#1
jij spaced hem te veel
wat dacht je gewoon van eigen kweek dan, is nog leuker ook, en naar het schijnt redelijk potent![:wink:]()
wat dacht je gewoon van eigen kweek dan, is nog leuker ook, en naar het schijnt redelijk potent

loadrunner zei:BlackRobBlunt zei:Dan zeggen ze "het is geen geloof, het is een sekte"
Helaas![]()
(niet persoonlijk bedoeld, meer als aanvulling)
waar is het bewijs dat een geloof geen sekte is?
op onze euro staat : God zij met ons
iets waarop onze staat gebouwd is.
En die willen een ander geloof verbieden als sekte, om zo ook hun de paddo af te pakken?
BlackRobBlunt zei:loadrunner zei:BlackRobBlunt zei:Dan zeggen ze "het is geen geloof, het is een sekte"
Helaas![]()
(niet persoonlijk bedoeld, meer als aanvulling)
waar is het bewijs dat een geloof geen sekte is?
op onze euro staat : God zij met ons
iets waarop onze staat gebouwd is.
En die willen een ander geloof verbieden als sekte, om zo ook hun de paddo af te pakken?
Er is ergens een regel of wet die zegt dat iets pas een geloof is bij 200.000(?) aanhangers, of zoiets. Ik weet het niet zeker, kan ook per land verschillen, ik herinner me zoiets over Engeland. Jedi-isme is daar officieel ook een geloof![]()
loadrunner zei:BlackRobBlunt zei:Dan zeggen ze "het is geen geloof, het is een sekte"
Helaas![]()
(niet persoonlijk bedoeld, meer als aanvulling)
waar is het bewijs dat een geloof geen sekte is?
op onze euro staat : God zij met ons
iets waarop onze staat gebouwd is.
En die willen een ander geloof verbieden als sekte, om zo ook hun de paddo af te pakken?

BlackRobBlunt zei:Dan zeggen ze "het is geen geloof, het is een sekte"
Helaas![]()
er is geen wetgeving erover in ned, behalve juridupentie, van je raa dhet al, de ayahusca (ofzo :P) en beroep jij gewoon daarop icm met vrijheid van goddienst en je hebt een waterdichte zaakBlackRobBlunt zei:loadrunner zei:BlackRobBlunt zei:Dan zeggen ze "het is geen geloof, het is een sekte"
Helaas![]()
(niet persoonlijk bedoeld, meer als aanvulling)
waar is het bewijs dat een geloof geen sekte is?
op onze euro staat : God zij met ons
iets waarop onze staat gebouwd is.
En die willen een ander geloof verbieden als sekte, om zo ook hun de paddo af te pakken?
Er is ergens een regel of wet die zegt dat iets pas een geloof is bij 200.000(?) aanhangers, of zoiets. Ik weet het niet zeker, kan ook per land verschillen, ik herinner me zoiets over Engeland. Jedi-isme is daar officieel ook een geloof![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."