Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDMT poging rectaal 200 mg ....

DMT poging rectaal 200 mg ....

36 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
P
Proffesor XavierLid
01-01-2024, 00:00
#1
Rectaal ??? hahaha helemaal gek, dat doe je niet met amphetammines hoop ik !!
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#2
loadrunner zei:
en combi heb ik gedaan 200 rectaal, en 50 gerookt... tegen de tijd dat de eerste rush aan het afzwakken was nam de tweede me terug. (rectaal een half uur van te voren, en dan een hijs nemen.)

of op het moment dat je denkt, ik begin "door" te zakken maar niet verder komt, even een extra zetje door een beetje te roken.
Klik om te vergroten...

Ok Loadrunner vertel is exact hoe en wat ?

dit is wat ik moet leren en weten ....


Stonie
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#3
heb jij het opgelost in vet of water ?

:hearteyes:
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#4
Oh nee. Dit heb ik een tijdje geleden ook gedaan. Ik dacht rustig aan beginnen. Ik had 50mg rectaal in mijn kluis gestopt. 15 min gewacht en bijna geen effect. Nog is 80mg in de kluis en wachten. HELEMAAL NIKS!! Alleen een fucking brandende gevoel in mijn kluis. Ik heb daarna 2uur in bad gezeten om het gevoel te verzachten. De hele dag een beetje aan de dunne geweest. Dit doe ik never nooit meer. Ik denk dat het wel opneemt, maar te langzaam. Die 3x 200mg van dat meisje waar ik mijn idee van had was denk ik gewoon erg veel waardoor heb wel werkt. Toch gewoon houden bij een goed dieet en dan een MAOi met 80mg DMT.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik was een beetje stoned ... dat was het dan .....

:cry:

:confused:

:rolleyes:

:wave:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Oke.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#7
klote ik snap het niet .....

ik was er helemaal klaar voor 1 uur lang als een loden knikker door een flipperkast heen gaan als een maniac.

Wat nu ?

:hearteyes:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nu nog 200 mg erbij denk :P

Zoek maar op ja
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#9
Waarom zou het rectaal wel zonder MAO remmer werken terwijl het oraal gewoon niet werkt? Het MAO enzym zit toch in heel je lichaam dus ik vind het wel logisch dat het niet lukte... Volgende keer gewoon die smerige rook binnenhouden stonie :wink:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Nou volgens mij hoef je niets extra te nemen ... gewoon injecteren en gaan.

Ik moet het ff opzoeken.

Stonie
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#11
das kut toch vaporizen stonie..
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Vappen is goor, te intens en duurt te kort .....


:hearteyes:
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ayahuasca?
p
pythregiusLid
01-01-2024, 00:00
#14
Stonie ik heb van iemand anders begrepen, je weet wel van welke blonde jongen, dat je een speciale oplossing moet maken wil je het rectaal doen, omdat de dmt niet oplost in deze vorm, ik weet niet meer precies hoe die heet, mischien die meneer even vragen :wink:
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#15
Normaalgesproken is DMT - dat onder meer wordt gevonden in Mimosa hostilis, Psychotria viridis en Phalaris arundinacea - niet werkzaam wanneer het oraal ingenomen wordt. Dit komt doordat het wordt afgebroken door Monoamine oxydase (MAO). MAO is een belangrijk enzym dat bepaalde chemische substanties in het lichaam afbreekt, zoals drugs en gifstoffen.

MAO-remmers (of MAO-inhibitors) gaan de actie van het MAO enzym tegen waardoor zij het afbreken van chemische stoffen zoals DMT stoppen. Dit maakt het effectief wanneer het oraal ingenomen wordt. De combinatie van een DMT bevattende plant en een MAO-remmer is ook wel bekend als ayahuasca (of yage).

MAO-remmers moeten met grote voorzichtigheid gebruikt worden want ze kunnen in principe onschadelijk voedsel giftig maken. De gevolgen daarvan zijn niet gering: hoofdpijn, misselijkheid, en zelfs bewusteloosheid en de dood. In sjamanistische tradities worden MAO-remmers voornamelijk gebruikt na ten minste een dag vasten. Het wordt geadviseerd deze traditie te volgen.

MAO-remmers zijn onder andere:


Syrian rue (Peganum harmala)

Banisteriopsis caapi

Passiebloem

Yohimbe

en sommige anti-depressiva.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#16
frituurvet, dan die stolt onder de 20 graden. zetpilletje van kneden, en die inbrengen.

Een eetlepel frituurvet, smelten(je kan net je vinger erin houden), dmt erbij , roeren lepel op een ijsblokje leggen. dan met een theelepel ervanaf schrapen op een vloetje, daarvan een pilletje kneden...

als je een beetje de trillingen voelt, dan 50 mg inhaleren(pijpje)
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#17
Met Babycreme. Ik dacht het is redelijk dun en zonder chemische zooi. Er is weinig over te vinden op het net, want er zijn maar een paar freaks zo gek. Met vet is het niet de juiste oplossing. Misschien met een water oplossing ph5. Maar ik ben voorlopig genezen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."