Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Samen met ervaren psychonauten willen we de confrontatie aan met de heersende badtrips. Klik om te vergroten... Ik geloof dat mijn film op die manier een goede en positieve bijdrage levert aan de beeldvorming over het gebruik van paddo’s. Klik om te vergroten... Ik zoek badtrippers om mijn verhaal te vertellen. Als je meer informatie over mijn filmplan wil hebben doe ik dit offline. Ik ga niet mijn filmplan op het web publiceren."
"Waarom wil je nou zo graag bad trips verfilmen? Klik om te vergroten... Net zoals het leven uit goede en slechte ervaringen bestaat, bestaat in de paddobeleving ook dit contrast, alleen is deze een stuk heviger. Waarom wil ik een badtrip verfilmen? Ik ben erachter gekomen dat paddo een genezende en spirituele kracht in zich heeft. De hallucinatie kan helpen om traumatische ervaringen onder ogen te komen en te verwerken. Dit gebeurt ook in de film 'Weet u nu waarom ik huil' van Louis van Gasteren. De slechte ervaringen horen er nou eenmaal bij. Want Paddo’s bestaan uit goede en bad trips. Het gaat er uiteindelijk om hoe je er mee omgaat en een beleving met paddo’s draait hier niet omheen. Goede informatie en goed gebruik is bij gebruik van paddo's vereist. Ik verwacht ook dat dit indirect door mijn personages in mijn film verteld zal worden. Wat het belangrijkste voor mij is dat de belevingswereld duidelijk en eerlijk wordt verfilmd. Uiteindelijk verfilm ik ook de goede trip ! = zeker zo belangrijk! phy, je hebt 'm helemaal aan het goede eind! Als je meer informatie wilt, spreek ik je graag offline. Ik zoek je hiervoor graag op. Het liefst in een kroegje op het station. Ik ben op zoek naar personages en kan hiervoor alle hulp gebruiken. Mail me: [email protected] Groetjes,"
"fantastisch! Ik vraag mij af of je bij de vorige trip ook zulke poëtische belevingen had. en die ook nog eens kan uitdrukken . Heel mooi geschreven! Complimenten."