Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer paddo's

Eerste keer paddo's

28 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
X
XenoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Le moment supreme -

rond een uur of 8 gaan we los.
3 porties mexicanen voor 5 lui.


Ik vertel hoe het is gegaan!
d
despeeserLid
01-01-2024, 00:00
#2
Morgen eerste keer paddo's voor mij :grin: .
Wiet is een hele bekende van mij, XTC en cocaine zijn ook al gebruikt :rolleyes: .

Wat raden jullie mij aan om te kopen in de smartshop (ik laat het kopen, ben nog geen 18 ). Welke hoeveelheid schatten jullie in ik nodig te hebben om een goede trip te hebben (misschien is dit niet goed te zeggen?)

Ik ben 1.92 meter lang, weeg bijna 80 kilo.

Oja, de locatie: in een bos, waar we een tent opzetten
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Met jouw lengte is er wel een kans dat een halve portie niet al te veel doet. Ik raad aan 2/3e portie mexicaanse, of misschien 3/4e portie. Mexicaanse zijn normaal gesproken de minst sterke soort. Je kan ook voor de zekerheid een extra portie kopen en meenemen zodat je na 2 uur in de trip (niet eerder!) bij kan pakken als je te weinig voelt. Als je die portie dan niet gebruikt kan je hem altijd drogen.
t
thorLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ben ook geen 18, krijg ze ook gewoon mee. En met jou gewicht, gewoon een hele portie :grin:
M
M00neYLid
01-01-2024, 00:00
#5
Aangezien het de eerste keer wordt dat je gaat trippen raad ik de Mexicaanse aan.
Deze paddestoel heeft voornamelijk effect op je lichaam, en omdat je het gevoel nog niet kent is het dan toch het verstandigst om daar mee te beginnen. Het effect is aanzienlijk milder dan bijvoorbeeld een Philosopher's Stone of een Hawaiian, shroomies die toch meer mentale uitwerking hebben.

Mijn eerste aanraking met paddo’s was een halve Mexicaanse. Eerst thee van gezet en toen de warme, slappe rest geconsumeerd. Het effect: een dromerig, dronkenachtig gevoel en een lachkick die zeker wel een uur aanhield. Bizar. Een erg plezante ervaring, maar zeker niet trippen.
Mijn eerste, volwaardige kijk in de psychedelische wereld, kwam pas de tweede keer, toen een hele portie Mexicaanse werd verorberd.

Voor een grappig, gekkig gevoel in je lichaam, en een kleine mentale verandering neem dan een halve portie. Als je het effect wil versterken, eet dan zoals azgaza adviseert na 2 uur nog wat.
Wil je gelijk het volle effect, dan neem je in een keer een hele portie (wat je overigens natuurlijk ook kunt aanvullen, mocht je dit wenselijk achten).

Nog even over je lichaam.
Ik ben zelf 1.98 en weeg ook rond de 80 kilo. Toch had ik na een halve portie een aardig effect en zorgde een hele portie voor een stevige paddotrip. Daarnaast heeft een vriend, die een stuk kleiner is dan ik en heel wat minder weegt, na een hele Mexicaanse nauwelijks wat gevoeld. Het effect op het lichaam kan dus verschillen. Toch denk ik dat je mentale toestand bepalend is, niet zozeer je lichaamsomvang.

Denk erover na, overleg met je vrienden wat zij precies verwachten en dan … genieten maar!

Veel plezier!

M00neY :wave:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik weet wel dat bouw en lichaam wel iets van invloed hebben, want ik heb van 1/3 portie een redelijk visuele verwarrende trip en ik weeg maar 50 kg op 1.74m, terwijl een zwaardere kennis van mij altijd meer nodig heeft.
o
oollppLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik geloof niet in half werk, hup alles erin :P

probleem is als je de helft neemt...en die andere helft dan? die kan je niet de volgende dag nemen want dat zal geen uitwerking hebben, tenmisnte niet zoveel...je hebt minstens 1 week tijd nodig voordat je lichaam het weer volledig accepteert.

neem alles in 1 keer (30gr vers) en dan weet je ook meteen of paddos iets voor je zijn of niet, let wel het is intenser dan xtc en al dat nutteloze andere zooi dat je hebt gebruikt :mrgreen:

bereid je eerst mentaal voor, leuke rustige muziek, leuke gedachtes, misschien zelfs mediteren voordat je het inneemt. heb een deken klaar en losse kleding dragen, ook een flesje water. zorg wel dat je op een plek bent waar je niet kan worden gestoord, niemand je kan horen en er geen scherpe objecten in de buurt zijn, ok?

als het je teveel wordt, eet veel suiker (geen chocolade doch) en drink veel water (heel veel suiker opgelost in water is het beste), dat verzwakt het binnen 10 minuten en daarna zal je alleen maar dalen :wave:
X
XenoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hallo lieve mensen.. :grin:

Morgen wordt voor mij en 5 andere vrienden (6 in totaal dus:confused:) de eerste keer dat we paddo's gaan nemen.
Ik heb op het forum al afgezocht naar meer informatie, en ik weet genoeg over drugs + de standaard info over paddo's. De meeste van ons hebben al wel ervaring met drugs (coke, speed, xtc, wiet hasj E.D.)
We dachten er aan om 3 porties, dus iedereen een halve portie te nemen.
Alleen wat voor kunnen we het beste nemen, de setting is perfect, op relaxte banken en mooi muziekje erbij (klinkt als de eerste keer sex..)
Iemand tips en adviezen (of noem ik nou 2 synoniemen)?

Bedankt

Groeten,
o
oollppLid
01-01-2024, 00:00
#9
xeno, paddos vindt ik zelf een meer persoonlijke ding....dus niet iets wat je met meerdere mensen moet nemen, liefst alleen. vooral de eerste keer, hoewel sommigen zullen zeggen dat je een sitter nodig hebt.

het is geen party drug waar je allemaal op kunt gaan lachen gieren en brullen. iedereen zal mekaar beinvloeden, of je het wil of niet. als 1 persoon iets verkeerds zegt of doet kan iedereen een bad trip krijgen namelijk, inclusief in het meest extreme geval ruzies en inmekaar slaan van vrienden, zal niet de eerste keer zijn dat het gebeurt :hearteyes:

anderen zullen het anders ervaren en juist het tegenovergestelde zeggen, dus schat het zelf maar in :wave:

edit: ik zie net dat je zegt dat ieder een halve portie zal nemen, nou dan zal het minder snel uit de hand lopen, jullie zullen niet de volledige werking ervaren dus de extreme gevallen dat ik boven beschrijf zal niet voorkomen.
d
despeeserLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zo mensen, wat een informatie zeg!!
Hardstikke bedankt!

Hier schiet ik tenminste een heel hoop mee op.
Voor mij wordt het een hele mexicaan, wat ik koop.
Wat ik van plan ben is om eerst de helft op te eten, en na een uur of 2 de andere helft als ik de trip nog niet hevig genoeg vindt.

We gaan met z'n 5en, dus het wordt zeker lachen!!!
En er komt ook zeker een tripreport!!!

:wave: Nogmaals bedankt voor alle informatie!!!
S
Space-maxLid
01-01-2024, 00:00
#11
despeeser zei:
Zo mensen, wat een informatie zeg!!
Hardstikke bedankt!

Hier schiet ik tenminste een heel hoop mee op.
Voor mij wordt het een hele mexicaan, wat ik koop.
Wat ik van plan ben is om eerst de helft op te eten, en na een uur of 2 de andere helft als ik de trip nog niet hevig genoeg vindt.

We gaan met z'n 5en, dus het wordt zeker lachen!!!
En er komt ook zeker een tripreport!!!

:wave: Nogmaals bedankt voor alle informatie!!!
Klik om te vergroten...


Martin ik heb zin in morgen:grin:!
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#12
het is geen party drug waar je allemaal op kunt gaan lachen gieren en brullen.
Klik om te vergroten...

Hmm met hawaiaanen heb ik dat juist wel altijd :P
Dan lig ik de gehele trip in een deuk, geen moment om serieus na te denken lol :hearteyes:
H
HenkfloydLid
01-01-2024, 00:00
#13
Veel plezier alvast :)
Ben benieuwd naar je report :wave:
S
Space-maxLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wat jammer he ''despeeser' dat we niet gingen trippen. :cry:
d
despeeserLid
01-01-2024, 00:00
#15
Space-max zei:
Wat jammer he ''despeeser' dat we niet gingen trippen. :cry:
Klik om te vergroten...

Jeetje...

Zaten we dan in het bos. Paddo's gehaald, 4 porties.
Ik een heel portie, jij een heel portie, en gekke A een portie.
HELEMAAL NIETS GEVOELD

geloof het of niet, wij zaten daar in het bos voor jan aap. De paddo's die wij hadden gekocht bleken dus geen werking te hebben!!! Naja, misschien dat het aan de smartshop ligt. We hadden namelijk gedroogde mexicaantjes gekocht.
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#16
I'm telling you, mexicanen zuigen!
d
despeeserLid
01-01-2024, 00:00
#17
Pikachu zei:
I'm telling you, mexicanen zuigen!
Klik om te vergroten...

en wat zuigen ze zeg.

Ze waren gedroogd toen we ze kochten!! Ik dacht nog altijd dat gedroogde paddo's onder de opiumwet vielen :confused: ?

Maargoed, ontzettend jammer dat het niet werkte. Er komt 100% zeker een nieuw paddo avontuur 1 van dezer weken, maar dan verse, in een geseald bakje :hearteyes: .
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#18
Pikachu zei:
I'm telling you, mexicanen zuigen!
Klik om te vergroten...

Wat een onzin, Mexicaanse paddo's werken gewoon goed hoor. Misschien werk jij niet helemaal goed dat je er nooit normaal van hebt getript :P. Ik lees dat je ze maar 1x geprobeerd hebt, dus je conclusie is nogal snel getrokken. En daarnaast, wil je soms beweren dat alle andere mensen die wel trippen op deze soort een of ander placebo-effect ondervinden?
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#19
Oke ik heb er geen problemen mee als mensen hun ervaringen delen maar ik vind wel dat mensen te vaak alleen maar uitgaan van hun eigen ervaring, die meestal beperkt is (dat is niet erg, maar je moet je daar wel van bewust zijn). Ik zie het ook gebeuren als het over LSA gaat, bijvoorbeeld: "Ik heb het genomen en het werkte niet dus is het troep." Dat is gewoon niet waar :)
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#20
Haha nee hoor, het was ook meer mijn persoonlijke mening.

Maargoed, als de mexicanen het de eerste keer niet doen. Ben jij dan bereidt om een tweede keer 10-15 euro te betalen voor iets wat het de vorrige keer niet deed?

Anyway de andere soorten die ik gebruikt heb werkten wel allemaal dus denk ook niet dat het aan mij ligt :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."