#1
We gaan rijk worden!! 



ging het maar allemaal zo gemakkelijkpipoxyz zei:idd, gewoon die gram verdelen over 65 capsules en die voor 5 - 15 euro per stuk laten verkopen (das 325 - 975 euro per gram voor de straatdealer
je betaalt 20 man 20 euro per uur om 15 uur per dag bij 1 vd 20 smartshops in Adam of grensstad te gaan staan en paddocapsules voor jou te verkopen, binnen een weekje ben je RIJK!![]()
2 elementen kon ik niet concreet terug vinden, namelijkWacky zei:Één portie Psilocybine is zo tussen de 4 en de 20 mg.
Één gram Psilocybine staat dus voor 50 - 200 porties.
Als je de klant 1 euro wilt laten betalen per trip, heeft één gram Psilocybine een straatwaarde van tussen de 50 - 200 euro.
Één jampot genereert waarschijnlijk iets van 200 gram paddos.
Ongeveer 1% hiervan is Psilocybine, oftewel ongeveer 2 gram.
Dat zal toch niet helemaal kloppen lijkt mij. Je zegt dus dat er uit 1 jampot 100 porties aan psilocybine komt, dan zouder er toch ook 100 porties aan paddos op moeten staan (3 kg). Volgens mij lukt dat niet van een jampot.
En als je gaat extraheren zou ik juist nog verwachten dat je de psilocybine er niet 100% uit krijgt en je dus iets meer paddos nodig hebt dan wanneer je ze vers eet.
Desalniettemin, leuk plan, ook al gaat de oogst 1 honderste zijn van wat je ons hier verteld![]()
Je hebt gelijk..mijn mannetje veegt de vloer met jouw mannetje!Frisko zei:ging het maar allemaal zo gemakkelijkpipoxyz zei:idd, gewoon die gram verdelen over 65 capsules en die voor 5 - 15 euro per stuk laten verkopen (das 325 - 975 euro per gram voor de straatdealer
je betaalt 20 man 20 euro per uur om 15 uur per dag bij 1 vd 20 smartshops in Adam of grensstad te gaan staan en paddocapsules voor jou te verkopen, binnen een weekje ben je RIJK!![]()
![]()

lysergine25 zei:de meeste oogsten niets tot weing ivm met zeer ongunstige klimaatsomstandigheden en hun prutserij, of raaskaal ik weer en kan iedere'Gorky" succesvol maximaal oogsten ?
![]()
Het gaat om de door de politiek verstoorde vraag en aanbod.Welhallodaar zei:Niemand is verslaafd aan paddo's dus ik weet niet hoeveel het verdient
pipoxyz zei:Tegenover een dergelijk individueel protest heb je natuurlijk helemaal gelijk...das kamikazi.
Een protest waar een hele sector aan meedoet valt wat lastiger als crimineel te behandelen, of te negeren..(maar is uiteraard nog steeds niet verstandig..maar goed...ARrrrrrr!!)
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."