Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat te doen als het mis gaat met paddo`s.

Wat te doen als het mis gaat met paddo`s.

17 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Een portie vers is 30 gram mexicaanse, maar 20-30 is aan te raden voor een eerste keer. Gedroogd is het 10% van wat het vers is.. dus dan is 3 een hele portie, en 2-3 gram aan te raden.
Gevaren zijn eigenlijk als grootste gevaar een bad trip, en dan kan je suiker eten (dat maakt het weer wat comfortabeler) en bijvoorbeeld de setting veranderen, lichten dimpen/harder zetten, andere muziek, afleiding of tegen jezelf zeggen dat het binnen een paar uur over is en dat je er beter van kan genieten.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
What she said ^

En als het fout gaat, lekker in bed kruipen (:
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#3
ExceptionalInsight zei:
En als het fout gaat, lekker in bed kruipen (:
Klik om te vergroten...

dat zou ik zeker niet doen als je aant slecht gaan bent... dan ga je gewoon nog meer in je gedachten opgesloten raken, en slapen gaat echt niet als je nog aan t trippen bent...

beste is wat muziek opzetten, of naar buiten gaan een wandelingetje maken werkt ook altijd... ik ga meestal ff naar buiten het moment dat de paddos inslaan omdat ik het binnen in een kleine kamer het dan vaak ff benauwd krijg...
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#4
azgaza zei:
de setting veranderen.
Klik om te vergroten...

vind ik een hele goede, nooit aangedacht (buiten een frisse neus halen dan) suiker is toch meer psychisch en werkt niet echt... Ik ken een ervaren paddo gebruiker van 30 jaar, die zei dat als het fout gaat het enige dat helpt is neusspray (voor als je verkouden bent) heb het zelf nooit geprobeerd.. maar als t fout gaat kan je t altijd proberen :mrgreen: laat dan meteen effe weten of t werkt :)
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#5
TimKGB zei:
Ik ken een ervaren paddo gebruiker van 30 jaar, die zei dat als het fout gaat het enige dat helpt is neusspray (voor als je verkouden bent) heb het zelf nooit geprobeerd..
Klik om te vergroten...

Voor het placebo effect misschien, maar volgens mij is er geen één manier om de trip effecten te laten afnemen.

Alleen bij het ziekenhuis kunnen ze dat een beetje geloof ik.
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#6
jep.. met die neusspray weet ik dus niet maar de rest is placebo effect... wat natuurlijk wel het gewenste effect is :mrgreen: :hearteyes:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
sjaartrol zei:
dat zou ik zeker niet doen als je aant slecht gaan bent... dan ga je gewoon nog meer in je gedachten opgesloten raken, en slapen gaat echt niet als je nog aan t trippen bent...
Klik om te vergroten...
Mn bed is de enige plek waar ik me dan veilig voel. Op straat ronddwalen maakt het alleen maar erger.
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#8
ExceptionalInsight zei:
sjaartrol zei:
dat zou ik zeker niet doen als je aant slecht gaan bent... dan ga je gewoon nog meer in je gedachten opgesloten raken, en slapen gaat echt niet als je nog aan t trippen bent...
Klik om te vergroten...
Mn bed is de enige plek waar ik me dan veilig voel. Op straat ronddwalen maakt het alleen maar erger.
Klik om te vergroten...

Jij bent een iemand die altijd alleen tript neem ik aan?

als ik alleen trip, wandel ik ook nie graag rond op straat, maar ik trip dan ook bijna nooit alleen, omdat ge dan wel een pak fun mist imo...

als ge samen me iemand tript, is wandele echt wel vet, ge kunt een hele tijd blijve stappen, ge wordt niet moet, en ge zit telkens weer en een iets andere omgeving...
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik ben ook meer van het type dat bij een slechte sfeer naar buiten gaat ipv gaan slapen. Ik vind vooral 's nachts de straten heerlijk, en op elke trip op elk middel heb ik altijd een ongelovelijke rondloop drang, ik wil dan graag veel zien en ver gaan en heb haast overal zin in.
Ik weet nog een trip dat ik naar buiten ging en het in een keer leuk was, en dat toen ik ze probeerde weg te slapen het alleen maar erger werd.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
sjaartrol zei:
Jij bent een iemand die altijd alleen tript neem ik aan?
Klik om te vergroten...
Niet per se. Maar ik word heel zenuwachtig als er mensen langs komen als ik fout ga, vervelend wel.
m
mushroompietLid
01-01-2024, 00:00
#11
mastuberen helpt misschien ook wel :rolleyes:
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#12
Bier drinken! :beer:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#13
mushroompiet zei:
mastuberen helpt misschien ook wel :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Het idee alleen al lijkt me niet echt kosjer
d
demianLid
01-01-2024, 00:00
#14
***
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#15
azgaza zei:
Ik ben ook meer van het type dat bij een slechte sfeer naar buiten gaat ipv gaan slapen.
Klik om te vergroten...

Ik kan me echt niet voorstellen als je heel erg hard fout gaat dat je naar buiten wilt.
L
LiefdeskoppelLid
01-01-2024, 00:00
#16
Liefdeskoppel zei:
Hoi allemaal
Bij het eerste berichtje die we hebben geplaatst hebben we nu ons andwoord.
Maar we hebben nog een paar vragen.
Wat zijn de gevaren en wat kunnen we er tegen doen als het mis gaat ?
En hoeveel gram is een portie, vers of gedroogd?
Klik om te vergroten...

Thnx allemaal we weten nu heel veel hier over en er zullen echt wel bruikbare dingen bij zitten en we zullen het een en het ander uitproberen
en wat het beste uit eindelijk is geworden dat laten we julie weten.
We hebben nu inmiddels een bakje met paddo`s in huis in de koelkast die hebben we vanmiddag gehaald en meteen er in gelegt en als een van ons gaat beginnen en wat gaat voelen zullen we hier iets gaan plaatsen :)

Groeten van ons
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#17
Iets superkapotlaggen-grappig opzetten op tv :wink:
L
LiefdeskoppelLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hoi allemaal
Bij het eerste berichtje die we hebben geplaatst hebben we nu ons andwoord.
Maar we hebben nog een paar vragen.
Wat zijn de gevaren en wat kunnen we er tegen doen als het mis gaat ?
En hoeveel gram is een portie, vers of gedroogd?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."