Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOver paddo's

Over paddo's

18 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#1
kapitein-x zei:
Wie probeer je nu eigenlijk te overtuigen? :)

Je snapt toch wel dat niemand op het df 't advies gaat geven
om voor een eerste trip een volledige portie naar binnen
te werken?

De kans bestaat idd dat je de eerste keer een tegenvallende
trip hebt omdat je te weinig hebt genomen. Maar dat is
beslist beter dan een badtrip als beginervaring.

Je hebt nog je hele leven de tijd om trips te ondernemen.
En af en toe een tegenvallende trip, that's all in the game.
Klik om te vergroten...

dat zeg ik ook niet ik neem denk ik gewoon een halve portie thaise
C
CowmandoLid
01-01-2024, 00:00
#2
De eerste keer had ik geowon een hele portie columbiaanse naar binnen gewerkt. Had die dag ook niks gegeten enzo, ging allemaal goed. Was alleen op t hardst moment niet meer aanspreekbaar.

2e keer had ik 40 gram en toen heb ik ene uur ofzo met me tong uit me bek rondjes gelopen en met me handen zwaaiend en me ogen tollend. :P

Maarja, ligt eraan wat er gebeurd per persoon denk ik, ik kon er beide keren nog wel om lachen.
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik denk dat ik bijna alles al weet behalve dan of ik suikerwater bij de hand moet hebben ofzo.
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik zou echt wat meer informatie inwinnen over paddo's, de effecten en de werking..

want je vraagt nu maar in het wilde weg
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Welhallodaar zei:
Ik denk dat ik bijna alles al weet behalve dan of ik suikerwater bij de hand moet hebben ofzo.
Klik om te vergroten...

Ik zou lekker beginnen met een halve portie milde paddo's

dan is het suikerwater ook niet nodig
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ok maar daarna als het niets doet kan ik na een half uur weer nemen bijvoorbeeld? en kan ik ze ook drogen?
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ok ik wil wel paddo's doen alleen weet ik niet zeker of ik wel blij genoeg ben, wat nou is ik misschien depressief ben? ik heb weinig ervaringen met bad trips alleen maar met wiet bad trips en dat vond ik eigenlijk niks voorstellen.
Ik wil mexicaantjes proberen 1 hele portie maar ik moet ze wel lang bewaren dus hoe droog ik ze? welke paddo's zijn mexicaantjes?
http://www.elephantos.com/index.php?cPath=79_151
k
kapitein-xLid
01-01-2024, 00:00
#8
Volgens mij staat de mexicaan hier niet bij, als ik het goed zie tenminste. Ik meen dat de sjieke naam voor het mexicaantje psilocybe stropharia cubensis is.

Check anders ook de paddo handleiding in het sticky gedeelte. Daar staan tips en worden paddo's naar sterkte ingedeeld.

De psilocybe tampanensis lijkt me ook wel een soort die geschikt is voor een eerste trip. Elephantos is wel een dure site, maar bij azarius enzo verkopen ze om een of andere reden geen paddo's meer.

edit: ik las nog ff je berichtje door. Als je manisch depressief bent? Daar durf ik geen uitspraken over te doen. Maar het lijkt me iig zeer onverstandig om dan een trip in je eentje te ondernemen.
Sterker nog, trip dan zeker de eerste keer niet alleen. Want een bad trip op paddo's is fundamenteel anders dan eentje op wiet. Tijdens een paddotrip kun je namelijk in een wereld terecht komen waar geen enkele logica/houvast meer is.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Welhallodaar zei:
Ik ben niet manisch depressief maar ik weet niet of ik gewoon wel blije gevoelen heb, en ja het moet echt alleen kunnen...
Klik om te vergroten...

Ik raad alleen trippen ook echt niet aan, zeker niet als je twijfelt over of je depressief zou zijn of niet. Een lichte milde depressie is in principe niet persé een probleem met paddo's, ken meerdere mensen die dat hadden en er prima tegen konden (ook mensen met een zware depressie die van hun trips juist wat gelukkiger werden). Nu geldt dat niet voor iedereen en daarom raad ik aan dat je het met iemand doet, dat mocht er iets fout gaan, iemand je weer goede moet in kan praten.

Als je het toch persé alleen wil proberen raad ik een halve portie van een van de mildste soorten aan. Alleen, eerste trip en twijfel over gelukkigheid moet extra voorzichtig, dus msischienk an je zelfs beter met 1/3e portie beginnen. De kans bestaat dat het niks doet, maar de kans bestaat ook als een hele portie neemt dat het fout gaat.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Welhallodaar zei:
Ok maar daarna als het niets doet kan ik na een half uur weer nemen bijvoorbeeld? en kan ik ze ook drogen?
Klik om te vergroten...

Je kan na 1.5 uur veilig bijpakken, een half uur is een beetje te snel. En ja, paddo's zijn te drogen. Leg ze uitgesprijdt allemaal een stukje van elkaar op een dikke laag keukenrol, en dek die af met een laag keukenrol, leg dat op een plek in de schaduw die niet al te warm wordt en in 1-2 weken zijn ze droog. Je kan wel af en toe het papier verversen dan.
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dat is handig want dan worden ze veel sterker dat is nogal goedkoop namenlijk
p
pythregiusLid
01-01-2024, 00:00
#12
^Verse paddo's bevatten een bepaalde hoeveelheid psilocine en psilocybine als werkzame stof, door de paddo te drogen verdubbeld het niet ofzo, 1 portie gedroogd blijft even sterk als 1 portie vers, alleen het gewicht van de paddestoel vermindert.
sterker worden ze niet.

In jou positie zou ik het zonde vinden als je paddo's zou nemen nu, de kans dat je fout gaat is waarschijnelijk hoger dan bij andere personen.
Paddo's is een heel fijne drugs mooi en leerzaam, daarom zou het zonde zijn als je fout gaat de eerste keer waardoor je waarschijnelijk het neit weer durft te proberen, op de eerste keer paddo's fout gaan geeft behoorlijk veel impact.

Succes iig!
greetz
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik weet nog niet wanneer ik het kan gaan proberen, het mooiste zou zijn wanneer ik weer helemaal thuis mag wonen van de rechter. anders dan moet het maar wat sneller. maar jullie helpen mij ook een boel enzo en dat stelt mij gerust. wat moet ik nog meer weten over paddo's over sfeer enzo? en als ik ze niet droog kunnen ze gewoon in de koelkast toch?
k
kapitein-xLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mooi om te horen dat je het gevoel hebt dat je op 't df geholpen wordt.

Maar zoals ik eerder al noemde, lees in het het sticky gedeelte het topic 'alles dat je wilt weten over de paddo's' iig even door: http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?t=7808
Daar vind je bijvoorbeeld ook een link naar de online versie van het boekje Paddo's, onze kleine broeders

Mijn persoonlijke tips:
-zorg dat je in een setting bent waar je niet gestoord wordt, en je, je helemaal relaxed voelt. Dus bijvoorbeeld laat in de avond op je eigen kamer.

-Houd drinken(o.a. water) en licht voedsel bij de hand, voor het geval je daar behoefte aan krijgt. Sommige mensen beginnen zich namelijk tegen het einde van een trip brak te voelen, terwijl dit makkelijk te verhelpen is door het eten van een koekje of een stuk fruit. Bovendien kan het genieten van iets lekkers je emoties positief beinvloeden.

-Omgeef jezelf met dingen die je trip positief kunnen beinvloeden. Dit kan varieren van een kamerplant tot een verzameling plaatjes van je favoriete kunstenaar die je op je computer hebt staan. En nee, die coole hellraiser poster zal je trip niet positief beinvloeden :grin:

-Mocht het toch gebeuren dat je op een negatieve mindtrip terecht komt, haal dan diep en rustig adem, en probeer je angst onder ogen te komen. Vaak blijkt het dan enorm mee te vallen. Want er zit heel veel waarheid in de spreuk: 'men lijdt het meest aan het lijden dat men vreest.

klink ik nu als een dominee? :P
Ach, 't is ook al bijna zondag... :)
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#15
Jongens ik vreet het gewoon in 1 keer op anders gebeurt er niks kijk maar.


Dosering: vers:8 gram (voor een milde high) tot 15 gram (voor een stevige trip)

Hoeveelheid: 15 gram

Gebruik de eerste keer niet meer dan 15 gram om te testen hoe gevoelig je bent!
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#16
eerste keer kun je het beste gewoon een halve portie nemen en maximaal 2/3.
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#17
Maar dit is bij wijze van spreken een paddo/truffel waarbij een hele portie al een halve is of zal ik gewoon nog een andere soort kiezen die wat sterker is en daar een halve portie van nemen? Iemand zij een keer tegen mij dat ik thaise moest nemen dat die veel beter zou zijn dan de normale paddo! dus misschien moet ik dat doen?

k
kapitein-xLid
01-01-2024, 00:00
#18
Wie probeer je nu eigenlijk te overtuigen? :)

Je snapt toch wel dat niemand op het df 't advies gaat geven
om voor een eerste trip een volledige portie naar binnen
te werken?

De kans bestaat idd dat je de eerste keer een tegenvallende
trip hebt omdat je te weinig hebt genomen. Maar dat is
beslist beter dan een badtrip als beginervaring.

Je hebt nog je hele leven de tijd om trips te ondernemen.
En af en toe een tegenvallende trip, that's all in the game.
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik ben niet manisch depressief maar ik weet niet of ik gewoon wel blije gevoelen heb, en ja het moet echt alleen kunnen...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."