Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEen vraag over paddo's, en repen.

Een vraag over paddo's, en repen.

16 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
V
Vrije GeestLid
01-01-2024, 00:00
#1
Medeforummers, idiote term ik weet het, ik wil binnenkort weer paddo's gaan doen. Ik heb dit 2 keer gedaan, paddorepen ik weet zelf niet met welke soort paddo er in maar een vertrouwd persoon heeft mij ervan verzekerd dat ze goed waren, in de smartshop waren deze 15 euro. Ik wil nu weten of een portie mexicaanse een veel sterker effect heeft dan een gemiddelde paddoreep (of het effect van een paddoreep dat jullie hadden in vergelijking met een portie mexicaanse)?

Greets,
bas
J
JaimieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hangt er gewoon vanaf hoeveel en welke soort ze in de reep gedaan hebben

Maar ik denk wel dat het versterk wordt door de chocoloda of vergis ik me hier?
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik vind het veel mellower met chocolade, of je echt harder tript weet ik niet
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#4
Waarschijnlijk zullen er in die reep ook wel mexicaanse zitten, die zijn makkelijk te kweken en goedkoop.
Chocola versterkt de trip inderdaad wel lichtjes, het is namelijk een lichte mao-remmer.

Ik zou als ik jou was eens een gewone portie nemen.
V
Vrije GeestLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wat is dan de makkelijkste manier op ze in te nemen...ik had bedacht in een grote bak yoghurt, dan leek het mij nog 't makkeljkst weg te werken :P
W
WTF_I_AM_TRIPPINGLid
01-01-2024, 00:00
#6
Vrije Geest zei:
Wat is dan de makkelijkste manier op ze in te nemen...ik had bedacht in een grote bak yoghurt, dan leek het mij nog 't makkeljkst weg te werken :P
Klik om te vergroten...


Bah, lijkt me geen goede combinatie met yoghurt, als je zo nodig met iets anders in moet nemen, tegen de vieze smaak.Raad ik je aan het met pistachenoten te eten, dat maskeert de smaak 100%.Een andere goede is een turkse pizza open rollen en ze daar in doen.
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik vind het met een bakje yoghurt of vla anders prima te doen. Of eet ze op samen met twee koekjes ofzo, dat maskert de vieze smaak ook wel.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#8
WTF_I_AM_TRIPPING zei:
Vrije Geest zei:
Wat is dan de makkelijkste manier op ze in te nemen...ik had bedacht in een grote bak yoghurt, dan leek het mij nog 't makkeljkst weg te werken :P
Klik om te vergroten...


Bah, lijkt me geen goede combinatie met yoghurt, als je zo nodig met iets anders in moet nemen, tegen de vieze smaak.Raad ik je aan het met pistachenoten te eten, dat maskeert de smaak 100%.Een andere goede is een turkse pizza open rollen en ze daar in doen.
Klik om te vergroten...

Dat van die pistache noten ga ik ook maar eens proberen dan, want die zijn teminste lekker.
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#9
Gewoon opeten zoals je ze krijgt, geen gejammer.
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#10
Cup-a-Soup!
I
IonescoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Delirium zei:
Cup-a-Soup!
Klik om te vergroten...

Elke keer als ik cup a soup met paddo's combineer ga ik volledig over mn nek :rolleyes:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#12
V
Vrije GeestLid
01-01-2024, 00:00
#13
Damn :confused: , niet samen met dorritos :openmouth:

Doe dan maar in die turkse pizza, d'r zit hier in schagen wel een goeie turk :hearteyes:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#14
WAT IS ER MIS MET DORITOS. :angry: :P
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#15
MetaalKonijn zei:
WAT IS ER MIS MET DORITOS. :angry: :P
Klik om te vergroten...

Doritos zijn godverdomme het hardste! :angry:

Terreur boven alles!! :angry: :openmouth: :angry:
V
Vrije GeestLid
01-01-2024, 00:00
#16
wtf doritto's en paddo's eten...wat een onmogelijke combo :openmouth:

paddo in je overheerlijke pasta met tonijn en heerlijke roomsaus...dat was m'n ik denk 2de of 3de keer...1 portie van weet ik veel maar leuk en lekker, gezond en lekker voor de geest :P
i
ilove_paddoLid
01-01-2024, 00:00
#17
instand noodles.
nog lekker ook

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."