Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumssalvia met brander?

salvia met brander?

16 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#1
oke, dan ga ik het maar eens proberen, alleen dan wel met een waterpijp, gaten in me longen zit ik natuurlijk niet op te wachten :grin:


maar filter het water dan niet de actief werkende delen er uit, ook niet voor een klein gedeelte?
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#2
azgaza zei:
Misschien niet het vet, maar er zijn stoffen die gaten in je longen kunnen maken, dus rechtstreeks uit een kaars in ademen is een slecht idee.
Klik om te vergroten...
Ok, kaarsvet in je longen zal niet goed zijn, maar gaten in je longen is denk ik wel overdreven..

Van het roken van crack of cocaine kun je wel gaatjes in je longen krijgen.
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#3
space scientist zei:
oke, dan ga ik het maar eens proberen, alleen dan wel met een waterpijp, gaten in me longen zit ik natuurlijk niet op te wachten :grin:


maar filter het water dan niet de actief werkende delen er uit, ook niet voor een klein gedeelte?
Klik om te vergroten...

kan geen kwaad hoor :)
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#4
space scientist zei:
oke, dan ga ik het maar eens proberen, alleen dan wel met een waterpijp, gaten in me longen zit ik natuurlijk niet op te wachten :grin:


maar filter het water dan niet de actief werkende delen er uit, ook niet voor een klein gedeelte?
Klik om te vergroten...
NEE.
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik dacht dat je dan alleen co en roet kon inademen maar niet het vet zelf.
en roet en co adem je zowiezo met roken in...
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#6
nou weet ik dat salvia met een hele hete vlam moet worden verbrand, maar nou heb ik een klein handbrandertje met een vlam van 1300 graden.

zou je het hier nou ook mee kunnen roken of is dat te heet?
Heeft het dan ook meer effect dan met een normale aansteker?

ik hoor het wel :)
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#7
ik zou het dan wel met een bong/waterpijp doen anders ga je het niet binnenkrijgen denk ik :P
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dat moet lukken, just try en Njoy
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Armani7 zei:
ik zou het dan wel met een bong/waterpijp doen anders ga je het niet binnenkrijgen denk ik :P
Klik om te vergroten...

idd, als je dat in een puurpijpje zou roken rooster je je longen denk ik :P
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
de vlam van een kaars is ook al een stuk heter dan die van een aansteker. ergens rond de 600Gr heb ik me eens laten vertellen.
met een kaars heb ik ook mijn pure wiet zo in de fik...
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#11
Is aansteken met een kaars niet mega ongezond ? :confused:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Als je aansteekt met een kaars krijg je kaarsvet in je longen, ik dacht gehoord te hebben dat van een paar keer met een kaars inhaleren je al gaatjes in je longen kan krijgen.
Dus ja: aan een kaars inhaleren is echt heel slecht voor je.
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
wetenschappelijk onderbouwt of hearsay? dat van aansteken met een kaars?
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Van luciferkopjes weet ik het wel 100% zeker, en ik weet ook bíjna zeker dat het met een kaars nog slechter is dan luciferkopjes.
h
hersenspinselLid
01-01-2024, 00:00
#15
het lijkt me vrij onlogische dat je het vet inhaleert :confused: , toch?
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
dacht ik ook en kan zo snel niet iets vinden op google...

misschien dat saivy iets vind?

@saivy : kun jij misschien iets vinden over het aansteken van een joint met een kaarsvlam? zo snel jij altijd bent hihi :grin:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Misschien niet het vet, maar er zijn stoffen die gaten in je longen kunnen maken, dus rechtstreeks uit een kaars in ademen is een slecht idee.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."