Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk heb veel gemaild om deze topic te sluiten.

Ik heb veel gemaild om deze topic te sluiten.

11 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#1
Waarom dan juist bad trips?
D
DeRiktorLid
01-01-2024, 00:00
#2
Samen met ervaren psychonauten willen we de confrontatie aan met de heersende badtrips.
Klik om te vergroten...
Ik geloof dat mijn film op die manier een goede en positieve bijdrage levert aan de beeldvorming over het gebruik van paddo’s.
Klik om te vergroten...

Ik zoek badtrippers om mijn verhaal te vertellen. Als je meer informatie over mijn filmplan wil hebben doe ik dit offline. Ik ga niet mijn filmplan op het web publiceren:wink:.
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat flauw dat je je filmplan niet op dit forum zet :wink:

Ik heb pas een tripverhaal geschreven waar de trip wel wat 'bad' afliep. Ik heb geprobeerd uit te leggen wat ik voelde op dat moment. Volgens mij is veel daarvan herkenbaar voor andere bad trippers. Ik kan me niet voorstellen dat je zelf niet bent gaan kijken bij tripreports en langs het verhaal gekomen bent, maar ik zet toch even de link neer

http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=11389

Succes met je film! Ik ben erg benieuwd naar het resultaat.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik kan eigenlijk ook niet helpen, want ondanks 14 paddotrips en 10 keer LSD ben ik nog nooit bad gegaan, niet eens eenb eetje. Er zijn wel eens dingen in trips mis gegaan, maar ik ben dus niet echt bad gegaan.
Waarom wil je nou zo graag bad trips verfilmen?
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik zou opzich best willen helpen, maar je had mij ook al een keer een pb gestuurd..
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Neem anders zelf even een milde portie zodat je je er iets beter iets bij kunt voorstellen? Wil niet zeggen dat je veel moet pakken en bad moet gaan, maar het zal wel helpen als je zelf een klein beetje het paddogevoel kent.

Edit: Oh dat heb je al aangezien je mensen aanspreekt met mede-paddogebruiker. In vind het nog steeds wel een krom uitgangspunt dat je badtrips (die hier en daar hels kunnen zijn voor degene die ze heeft) wilt beschrijven om meer tolerantie tegenover paddo's te bewerkstelligen. Wanneer iemand een film over een bad trip ziet zal hij lijkt mij niet direct gaan denken 'Oh kijk, nee dan, huppakee, legaal houden die hap!', maar eerder het tegenovergestelde. Ik ben wel benieuwd naar je eindresultaat.
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hmm ik vind je nu een stuk oprechter overkomen, misschien had ik het eerder fout over je, wie weet... Ik kan je denk ik niet echt helpen, ik heb maar één keer echt bad-getript en dat was op LSA...
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Misschien heb ik het mis, maar volgens mij wil hij de mensen laten zien 'wat' er kan gebeuren met paddo's. Er zijn veel misverstanden en hardnekkige vooroordelen bekend bij paddo's. Als je inzicht geeft in wat er kan gebeuren als het 'mis' gaat, dan krijgen ze een realistischer beeld van wat er kan gebeuren. Nu zijn alleen de verhalen bekend van geestelijk minder stabiele meisjes die van een brug af springen of psychotische onbenullen die onschuldige hotelkamers afranselen.

Maar ik vraag me inderdaad ook af of er ook 'goede' trips in de documentaire komen.
D
DeRiktorLid
01-01-2024, 00:00
#9
Waarom wil je nou zo graag bad trips verfilmen?
Klik om te vergroten...

Net zoals het leven uit goede en slechte ervaringen bestaat, bestaat in de paddobeleving ook dit contrast, alleen is deze een stuk heviger.

Waarom wil ik een badtrip verfilmen? Ik ben erachter gekomen dat paddo een genezende en spirituele kracht in zich heeft. De hallucinatie kan helpen om traumatische ervaringen onder ogen te komen en te verwerken. Dit gebeurt ook in de film 'Weet u nu waarom ik huil' van Louis van Gasteren. De slechte ervaringen horen er nou eenmaal bij. Want Paddo’s bestaan uit goede en bad trips. Het gaat er uiteindelijk om hoe je er mee omgaat en een beleving met paddo’s draait hier niet omheen.
Goede informatie en goed gebruik is bij gebruik van paddo's vereist. Ik verwacht ook dat dit indirect door mijn personages in mijn film verteld zal worden.

Wat het belangrijkste voor mij is dat de belevingswereld duidelijk en eerlijk wordt verfilmd.

Uiteindelijk verfilm ik ook de goede trip :beer: ! = zeker zo belangrijk!
phy, je hebt 'm helemaal aan het goede eind!:rock:


Als je meer informatie wilt, spreek ik je graag offline. Ik zoek je hiervoor graag op. Het liefst in een kroegje op het station. Ik ben op zoek naar personages en kan hiervoor alle hulp gebruiken.

Mail me: [email protected]

Groetjes,
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#10
A good cause is always worth an applause:grin::P

Check je messages
:wink:
L
Little MonkLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb ook een bad trip gehad op paddo's en weet achteraf ook wel waarom, ben het dan ook geheel met je eens dat er een zekere helende werking vanuit gaat. Al moet ik wel zeggen dat het verfilmen (beeld en geluid) van een bad trip moeilijk is. Ook al kun je door een audiovisuele hel gaan, het ergste aan een bad trip is inderdaad het beklemmende gevoel niet meer weg te kunnen uit de paddo wereld die op dat moment zeer beangstigend is.

Ik wil misschien wel meewerken, als jij denkt dat je er iets aan hebt. Ik zal er even over nadenken en overleggen met mijn medetrippers van die trip... Laat maar weten of je er iets aan hebt.

Met vriendelijke groet,

Monk(ey)
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#12
klinkt goed.

succes met je documentaire.. maak er iets moois van!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."