Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVragen over innemen van 2 porties

Vragen over innemen van 2 porties

10 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Je kan de tweede portie na 2-3 uur innemen, dan werkt bijpakken nog wel weet ik uit ervaring en dan kan je ook al inschatten of je nog erbij wíl.
H
HenkfloydLid
01-01-2024, 00:00
#2
azgaza zei:
Je kan de tweede portie na 2-3 uur innemen, dan werkt bijpakken nog wel weet ik uit ervaring en dan kan je ook al inschatten of je nog erbij wíl.
Klik om te vergroten...

Idd, bijpakken na 2-3 uur werkt zeker. Kan je eerst afwachten hoe 1 portie valt. Maar je kan ze ook allebei opeten natuurlijk als je denkt dat je dat aankan :)
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoe korter je de 2 porties achter elkaar neemt hoe sterker je peak zal zijn. Maar ik zou niet 2 porties nemen als ik jou was.. het is niet voor niets zo dat 1 portie de juiste dosis is die soms ook al wel eens als net iets teveel ervaren word.

Ik weet uit ervaring hoe het voelt om 'net iets teveel' gehad te hebben. Het is geen fijn gevoel, het bederft je dure trip. De fun is er af. De visuals maken geen indruk op je.

Volgens mij zijn er nog veel mensen die denken dat paddo's net zoals alle andere drugs 'hoe hoger de dosis hoe leuker de ervaring is'. bij paddo's is dit dus echt niet het geval, net als met jointjes roken en alcohol. en veel meer drugs waar ik allemaal niets van hoef te weten.. ach ja, als je denkt dat je het aankan kan ik alleen maar zeggen dat ik hoop voor je dat je jezelf niet onderschat. Het zou zonde zijn om je laatste trip een bad trip te laten worden. :wave:
k
kapitein-xLid
01-01-2024, 00:00
#4
raging_bull zei:
Hoe korter je de 2 porties achter elkaar neemt hoe sterker je peak zal zijn. Maar ik zou niet 2 porties nemen als ik jou was.. het is niet voor niets zo dat 1 portie de juiste dosis is die soms ook al wel eens als net iets teveel ervaren word.

Ik weet uit ervaring hoe het voelt om 'net iets teveel' gehad te hebben. Het is geen fijn gevoel, het bederft je dure trip. De fun is er af. De visuals maken geen indruk op je.

Volgens mij zijn er nog veel mensen die denken dat paddo's net zoals alle andere drugs 'hoe hoger de dosis hoe leuker de ervaring is'. bij paddo's is dit dus echt niet het geval, net als met jointjes roken en alcohol. en veel meer drugs waar ik allemaal niets van hoef te weten.. ach ja, als je denkt dat je het aankan kan ik alleen maar zeggen dat ik hoop voor je dat je jezelf niet onderschat. Het zou zonde zijn om je laatste trip een bad trip te laten worden. :wave:
Klik om te vergroten...
Hier sluit ik me bij aan. :wave:
S
StoomtreinLid
01-01-2024, 00:00
#5
raging_bull zei:
Hoe korter je de 2 porties achter elkaar neemt hoe sterker je peak zal zijn. Maar ik zou niet 2 porties nemen als ik jou was.. het is niet voor niets zo dat 1 portie de juiste dosis is die soms ook al wel eens als net iets teveel ervaren word.

Ik weet uit ervaring hoe het voelt om 'net iets teveel' gehad te hebben. Het is geen fijn gevoel, het bederft je dure trip. De fun is er af. De visuals maken geen indruk op je.

Volgens mij zijn er nog veel mensen die denken dat paddo's net zoals alle andere drugs 'hoe hoger de dosis hoe leuker de ervaring is'. bij paddo's is dit dus echt niet het geval, net als met jointjes roken en alcohol. en veel meer drugs waar ik allemaal niets van hoef te weten.. ach ja, als je denkt dat je het aankan kan ik alleen maar zeggen dat ik hoop voor je dat je jezelf niet onderschat. Het zou zonde zijn om je laatste trip een bad trip te laten worden. :wave:
Klik om te vergroten...


Ja je hebt helemaal gelijk, het is niet dat ik het niet aan kan, maar ik heb liever een trip die ik zelf kan beheersen, niet dat ik ga liggen en alles op me aflaat komen, bedankt voor jullie hulp :mrgreen:
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#6
Stoomtrein zei:
Ja je hebt helemaal gelijk, het is niet dat ik het niet aan kan, maar ik heb liever een trip die ik zelf kan beheersen, niet dat ik ga liggen en alles op me aflaat komen, bedankt voor jullie hulp :mrgreen:
Klik om te vergroten...

En dat is dus precies wat je krijgt als je teveel neemt :wink:
l
liquid stateLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik zelf neem regelmatig 2 porties. niet zozeer voor de sterkte maar voor de lengte. Ik heb wel een keer een paar maanden terug colombiaanse met Amazonian xtc gemixed.

Ik moet zeggen dat het visueel heel erg heftig was. ik kijk wel eens tv tijdens de trip en het zag er niet normaal meer uit erg indrukwekkend. Alleen had ik last van mijn benen opeens dus liep ik moeilijk en mijn hand oog coordinatie was kut. Dus het enige wat ik eigenlijk deed was apathisch zitten en genieten van de heftige vervormingen etc. Ik moet er eigenlijk nog een tripreport over schrijven maar heb nog niet echt de tijd en de moeite gevonden.
S
StoomtreinLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ga aankomende zaterdag trippen, mischien voor de laatste keer een betrouwbare dosis ivb met het verbod, maar nu wil ik wel een supertrip hebben en twee porties inslaan. Ik ben een ervaren tripper, heb ongeveer 15 trips meegemaakt op paddestoelen, de tweenalaatste keer ging ik half bad op 1 portie hawaiiaanse omdat ik misselijk werd van alle wiet :rolleyes: , en vervolgens de totale grip verloor enz.

Ik wil dus 2 porties halen, ik ga dan met nog een persoon, lekker rustig thuis zonder niet-trippers in de buurt, rond de nacht trippen, mijn vraag is: kan ik ze allebij tegelijk innemen en hoe gaat dat dan of zouden jullie eerst de ene portie uit laten werken en dan pas de andere innemen, kan ik soorten mixen en hoe werkt dat op je in, en zijn er nog dingen die ik niet moet vergeten?
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#9
Stoomtrein zei:
en zijn er nog dingen die ik niet moet vergeten?
Klik om te vergroten...


ja tripreport schrijven?
F
FractalLid
01-01-2024, 00:00
#10
Na elkaar zou ik niet doen door de tolerantie die je opbouwt. Allemaal samen lijkt me het beste, als je denkt dat je het aankan natuurlijk :)

edit: werkt blijkbaar toch :)
al denk ik dat ik liever een korte maar krachtige ervaring zou hebben. Paddo's vind ik behoorlijk vermoeiend om te trippen.
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#11
als je je echt heel goed/gelukkig voelt en je 100% zeker weet dat je jezelf laat gaan in een gestoord avontuur dan kan er alleen maar mooie dingen uitkomen :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."