erg veel kennis nodig.
ik heb toegang tot een labo met laborante die mij wilt helpen.
die video eens doormailen naar haar en hopelijk beginnen we deze week.
ps ik zou hier niet aan beginnen als ik 60 euro voor ene moest betalen !
extract is veel beter, daar krijg je geen misselijkheid van int beginmatthijs zei:Je kan ook gewoon de cactussen eten.
Jeller zei:extract is veel beter, daar krijg je geen misselijkheid van int beginmatthijs zei:Je kan ook gewoon de cactussen eten.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."