Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"het was 11 uur ik werd wakker, belde een paar vrienden en we hadden van de week al afgesproken op vandaag paddo's te halen. wij met 4 man naar alkmaar. paddo's gehaald. gedroogde nog wel. we hadden alle 4 rond kwart over 1 een heel portie opgegeten. we gingen in het bos in heiloo zitten. na een uurtje begonnen we ons af te vragen hoe het kon dat we nog niks voelden. ondertussen was het kwart over 3 en ik ging terug naar de winkel. ik vroeg hoe het kwam dat ik nog niet tripte. ze zei dat het nog kon komen. maar nu is het onderhand al half 12 's avonds en ik heb nog niks gevoeld . wie weet hoe dit kan? 4 porties gedroogde mexicaanse. alle 4 een portie."
"ik ga morgen dus met een paar vrienden paddo's eten. we zijn met zn 5en en halen allemaal 1 portie mexicaanse. maar een vriendin van mij wilt weten hoeveel ze moet. ze is 1m 62 en weegt 50 kilo. het is haar eerste keer. Alvast bedankt"
"Oke dankje"
"despeeser zei: Zo mensen, wat een informatie zeg!! Hardstikke bedankt! Hier schiet ik tenminste een heel hoop mee op. Voor mij wordt het een hele mexicaan, wat ik koop. Wat ik van plan ben is om eerst de helft op te eten, en na een uur of 2 de andere helft als ik de trip nog niet hevig genoeg vindt. We gaan met z'n 5en, dus het wordt zeker lachen!!! En er komt ook zeker een tripreport!!! Nogmaals bedankt voor alle informatie!!! Klik om te vergroten... Martin ik heb zin in morgen!"
"Wat jammer he ''despeeser' dat we niet gingen trippen."