Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNO MORE PADDO'S

NO MORE PADDO'S

23 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Jongens, nu ze echt verboden zijn moeten we wel gaan protesteren toch??? Ik kan er met mn verstand niet bij....
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#2
Someone grab my wheelchair!
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja tuurlijk doe ik mee, onder invloed!
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
DreamWeaver zei:
Someone grab my wheelchair!
Klik om te vergroten...

:grin: :grin: :grin: :grin: :grin:
L
LeolaLid
01-01-2024, 00:00
#5
raging_bull zei:
Ja tuurlijk doe ik mee, onder invloed!
Klik om te vergroten...

Precies!
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#6
organiseer wat en ik ben er bij! :grin:
p
pasqualiLid
01-01-2024, 00:00
#7
word ook lid van de actie en mobilisatie hyve tegen het verbod van paddestoelen , we hebben nog maar 5 leden dus kunnen nog wat steun gebruiken!

Liefs Nic.
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik voel wel wat voor een grote mars richting Binnenhof om het vervolgens te bekogelen met champignons.

Maar dan moet het wel groots aangepakt worden, niet een lullig klein groepje natuurlijk :P
h
heartcoreLid
01-01-2024, 00:00
#9
We zijn gisteren een initiatief gestart op http://reddepaddo.nl
R
RoosJe16Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Leola zei:
raging_bull zei:
Ja tuurlijk doe ik mee, onder invloed!
Klik om te vergroten...

Precies!
Klik om te vergroten...
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Als er een beetje een redelijk aantal mensen is die meedoet ben ik ook van de partij :)

Voor het bekogelen met champignons voel ik cker wel wat :mrgreen:
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#12
Bwa, gewoon allemaal aan de cactusjes :P
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Adrenochroom zei:
organiseer wat en ik ben er bij! :grin:
Klik om te vergroten...

Die taak neem ik graag op me, eerst meer zielen winnen!
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#14
Delirium zei:
Ik voel wel wat voor een grote mars richting Binnenhof om het vervolgens te bekogelen met champignons.

Maar dan moet het wel groots aangepakt worden, niet een lullig klein groepje natuurlijk :P
Klik om te vergroten...
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#15
lijkt me ook een erg doeltreffend idee :grin:
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#16
wow lijkt me ook erg vet

Edit: Zie het flashmob topic..
ring a bell?? :) :smoke: :stoned:
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik vind dat wij verplicht zijn te knokken voor onze vrijheden. dat konden de nederlanders heel wat jaren terug ook...dus waarom wij niet?

en niet alleen voor de paddo`s, maar ook voor de coffeeshops en het hele drugsbeleid in nederland. alles moet veranderen, want dit kan zo niet langer natuurlijk.

u roept en ik doe sowieso mee
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#18
paddo's zijnde weg nar de waarheid... de weg nar het hiernamaals... de waarheid is te mooi voor deze wereld, het kabinet wil ons daarvan weerhouden... net als mdma te mooi is voor deze wereld, met paddos'en mdma kunnen machtspelletjes neti meer gespeeld worden, zonder olie kan er niemand meer aan de macht zijn... dat is waarom het wordt verboden, dat is waarom de auto's nog op olie rijden

de grote machten op aarde zijn niet de grote machen van het heelal, moeder aarde zal overwinnen en ons het geluk schenken, die wie haar aanbid

*leve ritalin*
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Enesteene zei:
*leve ritalin*
Klik om te vergroten...

:')
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#20
moet je huilenof zitje neus scheef?

hopelijk neti zo scheef als ik :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."