Mooi om te horen dat je het gevoel hebt dat je op 't df geholpen wordt.
Maar zoals ik eerder al noemde, lees in het het sticky gedeelte het topic
'alles dat je wilt weten over de paddo's' iig even door:
http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?t=7808
Daar vind je bijvoorbeeld ook een link naar de online versie van het boekje
Paddo's, onze kleine broeders
Mijn persoonlijke tips:
-zorg dat je in een setting bent waar je niet gestoord wordt, en je, je helemaal relaxed voelt. Dus bijvoorbeeld laat in de avond op je eigen kamer.
-Houd drinken(o.a. water) en licht voedsel bij de hand, voor het geval je daar behoefte aan krijgt. Sommige mensen beginnen zich namelijk tegen het einde van een trip brak te voelen, terwijl dit makkelijk te verhelpen is door het eten van een koekje of een stuk fruit. Bovendien kan het genieten van iets lekkers je emoties positief beinvloeden.
-Omgeef jezelf met dingen die je trip positief kunnen beinvloeden. Dit kan varieren van een kamerplant tot een verzameling plaatjes van je favoriete kunstenaar die je op je computer hebt staan. En nee, die coole hellraiser poster zal je trip niet positief beinvloeden
-Mocht het toch gebeuren dat je op een negatieve mindtrip terecht komt, haal dan diep en rustig adem, en probeer je angst onder ogen te komen. Vaak blijkt het dan enorm mee te vallen. Want er zit heel veel waarheid in de spreuk: 'men lijdt het meest aan het lijden dat men vreest.
klink ik nu als een dominee? :P
Ach, 't is ook al bijna zondag...
![:)]()