Als bier drinken en blowen nu ook een sport wordt. Dan sporten we wat aan met zijn alle :P
#2
doe ik dus ook
Is veel beter dan verhongeren
#3
Iemand ervaring met de herbal drug Super Cap? Vandaag kwam m'n potje binnen en fout fout fout ik nam er gelijk 2. Ben super opgejaagd en enigzins misselijk. Krijg echt geen flikker naar binnen en als ik denk aan eten ga ik bijna over m''n nek.
Wie heeft dit gebruikt om af te vallen en heeft tips voor me? Vind dit gevoel toch een beetje kut maar aan de andere kant wel relaxed dat ik niet aan eten denk.
#4
Aan de ingredienten te zien is het niet echt veel speciaals. Vooral een hoge dosis cafeine + wat theobromine (zit in chocolade). Effecten die je hebt komen waarschijnlijk van de 400mg caffeine die je in 1 keer tot je genomen hebt.
Maar lijkt me toch gezonder dan al die topics over afvallen met speed, niet?
#7
Heheh, wat is dit nou, een nieuwe afvalmiddel?
Zou eigenlijk wel vet zijn... Een afvalmiddel waarvan je gaat hallucineren!
Waarom is dat nog niet op de markt?! Kan ik eten wat ik wil EN lekker trippen! Wat wil je nog meer?
#8
Caffeine is met de werking goed te vergelijken met speed, het verminderd je eetlust en maakt je opgejaagd.
Je zweet ook, en verbrand meer energie als je normaal zou doen.
Maar als je af wil vallen, waarom ga je dan niet sporten? Dat is sowiezo gezond...
#9
sporten is altijd de betere oplossing...
Heb geen ervaring met super caps, maar weet wel dat de in belgie ephedra gebruiken om af te vallen... Nu nog steeds nu het in nederland illegaal is omdat het slechter is als xtc.
Maar lijkt me idd door de cafeïne komen...
Bij the way, wat is er relax aan niet aan eten denken ?
ben altijd blij als ik hinger heb, meer goede voedingsstoffen die binnen komen ik leef afgezien van mijn druggsebruik namelijk erg gezond namelijk
#10
nog erger, als je eet, word in je hersens de stof dopamine in een kleine hoeveelheid afgegeven!
die stof is de beloningsstof, die zorgt ervoor dat je je goed voelt
dus van eten word je blij