#1
Je kan de tweede portie na 2-3 uur innemen, dan werkt bijpakken nog wel weet ik uit ervaring en dan kan je ook al inschatten of je nog erbij wÃl.
azgaza zei:Je kan de tweede portie na 2-3 uur innemen, dan werkt bijpakken nog wel weet ik uit ervaring en dan kan je ook al inschatten of je nog erbij wÃl.

Hier sluit ik me bij aan.raging_bull zei:Hoe korter je de 2 porties achter elkaar neemt hoe sterker je peak zal zijn. Maar ik zou niet 2 porties nemen als ik jou was.. het is niet voor niets zo dat 1 portie de juiste dosis is die soms ook al wel eens als net iets teveel ervaren word.
Ik weet uit ervaring hoe het voelt om 'net iets teveel' gehad te hebben. Het is geen fijn gevoel, het bederft je dure trip. De fun is er af. De visuals maken geen indruk op je.
Volgens mij zijn er nog veel mensen die denken dat paddo's net zoals alle andere drugs 'hoe hoger de dosis hoe leuker de ervaring is'. bij paddo's is dit dus echt niet het geval, net als met jointjes roken en alcohol. en veel meer drugs waar ik allemaal niets van hoef te weten.. ach ja, als je denkt dat je het aankan kan ik alleen maar zeggen dat ik hoop voor je dat je jezelf niet onderschat. Het zou zonde zijn om je laatste trip een bad trip te laten worden.![]()

raging_bull zei:Hoe korter je de 2 porties achter elkaar neemt hoe sterker je peak zal zijn. Maar ik zou niet 2 porties nemen als ik jou was.. het is niet voor niets zo dat 1 portie de juiste dosis is die soms ook al wel eens als net iets teveel ervaren word.
Ik weet uit ervaring hoe het voelt om 'net iets teveel' gehad te hebben. Het is geen fijn gevoel, het bederft je dure trip. De fun is er af. De visuals maken geen indruk op je.
Volgens mij zijn er nog veel mensen die denken dat paddo's net zoals alle andere drugs 'hoe hoger de dosis hoe leuker de ervaring is'. bij paddo's is dit dus echt niet het geval, net als met jointjes roken en alcohol. en veel meer drugs waar ik allemaal niets van hoef te weten.. ach ja, als je denkt dat je het aankan kan ik alleen maar zeggen dat ik hoop voor je dat je jezelf niet onderschat. Het zou zonde zijn om je laatste trip een bad trip te laten worden.![]()

Stoomtrein zei:Ja je hebt helemaal gelijk, het is niet dat ik het niet aan kan, maar ik heb liever een trip die ik zelf kan beheersen, niet dat ik ga liggen en alles op me aflaat komen, bedankt voor jullie hulp![]()
, en vervolgens de totale grip verloor enz. Stoomtrein zei:en zijn er nog dingen die ik niet moet vergeten?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."