#1
Vertel hier je meest intensieve salvia ervaringen
Net heb ik voor de 4e keer salvia(één keer 5x, drie keer 15x) gedaan en ik trip er redelijk hard op, maar nog niet iets heel bijzonders. Nog steeds blijf ik gewoon 'op aarde' alleen is mijn denkpatroon en manier van de kamer en alles erin zien super anders. Na hoeveel keer hadden jullie dat je echt in een andere wereld komt? Of moet ik nu gewoon even een maandje wachten?
En ik ben wel benieuwd naar de meest harde trips
Net heb ik voor de 4e keer salvia(één keer 5x, drie keer 15x) gedaan en ik trip er redelijk hard op, maar nog niet iets heel bijzonders. Nog steeds blijf ik gewoon 'op aarde' alleen is mijn denkpatroon en manier van de kamer en alles erin zien super anders. Na hoeveel keer hadden jullie dat je echt in een andere wereld komt? Of moet ik nu gewoon even een maandje wachten?
En ik ben wel benieuwd naar de meest harde trips
