#1
kapitein-x zei:Interessant. Wat is dan eigenlijk de reden waarom mensen er thee van zetten? Je kunt het dan toch net zo goed in fijne stukjes snijden en dan opeten.
weet je hoe bitter dat is? ik drink liever een glas vol met de gemaskeerde sap dan lukt het wel om het in 1 keer op te drinken.
het eten zie je mij sneller doen.
op deze manier is het niet echt vies te noemen wel sterk.
greetz
