#1
hallo ik heb vamidag een doosje TRIP-E gekocht bij de smartshop, wat voor efecten krijg je daarvan, en de dosis?
iemand ervaring?
groeten friso
iemand ervaring?
groeten friso
Bengt zei:hallo
ik had trip-e vorige keer genomen na mijn paddo trip en heb er weinig van gevoeld
Er keerde wel een gevoel van rust in mij.
Maar voor de rest was het niet veel soeps
shokora zei:Bengt zei:hallo
ik had trip-e vorige keer genomen na mijn paddo trip en heb er weinig van gevoeld
Er keerde wel een gevoel van rust in mij.
Maar voor de rest was het niet veel soeps
Sorry dat ik zo'n oud topic kick maar zou zoiets niet gevaarlijk zijn? Gezien er passiebloem in zit, zit er dus een MAOI in en dat in combinatie met psilocybine is niet echt geweldig. Of is de hoeveelheid passiebloem zo klein dat het geen fuck uit maakt?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."