Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPaddosterkte

Paddosterkte

13 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
R
RaouldukeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik zou vandaag de ecuador gaan eten, maar helaas. :cry:
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#2
Natuurlijk weet ik dat paddo's verschillen van hoeveelheid psilocine/psilocybine, en dat er in Hawaiaanse meer actieve stof zit dan in mexicaanse weet natuurlijk ook iedereen...

Maar ik persoonlijk heb al het hardste getript van mexicaanse (visueel+mindfuck), terwijl ik gewoon 1 portie op had... hawaiaanse en McKenna heb ik ook gedaan 1 hele portie, maar daar heb ik bijlange niet zoveel van gevoeld als van die "beginnerspaddo's" (mexicans dus)

Nu waar ik naartoe wil is dus; dat nie die ene soort voor beginners is omdat ze minder actieve stof bevat dan een andere...
Een protie hawai = 10g en protie mexican is 30-35 g... dus uiteindelijk heb je evenveel actieve stof binnen (er is wel bij beide soorten verschillende psilocybine/pislocine verhouding, wat zorgt voor een verschil in trip, maar naar mijn ervaring is mexican meest mindfuck)

en zijn er nog mense die harder getript hebbe van de beginnerspaddestoelen dan van de "gevorderde" ???
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#3
heb al x aantal keren paddo's gedaan, meestal droge mexicaantjes, soms echt grote porties
maar 1x heb ik natte mexicaantjes gedaan, een halve portie.... heb nog nooit zo getript in m'n leven :openmouth:
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb eerste en tweede keer Colombiaanse gedaan.
Derde keer hawaaiinse.
Eerste keer tofste trip qua omgeving en setting.
Maar derde trip duidelijk sterkste op alle vlakken.

Mexicaanse lijken me gewoon saai.
d
deceptiveLid
01-01-2024, 00:00
#5
hi
T
The UsedLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb mijn eigen paddo kweeksetje, dus ik heb meer dan genoeg paddo's. En neem ook altijd een portie van 45 gram en dat is bij lange na niet zo sterk als 10 gram hawaaiiaanse. Ik heb het idee dat er ook echt een limiet zit aan de hoeveelheid zeg maar, dat het op een gegeven moment niet echt echt meer een recht evenredig verband is tussen de hoeveelheid en de sterkte van de trip.

Het wordt weer tijd voor een portie hawaaiiaanse na mijn pw week :grin:
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ze lijken nog steeds saai.

Ik heb gewoon al te veel gehoord van gewoon lekker lachen op mexicaanse. trekt me niet aan.
Keb liever de visuals met de wtf-vorm erbij.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik vind mexicaanse alsnog niks vergeleken bij hawaiiaanse, van equadoriaanse heb ik wel altijd goed sterk effect gehad. Maar mexicaanse zijn.. licht, wel visueel maar duidelijk minder dan hawaiiaanse en hebben een veel 'rustiger' gevoel. Ik vind ze persoonlijk alsnog saai.
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#9
:wave:
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#10
azgaza zei:
Ik vind mexicaanse alsnog niks vergeleken bij hawaiiaanse, van equadoriaanse heb ik wel altijd goed sterk effect gehad. Maar mexicaanse zijn.. licht, wel visueel maar duidelijk minder dan hawaiiaanse en hebben een veel 'rustiger' gevoel. Ik vind ze persoonlijk alsnog saai.
Klik om te vergroten...

Haha, onderschat het nou niet :)
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Bal0n zei:
azgaza zei:
Ik vind mexicaanse alsnog niks vergeleken bij hawaiiaanse, van equadoriaanse heb ik wel altijd goed sterk effect gehad. Maar mexicaanse zijn.. licht, wel visueel maar duidelijk minder dan hawaiiaanse en hebben een veel 'rustiger' gevoel. Ik vind ze persoonlijk alsnog saai.
Klik om te vergroten...

Haha, onderschat het nou niet :)
Klik om te vergroten...

Ik weet dat als je méér dan een portie neemt ze gewoon heel sterk kunnen zijn, maar dan moet je er ook meer van eten en ik vind die dingen alsnog smerig dus hoe minder ik er naar binnen hoef te werken hoe beter.
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#12
heb nochtans al 2 keer een heel stevige trip van slechts 1 portie mexicaanse (35 g, ze waren wel zelfde dag nog geplukt dus supervers)
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#13
azgaza zei:
Bal0n zei:
azgaza zei:
Ik vind mexicaanse alsnog niks vergeleken bij hawaiiaanse, van equadoriaanse heb ik wel altijd goed sterk effect gehad. Maar mexicaanse zijn.. licht, wel visueel maar duidelijk minder dan hawaiiaanse en hebben een veel 'rustiger' gevoel. Ik vind ze persoonlijk alsnog saai.
Klik om te vergroten...

Haha, onderschat het nou niet :)
Klik om te vergroten...

Ik weet dat als je méér dan een portie neemt ze gewoon heel sterk kunnen zijn, maar dan moet je er ook meer van eten en ik vind die dingen alsnog smerig dus hoe minder ik er naar binnen hoef te werken hoe beter.
Klik om te vergroten...

Ook bij lage dosis kunnen ze heftig zijn, maar daar kwam ik ook pas na een jaar of 2 trippen achter :).
b
beertjahhLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hmmm..

We willen in het komend weekend Truffels, mexicaanse en columbiaanse bij elkaar gaan doen..


Zou dat iets uitmaken?

:wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."