#1
idd lucky you!! bah gewoon het idee al... en dan helemaal met die schimmel brrrr. maar binnekort gedroogde zal wel minder erg zijn zeker?
Doodkapje zei:mag misschien stom klinken maar waarom eten jullie dan geen paddestoel meer?
Doodkapje zei:ik vind het nog goed meevallen hoor. als je plezier wil vind ik wel dat je daar iets voor over mag hebben, en 15 euro is nou toch niet zo duur...
maar ja idd smerig zijn ze wel...
paupie zei:15 euro voor iets dat zo heftig en magisch is.... k vind dat nou niet echt duur
maar OT: ja, pure chocolade versterkt je trip
Dissonant zei:Ben ik nu de enige die zijn paddo's met plezier opeet?
Ik vind dat echt niet vies ofzo.
Guess I'm lucky![]()
Doodkapje zei:idd lucky you!! bah gewoon het idee al... en dan helemaal met die schimmel brrrr. maar binnekort gedroogde zal wel minder erg zijn zeker?
Bengt zei:Je moet gewoon denken aan het plezierdat na die smaak komt en zo erg is het nu toch ook niet.
Het is gewoon de gedachte en de verhalen die worden rondverteld over de slechte smaak die het zo slecht laten smaken.
azgaza zei:dus een stuk chocola dat bijna puur cacao poeder is zal je trip zeker versterken.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."