Overigens was de teks puur informatief hè ..ik zou nooit mensen aansturen tot illegale Al Capone tafarelen
#3
hahaha zalig nu kan ik hier aan de slag :P
ik was al lang van plan om zelf is te kweken. dankje pipoxyz.
greetz
#4
Ik vind dat je een mooi topic hebt gemaakt.
Mega frustrerend dat die politici dit soort onbenulligheden door kunnen voeren. Volgens mij heeft het overgrote deel van de 2e kamer gewoon een flinke trip nodig om eens tot betere inzichten te komen.
En daarna een goeie beurt.
AI Samenvatting
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."