#1
Ik zou vandaag de ecuador gaan eten, maar helaas. ![:cry:]()

azgaza zei:Ik vind mexicaanse alsnog niks vergeleken bij hawaiiaanse, van equadoriaanse heb ik wel altijd goed sterk effect gehad. Maar mexicaanse zijn.. licht, wel visueel maar duidelijk minder dan hawaiiaanse en hebben een veel 'rustiger' gevoel. Ik vind ze persoonlijk alsnog saai.
Bal0n zei:azgaza zei:Ik vind mexicaanse alsnog niks vergeleken bij hawaiiaanse, van equadoriaanse heb ik wel altijd goed sterk effect gehad. Maar mexicaanse zijn.. licht, wel visueel maar duidelijk minder dan hawaiiaanse en hebben een veel 'rustiger' gevoel. Ik vind ze persoonlijk alsnog saai.
Haha, onderschat het nou niet![]()
azgaza zei:Bal0n zei:azgaza zei:Ik vind mexicaanse alsnog niks vergeleken bij hawaiiaanse, van equadoriaanse heb ik wel altijd goed sterk effect gehad. Maar mexicaanse zijn.. licht, wel visueel maar duidelijk minder dan hawaiiaanse en hebben een veel 'rustiger' gevoel. Ik vind ze persoonlijk alsnog saai.
Haha, onderschat het nou niet![]()
Ik weet dat als je méér dan een portie neemt ze gewoon heel sterk kunnen zijn, maar dan moet je er ook meer van eten en ik vind die dingen alsnog smerig dus hoe minder ik er naar binnen hoef te werken hoe beter.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."