Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsnootmuskaat vraagje

nootmuskaat vraagje

25 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
D
DanielLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als je echt high wil worden, moet je veel chocola (of een andere MAO remmer maar geen alcohol) nemen en een halve portie paddos, en nog een aardig dikke paf smoken :stoned:
Hasjmelk doet het ook wel goed, alleen moet je dan niet teveel nemen anders ga je alsnog trippen (de hasjtrip) :beer:
Ik zou ieg zeker geen nootmuskaat nemen, het wordt niet voor niets zo weinig gebruikt terwijl het gewoon in de supermarkt het krijgen is :wink:
C
CalmzalmLid
01-01-2024, 00:00
#2
nootmuskaat valt allemaal wel mee het duurt echter lang voor het effect heeft en je word er idd vaag van, neem ongeveer 2 of 3 soeplepels dan voel je het wel, als je die poeder doet in melk is het nog lekker ook:tongueout:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#3
Daniel zei:
Als je echt high wil worden, moet je veel chocola (of een andere MAO remmer maar geen alcohol) nemen en een halve portie paddos, en nog een aardig dikke paf smoken :stoned:
Hasjmelk doet het ook wel goed, alleen moet je dan niet teveel nemen anders ga je alsnog trippen (de hasjtrip) :beer:
Ik zou ieg zeker geen nootmuskaat nemen, het wordt niet voor niets zo weinig gebruikt terwijl het gewoon in de supermarkt het krijgen is :wink:
Klik om te vergroten...

Beter dat je wat tripervaring hebt voor je dit probeert. Het doseren van mao-i en paddo's is een tricky business.
D
DanielLid
01-01-2024, 00:00
#4
Daarom ook maar een half portie heah :wink:
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#5
niet doen! gruwelijke kater, bah.
n
nypepLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heb eens 1 noot gekraakt in doorgespoeld met water , en helemaal niets gemerkt :confused:

Naar schijnt is 5gr en meer al dodelijk .

->slecht alternatief
D
DR.TH-Chill-25Lid
01-01-2024, 00:00
#7
ik heb zelf al van nootmuskaat getript.
Het beste is om op volledige noten te kauwen en water bij drinken
1 noot: effect van 2 joints ongeveer en de werking is 1 dag
2 noten:effect van 5 joints,werking is 1,5 dag
3 noten:10 joints,2 dagen,lichte visuele veranderingen
4 noten:15 joints,3 dagen,mist,flitslichten
5 noten:20 joints,4 dagen,de eerste 24 uur trip je,enorm veel mist,visuele vervormingen,dissociatieve effect,delerium,je vergeet rap dat je iets genomen hebt,enorm lastge bijwerkingen,extreme dorst,zombie ogen,en mega traag praten,en na de trip kun je 30 uur lang slapen
Duurt 5 uur voordat het opkomt,zorg zeker voor veel water,en best niet meer als 4 nemen,want de trip is niet echt plezant
Een halve noot duurt niet zo lang en heb je de effect van een joint ongeveer,ik vind een halve noot goed voor het slapen gaan en geschifte dromen van te krijgen.
h
haaitandLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik heb eens een ganse noot gegegten voor dak naar een fuif ging ma ik voelde niks ok al geprobeert op nuchter maag maar niets ook een thee van muskaat gemaakt niets wa doe ik verkeert
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#9
haaitand zei:
wa doe ik verkeert
Klik om te vergroten...

Spelling en interpunctie :rolleyes:
M
MrEkoLid
01-01-2024, 00:00
#10
De eerste keer dat ik dit probeerde, was met voorgemaald poeder. Snel na het innemen werd ik wat misselijk door de smaak, maar heb in de volgende uren niets gemerkt.
De tweede poging, een paar dagen later, was met een ander merk en heb ik er lege capsules mee gevuld (leeggemaakte nutteloze vitaminepillen die m'n moeder me ooit eens heeft gegeven). ik was niet misselijk, maar ook geen enkel ander effect.
Derde keer, goede keer? Mis. Twee hele noten opgegeten, qua smaak was dat al wat beter, misschien lag het de ice tea green, die goed was in het verbergen van de smaak, maar helaas, weer niks.
Telkens meer dan 10 uur gewacht en steeds zonder enig effect, niet eens een rare droom 's nachts.
Heeft iemand tips?
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#11
Als je geen drugs kan krijgen grijp dan niet naar moeders kruidenrekje :(
J
Jeroen83Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Je kan er ook dood aan gaan, nootmuskaatvergiftiging, dus echt uitkijken.

http://en.wikipedia.org/wiki/Nutmeg#Risks_and_toxicity

op die wiki staat nog wat info er van.

Blijkbaar moet je die hele noten echt weg houden van je kinderen o_O

Fatal doses in children are significantly lower, with an 8-year-old boy who consumed just two nutmegs to fall into a coma, dying 20-hours later.[2]
Klik om te vergroten...
M
MrEkoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ach ja, een nieuwe poging (dat was ook al wel even geleden), gaf me enkel een kater de volgende dag, maar geen halucinant effect, ik heb het al lang opgegeven, ik neem tegenwoordig de dure Hollandse bus om over de grens wat paddo's te kopen.
De nootmuskaat laat ik voor m'n puree en m'n vlees.
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#14
kan vast wel, maar dan kan je het nog steeds in de supermarkt kopen :P
kijk anders effe op http://www.erowid.com en zoek naar nutmeg
N
NaturefeverLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik ben nieuw hier,dus sorry als ik me ergns heb vergeten voor te stellen?

ik zit al direct met een vraag ook

ik lees hier net nootmuskaat en heb de link gevolgt tot het bereiden

maar dr staat,een hele noot raspen,
maar die noten zijn toch giftig?
en het zijn aardig wat grote noten ook,en aangzien et mijn eerste keer is,wil ik niet direct trippen ofzo

gwoon het 'gelukzalige gevoel ' bereiken,weet iemand dan de hoeveelheid? misschien een halve noot?
K
KxtelLid
01-01-2024, 00:00
#16
eet 3 a 5 noten , pas 20 gram of meer zorgt ervoor dat je visuele dingen gaat meemaken... maar pas wel op dat het super stonede effect een paar dagen aanhoud :(
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#17
waarom zou je een noot raspen als je zakjes van 5 gram geraspt kunt kopen voor 2 euro in de ap heijn?

en btw, weet je zeker dat je 2/3 dagen in een delirium wilt zitten?
N
NaturefeverLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik ben van belgie he:wink:

daarom dat ik vraag of het niet minder kan

bv een halve noot,of 1 vierde
N
NaturefeverLid
01-01-2024, 00:00
#19
hmm,bedankt,
maar k vind niets over de hoeveelheid:wink: iets wat ik wel zou willen weten als ik het neem:wink:
N
NaturefeverLid
01-01-2024, 00:00
#20
niemand die me iets kan vertellen over de heoveelheid? dat ik bv geen 8 uur high ben:wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."